Pages

Saturday 18 January 2014

SERIBU SATU KHASIAT ALFALFA ~~~~~ PROMOSI ALFALFA ~~~~MEMANG BEST!!!!!!!~~~~

Assalammualaikum,,,,alhamdulillah bulan ni bulan yang best sangat!!!! bulan promosi si alfalfa my feveret vitamin lah!!!! huhuhu.....

bagi anda yang belum mengenali apa itu alfalfa?? jom kita berkenalan dahulu;-)



Alfalfa Complex merupakan Formula Shaklee Signature yang pada asalnya telah dibangunkan oleh Dr. Shaklee dalam tahun 1950 an.

1) Alfalfa shaklee diperolehi dari tanaman alfalfa (Medicago sativa) yang telah ditanam secara organik di California yang dijamin bebas dari pestisid, herbasid dan menggunakan bahan kompos iaitu bebas dari bahan kimia.

2) Medicago Sativa merupakan tumbuhan alfalfa yang memiliki gred yang paling tinggi di kalangan tumbuhan alfalfa lain. Ia mengambil masa sekurang-kurangnya 2 tahun untuk membesar dan akarnya boleh mencapai  sehingga 20 kaki ke dalam tanah untuk menyerap pelbagai nutrisi.

3) Daun alfalfa shaklee hanya dituai apabila ianya mencapai kematangan mutlak kerana hanya daun alfalfa yang telah matang mengandungi klorofil.

4) Daun-daun alfalfa juga telah dikeringkan dengan udara secara semulajadi bagi mengekalkan nutrisi yang terkandung di dalamnya. Manakala bahagian lain yang tidak penting dilupuskan.
Pendedahan kepada suhu panas pastinya akan menjejaskan nutrisi daun alfalfa tersebut.

5) Keseluruhan proses dari penanaman sehingga dikompres menjadi tablet dijalankan di bawah pengawasan dan kawalan Shaklee yang sangat ketat dan teliti.


6) Setiap tablet mengandungi 300 mg alfalfa.

kenapa sy suka sangat alfalfa ni???
huhu alfalfa ialah vitamin yang paling sy suka ia membantu sy melawaskan lagi "pembuangan" huhu,,,,sy akan mengambilnya selepas makan,,,,,,,jika setiap hari kita "mencuci" sinki rumah kita anda rasa ada lagi tak sisa-sisa kat dalam tu?? huhu itulah perumpamaannya,,,jika setiap hari kita membuang anda rasa ada CAN tak usus kita akan mendapat kanser usus atau segala mcm penyakit?? nauzubillahminzalik...

yang paling sy suka ialah ambil bersama esp yang kebabommmm!!!! huhu yes!!! sy masih menyusukan anak yang berusia 1 tahun 10 bulan,,,,,alhamdulillah rezeki untuk anak masih ada,,,,,,

Antara sebab kenapa ramai wanita menyukai alfalfa ini;-)

~ALFALFA COMPLEX:
✿ Bantu dalam memberi kelegaan ketika haid
✿ Memulihkan urat2 ibu2 selepas bersalin
✿ Bertindak sebagai KACIP FATIMAH kepada wanita
✿ Mengetatkan bahagian sulit
✿ Merawat masalah keputihan
✿ Membantu dalam menghilangkan kelesuan dan stress
✿ Bantu dalam meneutral kan asid dalam badan
✿ Melegakan Masalah sembelit
✿ Sebagai Milkbooster

✿ Membesarkan dan menegangkan payudara..

Jangan bimbang atau khuatir kerana alfalfa shaklee adalah semulajadi,selamat dan halal.....ia juga boleh di ambil oleh lelaki,wanita dan warga emas.......kecuali ibu hamil dan pesakit SLE..

jom kita tengok testimoni-tetimoni hebat ini-->>

testimoni 1
dengan alfalfa ,,lawas je..best kan??? sesuai untuk anda yang buasir jugak!!!!

testimoni 2
tiada lagi sempot atau asma setelah ambil alfalfa ni,,,syukurlah beliau anak yang baik kerana mampu memberi yang terbaik untuk ibunya.......sy juga bagi mak sy amalkan alfalfa dan ostematrik ;-)

testimoni 3
jika perut sihat pastinya kesihatan bertambah baik kan?? rugi jika anda tidak mencuba alfalfa hari ini..lebih-lebih lagi bulan promosi alfalfa !!!! harga masih rendah!!!!!

berminat??
***✆ BERMINAT? Sila Sms/Whatsupp ke 012-9773915 SEKARANG JUGA!!!
=========================================

✉ boleh juga PM/inbox sy.. komen je pn boleh

✔ Dijamin HALAL
✔ Mendapat Kelulusan KKM
✔ Tiada Kesan Sampingan

✔ Terbukti Berkesan

Pm/add fb:Ain naina boleh terus chat dengan sy ;-)

like page:MAMA sihat baby ceria untuk informasi terkini dan harga best!!!!!

emelkan kepada:ainaina1@gmail.com

*segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi di sini bukanlah bertujuan merawat,menyembuh atau mendiagnos apa jua penyakit*


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

RAHSIA WANITA DI SINI~~

RAHSIA WANITA DI SINI~~