Pages

Monday 7 July 2014

LAMBATKAN TANDA PENUAAN DENGAN VIVIX TONIK AJAIB !!!!

Assalamualaikum..... siapa nak kekal awet muda? kekal sihat? nak hamil? nak sentiasa di sayangi suami/isteri? jomm sudi lah baca lagi ye...

Vivix Shaklee merupakan suplemen anti penuaan terbaik di dunia. Ia dicipta selepas penyelidikan bertahun-tahun oleh Shaklee dan merupakan suplemen pertama di dunia yang mampu menembusi DNA manusia.
Ajaibkan sirap vivix ni kan?

Mengapa Vivix sangat bagus untuk anda??

1.Kerana Vivix melindungi dan memperbaiki sel DNA manusia. Setiap hari sel tubuh diserang hampir sejuta serangan yang mampu merosakkan DNA manusia. Serangan ini akan merosakkan pengkalan data genetik dan mengganggu fungsi sel dan usia kita. Dengan vivix, DNA akan dilindungi dan diperbaiki selnya.

2.Kerana Vivix mengawal genetik dan seterusnya membantu melambatkan penuaan sel


3.Kerana Vivix membantu meningkatkan tenaga dalam sel. Tenaga dalam tubuh ditingkatkan dengan pembentukkan mitokondria baru. (mitokondria nerupakan penjana tenaga dalam tubuh).

4.Kerana Vivix melambatkan pembentukan AGE. Penimbunan AGE (advanced glycation end products) akan menyebabkan kerosakkan sel. Ramuan Vivix yang 10x lebih kuat dari resveratrol (kandungan unik dalam anggur muscadine), mampu melambatkan pembentukkan AGE.

Makanan berkhasiat memainkan peranan penting dalam penjagaan kesihatan. Dengan menambahkan nutrien polifenol yang diekstrak dari tumbuh-tumbuhan ke dalam diet pemakanan harian dapat mengekalkan kesihatan yang berpanjangan dan juga meningkatkan tenaga yang diperlukan untuk menjalankan aktiviti seharian.

Shaklee membawakan VivixTM untuk anda, satu minuman campuran botanikal yang penuh dengan kebaikan bagi mengekalkan kesihatan badan dan enak rasanya!.
Kebaikan:

✔Kesihatan Jantung
✔ Kesihatan Otak
✔ Imunisasi Badan
✔Kesihatan Sendi
✔Perlindungan Antioksida
✔ Serta Kesihatan Menyeluruh Tubuh

Testimoni 1

testimoni lagi?KLIK SINI

 ✸✸✸✸✸✸✸✸✸✸✸✸
***✆ BERMINAT? Sila Sms/Whatsupp ke 012-9773915 SEKARANG JUGA!!!
=========================================
 boleh juga PM/inbox sy.. Ain naina 
✔ Dijamin HALAL
✔ Mendapat Kelulusan KKM
✔ Tiada Kesan Sampingan

✔ Terbukti Berkesan

Jemput Like Page:MAMA sihat baby ceria untuk informasi terkini dan harga best!!!

Boleh Juga Emelkan kepada:ainnaina1@gmail.com 


**segala testimoni/penulisan tentang produk yang di kongsi di sini bukanlah bertujuan merawat,menyembuh atau mendiagnos apa jua penyakit**

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

RAHSIA WANITA DI SINI~~

RAHSIA WANITA DI SINI~~