Pages

Tuesday 28 May 2013

HAPUSKAN KOLESTEROL DENGAN OMEGA GUARD SHAKLEE ~~~~~~

Assalammualaikum...cuaca setiap hari yang  sering berubah membuatkan ramai yang mengalami situasi demam dan selesema...termasuk anak-anak yang masih kecil...sebab itu pengambilan vitamin dan pemakanan seimbang amat penting di titik beratkan....kali ini nak share pasal kolesterol...apa itu kolesterol? bahaya tak?

APA ITU KOLESTEROL?
kolesterol salah satu bahan yang menjadi punca utama kepada masalah penyakit jantung.apabila kandungannya tinggi di dalam darah ia berpotensi melekat pada dinding salur darah.ini akan membuatkan salur darah mengecil dan akhirnya boleh tersumbat,proses ini dikenali sebagai ATHEROSCLEROSIS.sekiranya berlaku pada arteri yang ke jantung,kesannya adalah penyakit jantung.

apabila berlaku di otak kesannya adalah strok.selain dari jantung ,kolesterol juga dikaitkan dengan masalah pendengaran,penglihatan dan juga kecerdasan minda seseorang.semua ini berkaitan dengan ATHEROSCLEROSIS 
gangguan yang menyebabkan penyediaan nutirent dan oksigent yang tidak mencukupi untuk organ2 tersebut.




BAGAIMANA MINYAK IKAN DALAM OMEGA GUARD MEMBANTU?
kebaikkan minyak ikan yang kaya Omega-3 telah diketahui oleh serata dunia.
Omega Guard membekalkan asid lemak Omega-3 berpotensi ultrtulen dengan spektrum penuh yang bergred farmaseutikal.

KEBAIKKAN  OMEGA GUARD SHAKLEE 

1~membantu mengurangkan risiko sakit jantung

satu penyelidikan yang menyokong fakta itu menunjukkan bahawa pengambilan asid-asid lemak Omega-3 seperti EPA dan DHA  boleh mengurangkan risiko sakit jantung koronari.
satu serving Omega Guard membekalkan 905mg asid lemak OMega-3 EPA dan DHA.

penyelidikan juga menunjukkan bahawa paras asid lemak Omega -3 yang tinggi dapat memperbaiki kesihatan kardiovaskular di samping memelihara tekanan darah dan paras trigliserida yang normal.

2~Ultra tulen dan bergred farmaseutikal
Omega Guard dihasilkan melalui proses penyulingan proprietari tiga molekul yang memekatkan asid lemak Omega-3 yang bermanfaat dan semulajadi sementara menyingkirkan bahan-bahan berbahaya seperti merkuri dan plumbum yang terdapat di dalam kebanyakkan ikan.

3~Minyak ikan terbaik di dunia
mengandungi satu rangkaina penuh 7 jenis asid lemak Omega-3 semulajadi iaitu EPA,DHA,ALA dan lain2 lagi.EPA menyihatkan jantung dan sendi manakala DHA pula penting bagi perkembangan dan fungsi otak.

sebab itu di dalam set kehamilan dan set slimming juga ada omega ni kerana omega guard shaklee ni bukan shj dapat menjaga jantung tetapi juga dapat membantu proses penurunan berat,,,anak-anak yang mengambil omega guard juga imuniti mereka lebih terjaga dan yang penting kecergasan  otak mereka .

testimoni 1
pengambilan omega membantu menurunkan kolesterol !!!!


testimoni 2
alhamdulillah pengambilan omega dan mealshake anak beliau kini bebas eczema dan asthma.

testimoni 3
alhamdulillah mak dah tak perlu bergantung pada ubat darah tinggi lagi selepas amik Omega Guard ni...

hmm...nak order?? banyak khasiat yang terkandung di dalam omega guard ni terutama nya untuk ibu hamil ia membantu proses pembinaan sel otak bayi dan perkembangan sel otak janin,,bagi ibu menyusu pula khasiat Omega akan disalurkan melalui susu ibu jadi susu ibu kaya dengan DHA...

pm/add fb:ain naina boleh terus chat dengan sy segala konsultasi akan diberi sepanjang masa ....

like page :MAMA sihat baby ceria untuk informasi terkini dan harga diskuan....hanya untuk pelanggan mamasihatbabyceria.;)

emelkan kepada:ainnaina1@gmail.com

sms/whatsapp:0129773915


*segala testi/penulisan tentang produk yang di kongsi di sini bukanlah bertujuan merawat,menyembuh atau mendiagnos apa jua penyakit*

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

RAHSIA WANITA DI SINI~~

RAHSIA WANITA DI SINI~~