Pages

Monday 30 June 2014

NAK SENTIASA CERGAS WALAUPUN MENYUSU ANAK ATAU HAMIL?

Assalamualaikum.. sudah masuk dua hari kita berpuasa kan... walaupun cuaca sangat panas ... saya masih bertenaga lagi nak buat macam-macam kerja rumah... semalam saya sempat ambil chinch dan esp lagi... 

~LESU, PENAT dan KURANG BERMAYA ketika PUASA?

 ~INGIN KEKAL BERTENAGA walaupun MENYUSU ANAK atau PREGNANT?

Jom prepare diri kita dgn tenaga yg BOOST dengan
ESP dan PERFORMANCE DRINK!!
================================

Testimoni Hebat seorang ibu:

Saya seorang ibu yg bekerja dan mempunyai 2 org ank yg cukup aktif serta masih menyusukan anak yg kini berumur 1thn. Sy sentiasa letih dan kurang bertenaga bila blk dari kerja...terutama waktu sy menggantikan puasa..Tp setelah mencuba PERFORMANCE DRINK mix dgn ESP... Alhamdulillah, sy mampu lagi utk melayan karenah ank dan menyusu bby walaupun berpuasa..


Sesuai untuk mereka yang tidak sempat bersarapan, dan minuman untuk bersahur dan berbuka puasa. Kalau tak sempat sahur pun (kes terbangun tinggal 5 minit nak imsak/15 minit nak Subuh), mighty 3 gems ini insya-Allah memadai untuk anda menjalani kehidupan Ramadhan seperti biasa.


Dan berbuka puasa dengan mighty 3 gems memberi anda tenaga untuk menunaikan ibadah selanjutnya iaitu solat Maghrib, Isyak serta terawikh dan ibadah2 lain seperti bertadarus.

✿ ESP ✿ – Bantu kekal bertenaga sepanjang hari. Pengambilan makanan berprotein tinggi di waktu sahur boleh membantu mengurangkan rasa lapar lebih lama kerana, kadar pencernaan & penyerapan protein adalah lebih lama berbanding makanan tinggi karbohidrat. Malah, sumber protein yang baik juga akan bantu menyerap kolesterol, mencantikkan kulit serta menganjalkan payudara. Tidakkah anda mahu tampil jelita di pagi AidilFitri nanti?


✿ Performance Drink ✿ – Bantu mengelakkan dehidrasi, dan dalam masa yang sama mengawal paras cecair di dalam badan sepanjang berpuasa. Setelah berbuka pula, Performance Drink bantu anda untuk menambah semula tenaga. Pasti anda akan kekal ceria sepanjang puasa jika diamalkan sebelum tidur & sewaktu sahur. Rasa Oren yang menyegarkan!

testimoni 1

testimoni 2

~AMAT SESUAI UNTUK IBU HAMIL,IBU MENYUSU DAN ANAK-ANAK YANG BARU BELAJAR BERPUASA 

✸✸✸✸✸✸✸✸✸✸✸✸

***✆ BERMINAT? Sila Sms/Whatsupp ke 012-9773915 SEKARANG JUGA!!!
=========================================

boleh juga PM/inbox sy.. Ain naina
✔ Dijamin HALAL
✔ Mendapat Kelulusan KKM
✔ Tiada Kesan Sampingan

✔ Terbukti Berkesan

Jemput Like Page:MAMA sihat baby ceria untuk informasi best dan tips menarikkk... juga tidak lupa info tentang produk..

Boleh Juga Emelkan kepada:ainnaina1@gmail.com


*SEGALA testimoni/penulisan tentang produk yang di kongsi di sini bukanlah bertujuan merawat,menyembuh atau mendiagnos apa jua penyakit*

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

RAHSIA WANITA DI SINI~~

RAHSIA WANITA DI SINI~~