Pages

Tuesday 4 February 2014

TAHNIAH APEX KHAIRUL FAHMI DAN LEUNIEY ATAS KELAHIRAN CAHAYA MATA ~~~~

Assalammualaikum...alhamdulillhah  Tahniah diucapkan kepada pasangan Apex dan Leuniey Natasha yang baru sahaja menyambut kelahiran sulung bayi girl mereka pada jam 2.55 petang semalam (3/2/2014)  dengan berat 2.75kg.





Menerusi perkembangan terkini juga, difahamkan Leuniey dan baby girlnya kini telah pun dibenarkan pulang kerumah. Semoga rumahtangga Apex dan isteri akan bertambah ceria dan meriah setelah diserikan dengan kehadiran baby K ini.


Alhamdulillah tahniah sekali lagi buat pemain bola sepak khairul fahmi che mat dan leuniey...

buat anda yang masih tidak tahu,leuniey juga mengamalkan vitamin shaklee semasa hamil,berpantang dan untuk kurus nanti !!!!!



Antara supplement yang di ambil leuniey adalah~~~~~~

Vitalea iron formula~Merupakan multivitamin terbaik yang terkemuka dan lebih komprehensif kerana mengandungi 23 vitamin dan mineral kritikal dalan jumlah yang seimbang untuk memantapkan kesejahteraan kesihatan kolon, hati, mata dan sistem imun dalam jangka masa panjang.

Vitamin C sustained ~~Vitamin C merupakan vitamin larut air yang diperlukan untuk pertumbuhan dan pembesaran. Badan manusia tidak dapat menghasilkan vitamin C sendiri. Jika berlebihan di dalam badan pula, vitamin C akan disalurkan keluar melalui urin. Kita memerlukan bekalan vitamin C secara berterusan di dalam badan. Pengambilan vitamin C secara berterusan membantu mencegah jangkitan dan selesema. 

Vitamin B complex~~ antara fungsinya  ialah untuk mengurangkan tekanan emosi dan kelesuan, Membantu dalam kestabilan saraf dan meningkatkan proses pemikiran, Menukarkan makanan kepada tenaga-menolong memetabolismekan karbohidrat, lemak dan protein, Mencegah barah serviks, penyakit jantung dan kecacatan spina, menggalakkan kesihatan system kardiovaskular yang lebih baik.

Ostematrik ~~ Kalsium merupakan mineral yang penting bagi tulang, gusi dan gigi yang sihat. Doktor mungkin akan mencadangkan wanita untuk mengambil makanan tambahan kalsium apabila terdapat tanda-tanda awal masalah tulang seperti osteoporosis atau osteopenia.

OMega guard~~ 

DHA atau nama saintifiknya, Docosahexaenoic, adalah sejenis asid lemak omega-3 poli tak tepu yang berantai panjang, dijumpai dalam setiap sel dalam badan. DHA adalah penting untuk perkembangan dan kefungsian otak, mata dan sistem saraf pusat. Semasa mengandung, janin yang sedang membesar bergantung kepada ibunya untuk mendapat DHA yang diperlukan. Ini kerana DHA diperolehi daripada makanan yang dimakan, maka kandungan DHA dalam diet seseorang ibu menentukan sebanyak mana DHA yang dapat disalurkan kepada janin.

Alfalfa~~♥ Membantu memperbanyakkan susu ibu dan telah digunakan sejak zaman berzaman sebagai penambah susu dinegara barat
♥ Dengan pengambilan alfalfa yang konsisten berserta minum air yang cukup, breast akan cepat rasa penuh dan berat.

Lecithin~~ - memecahkan lemak dan kolesterol dalam badan. Ini yang bestnya, bila makan je, mana-mana lemak yang tidak diingini akan dibuang oleh lecihtin ni. Macam penyerap lemak gitu, dan best nya, ia menghalang lemak baru untuk melekat semula pada badan. Terutama tang perut yang menyimpan lemak tu, kalau anda nampak terserlah buncitnya, memang sangat sesuai ambil lecitin ni.

Zinz complex~~  Ibu2 yg xmakan ikan haruan atau pati ikan haruan zinc complex adalah pengganti yg tepat kpd makanan tersebut.
* Galian yg sgat penting dlm membantu proses pemulihan.
* Membantu proses baik luka dalam badan kita terutama luka dalaman (rahim).
* Pengambilan zink bg ibu yg menyusu akan membantu anak yg disusukan membesar dgn baik.
* Mengurangkan masalah rambut gugur
* Memabntu masalah KEDINGINAN selepas bersalin.

Berminat jugak nak dapatkan set bersalin,set penyusuan,set slimming,set kehamilan,set kesuburan,set kecantikkan,set kesihatan???

jangan segan pm atau sms/whatsapp sy 0129773915..harga boleh di runding dan terbaik untuk custemer sy ;-)

pm/add fb:Ain naina boleh chat terus dengan sy atau dapatkan sendiri dari branch shaklee terdekat dengan menggunakan ID 874853 sy noraini harun...

like page:MAMA sihat baby ceria untuk informasi terkini dan harga best!!!!

emelkan kepada:ainnaina1@gmail.com....


*segala testi/penulisan tentang produk yang dikongsi di sini bukanlah bertujuan merawat,menyembuh atau mendiagnos apa jua penyakit*



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

RAHSIA WANITA DI SINI~~

RAHSIA WANITA DI SINI~~