Pages

Saturday 6 April 2013

SEKARANG DAH FULLY RECOVED,ALHAMDULILLAH BILA TENGOK ANAK MCM TAK PERCAYA JE SEBELUM NI PERNAH NAIK LUKA EKZEMA YANG BURUK~TESTIMONI EKZEMA~

Assalammualaikum...selamat berhujung minggu semua!!!! bila sampai hujung minggu ni luangkanlah masa bersama anak-anak kita kerana masa itu emas,masa yang telah pergi tidak akan dapat di ulang lagi ..betul tak ?...
begitu juga dalam  soal menjaga kebersihan anak-anak kita semuanya harus teliti supaya tidak mengalami masalah di atas ...sy bersyukur ainul tidak mengalami eczema tetapi ekzema di alami oleh sy sewaktu remaja dulu....dulu sy tak faham apa benda yang melekat kt muka dan tangan sy ni? hihi masa tu masih cetek ilmu just g klinik dan disuntik je...tapi sekarang anda boleh memilih nutriferon,vitamin e atau mealshake jika masalah ini menimpa anak atau ahli keluarga anda...

apa itu ekzema?
ekzema ialah keadaan kulit yang kering dan gatal yang di sesuatu masa mengakibatkan lebih kurang 15 dan 20% kanak-kanak mengalaminya.ianya selalu ternampak buat pertama kali sebelum anak berusia dua tahun.kebanyakkan kanak2 yang mengalami ekzema akan beransur pulih menjelang remaja.ekzema tidak dapat dipulihkan tetapi boleh dikawal.

cara mengelakkan ekzema?
bayi yang mengalami masalah ekzema dinasihatkan supaya ibu kerap menyusu kerana susu ibu umpama penawar yang tiada ganti.hanya lebih kurang 10 % kanak-kanak  yang mempunyai ekzema terjejas disebabkan pemakanan.
kita juga digalakkan menjaga kebersihan rumah dan jauhkan dari habuk agar masalah ekzema tidak bertambah teruk...jika perlu sediakan tempat tidur bayi yang sejuk dan nyaman ..tidak perlu guna kain tebal.


bagaimana mealshake,vitamin e dan nutriferon membantu?

~mealshake mampu mengurangkan masalah ekzema dengan membantu membaik pulih sel2 badan agar sihat dan sempurna.pesakit ekzema lazimnya mengalami pertumbuhan sel1 abnormal jadi pengambilan mealshake dapat membantu menghasilkan sel yang lebih sihat dan normal.mealshake yang lengkap dengan multivitamin,protein,kalsium dan serat boleh di ambil bermula dari kanak2 setahun hingga dewasa.sumber mealshake adalah adalah susu lembu.

~omega guard meningkatkan sistem imun dan menyihatkan paru2 serta jantung.dengan kelebihan meningkatkan sistem imun ini omega dapat membaiki alahan kulit seperti ekzema.EPA dan DHA  dari omega guard juga mempunyai keupayaan untuk menstabilkan emosi.emosi yang tidak terkawal juga merupakan faktor utama ekzema.

~vitamin E com shaklee adalah 400iu mengandungi sumber semulajadi vitamin e d  alpha tocopheryl dan d alpha tocopherol yang aktif secara fisiologi dari minyak soya organik,minyak gandum,minyak saffflower,bayam dan badam.vitamin e mempunyai kehebatan dalam memperbaiki parut,memandangkan dos untuk orang dewasa kapsul vitamin e boleh dipecahkan dan disapu pada luka dan kesan ekzema.insha allah kesan ekzema akan cepat pulih dan parut semakin hilang.

~nutriferon pula bertindak sebagai imunisasi dalam diri dan melembabkan kulit yang kering.

testimoni 1



testimoni 2


testimoni 3

Tiada lagi Eczema utk anak perempuan beliau yg berumur 2 tahun lebih setelah konsultansi dengan saya secara watsapp. Beliau cakap selama nie hanya mengambil ubat dan cream dari klinik kulit tapi still condition x ok. Kulit semakin kering. Saya telah suggest dgn mengambil NUTRIFERON bertindak menguatkan sistem imun badan di samping melembabkan kulit yg kering.. Alhamdulillah, konsultansi telah berjaya.. BACA YE TESTIMONI YG MENARIK DAN BERGUNA INI ♥♥♥


masih ragu lagi akan kebaikkan shaklee?? mengapa 

shaklee menjadi pilihan ibubapa masa kini? kerana shaklee

sentiasa always safe,always work,always green selamat

dan semulajadi ;)..



nak dapat harga best?? segala konsultasi akan diberi 

membeli hanya dari mamasihatbabyceria :)



pm/add fb:ain naina boleh chat dan berurusan dengan sy terus ;).



like page:MAMA sihat baby ceria untuk informasi terkini 

dan harga diskaun...;)


emelkan:ainnaina1@gmail.com


sms/whatsapp :0129773915 




*segala testi/penulisan tentang produk yang dikongsi 

disini bukanlah bertujuan merawat,menyembuh atau

mendiagnos apa jua penyakit*

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

RAHSIA WANITA DI SINI~~

RAHSIA WANITA DI SINI~~