Pages

Friday 24 May 2013

CARA KETATKAN MISS V ~~~

Assalammualaikum...malam ni rasa nak share tentang petua ketatkan miss v lak..hihii...yela bukan apa kita sebagai wanita tidak kira sudah berkahwin atau pun belum   kawin  penjagaan bahagian ituuu yang penting...kebanyakkan orang sudah lupa petua ni kerana banyak sangat produk-produk yang sudah tersedia hari ini...
bagi yang mengetahui khasiat daun sireh ni bukan shj untuk dikunyah oleh nenek moyang kite hihi tapi banyak lagi khasiat nye....tips dari sy sendiri dan ini mak sy yang ajarkan tiap kali lepas datang uzur basuh miss v dengan air ramasan daun sireh tadi selepas membuang air dan minum air kunyit....arkkk,,,,glupp...tak tertelan rasa nye...tapi demi nak sihat ku telan jua seperti ibu ku....hihi..
taraaaa.. ni lah ibu ku yang disayangi bersama adik perempuan ku ke 4 pada hari komwokesyen nye baru-baru ini..ibu ku dah berusia 47 tahun dah dan anak 12 orang ,,hihihi,,,...segala petua ini ku ambil dari ibu ku...
manjakani juga ade khasiat nye tersendiri tau,,,cara buat nye:

~rebus 3 biji buah manjakani dengan 2 cawan  air sampai mendidih dan airnya bertukar menjadi coklat pekat.gunakan air itu untuk mencuci bahagian faraj.amalkan setiap hari.

~ambil sebiji buah manjakani .masukkan ke dalam nasi yang sedang mendidih,bila nasi telah kering,ambil buah manjakani tersebut dan potong kecil-kecil semasa masih lembut dan makan bersama nasi yang masih panas..amalkan selalu..

~rebus buah manjakani .air rebusannay di minum bukan shj elok untuk mengetatkan miss v tetapi elok juga untuk melangsingkan badan dan untuk awet muda.

pernah dengar latihan kemutan miss v?
~amalkan membuat latihan kemutan faraj setiap pagi.caranya dengan kemut faraj anda seolah-olah anda sedang menahan kencing selama 7 saat .lakukan selama 20 kali setiap hari.

khasiat daun inai,pegaga ,daun limau purut dan pinang muda.

~pinang muda ditumbuk untuk mendapatkan airnya yang pekat.ambil daun inai,pegaga dan daun limau purut secukupnya dan ditumbuk serta diperah untuk dapatkan air yang pekat.campur kedua-dua jenis air ni.ambil cotton bud dan celupkan ke dalam air ini.celupkan cotton bud ini ke dalam miss v .amalkan setiap hari semasa mandi petang sehingga miss v terasa benar-benar ketat.
petua sy sekarang di samping petua yang ibu sy bagi adalah alfalfa hihihi....yang best lagi alfalfa ni bertindak seperti kacip fatimah...

why sy love sangat alfalfa ni??
hihi hanya orang yang amalkan mengetahui rasa nye...hihihi...apa yang pasti alfalfa shaklee adalah:

~SENTIASA SELAMAT
~DILULUSKAN KKM
~TIADA PERASA TIRUAN
~YANG PENTING HALALAN TOYYIBAH...

***huhu kebahagian rumah tangga kita juga terletak pada kesihatan dalaman kita***



2 comments:

  1. Virginspot Power No 1 Produk Untuk Mengetatkan,Merapatkan dan Memerahkan Virgina (faraj)

    Virginspot: Khusus gandingan dan tambahan kegunaan pulih dara untuk gadis yang hendak cepat berkahwin digabungkan dengan D'Vergin Active atau D'Vergin Plus. Produk ini untuk tujuan rapat dan ketat lubang faraj. Cara guna: Untuk gadis yang hilang dara, sembur kedalam lubang dalam faraj 3-5 kali semburan. Lakukan semburan 5 minit Selepas menggunakan D'Vergin Active atau D'Vergin Plus. Guna 2 kali sehari pagi dan malam. Bersihkan Faraj terlebih dahulu, cukur atau trim bulu faraj supaya tidak menganggu apabila melakukan semburan. Kemudian duduk bersandar kedinding katil, kangkang luas-luas, buka pintu faraj hingga nampak lubang dalam faraj. (untuk memudahkan melihat sila guna cermin kecil). Spray Virginspot ke dalam lubang faraj sebanyak 3-5 kali. Rapatkan peha dengan berlunjur, kemut perlahan-lahan selama 5 minit. Jangan risau jika ada cecair meleleh dari lubang faraj. Resapan herba telah pun berlaku selama 5 minit. Peringkat awal antara hari pertama hingga hari ke 15 anda akan merasa pedih (bermakna harapan untuk pulih ada). Jangan bimbang jika berlakunya pembuangan keputihan, ini kerana produk sedang membersihkan keputihan untuk membentuk tisu-tisu dara dinding baru. Untuk anda fahamkan DARA ini adalah dara tiruan yang kekal di dinding dan bukannya dara seperti asal. Jangan melakukan persetubuhan atau onani dengan memasukan benda-benda keras atau jari anda.

    U/P: Makluman untuk anda: Kami hanya mengeluarkan produk herba bukan kamikal. Kami tidak menjanjikan keberkesanannya kerana DARA itu hak Tuhan. Mencuba, berusaha adalah diwajibkan jika inginkan kesempurnaan. Pantang: Jangan minum ais sewaktu proses amalan perubatan sedang dilakukan.

    ********************************* ********************** Virginspot: juga amat sesuai untuk para isteri yang menginginkan rasa nikmat malam pertama semula.Satu botol untuk 30 hari penggunaan. Tidak boleh digunakan sewaktu datang bulan (period).

    Cara Guna Viginpspot untuk para isteri: Bersihkan Faraj terlebih dahulu, cukur atau trim bulu faraj supaya tidak menganggu apabila melakukan semburan. Kemudian duduk bersandar kedinding katil, kangkang luas-luas, buka pintu faraj hingga nampak lubang dalam faraj. (untuk memudahkan melihat sila guna cermin kecil). Spray Viginspot ke dalam lubang faraj sebanyak 3-5 kali. Rapatkan peha dengan berlunjur, kemut perlahan-lahan selama 5 minit. Jangan risau jika ada cecair meleleh dari lubang faraj. Resapan herba telah pun berlaku selama 5 minit. Khas Untuk para isteri: boleh disemburkan 2-3 semburan dan 2 kali sehari untuk mendapatkan keputusan terbaik. Atau juga lakukan semburan 3-5 semburan ke dalam lubang faraj sejam sebelum bersama suami. Guna 2 kali sehari pagi dan malam setiap hari, selama tempoh kiraan 30 hari /Hentikan pengunaan ketika datang bulan (period). Jangan guna selang-seli hari. Jika produk masih ada, teruskan mengguna sehingga habis.Pantang larang: jangan minum air batu. Buah-buahan yang mengandungi banyak air.

    Berminat whatsapp 0185790420

    ReplyDelete
  2. Wah.. Perkongsian yang sangat menarik sekali. Tips Bersihkan Miss V

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

RAHSIA WANITA DI SINI~~

RAHSIA WANITA DI SINI~~