Pages

Sunday 19 May 2013

PILIHAN IBU ~TRIPLE MILK BOOSTER ~~

Assalammualaikum selamat malam semua .....buat mommys yang menyusu anak selamat menyusu kerana banyak fadhilat nye dapat menyusukan buah hati kite...ye kita wajib bersyukur kerana allah swt murahkan rezeki untuk kita berbanding sesetengah ibu yang terpaksa "berusaha lebih keras" untuk memberi titisan emas buat anak tersayang...jadi hargailah detik penyusuan ini....
berita baik buat mommys yang ingin susu bertambah banyak dan membuat bayi lebih kenyang,,,alhamdulillah sy sendiri amalkan ...dari pengamatan sy ...sy sendiri buat "kajian" ni hihi sy cuba tidak mengambil esp selama dua minggu dan sy perhatikan susu memang kurang hihi ainul hisap pun mcm tidak puas hati dan tidak kenyang...hihi kecian anak mama...selepas ambil esp,alfalfa dan ostematrik memang susu bertambah lagi ...hihi...

triple milk booster
~~~~~~~~~~~~~~
yeahhh inilah triple milk booster yang menjadi pilihan ibu masa kini,,,,kesan nye bukan shj susu banyak tapi kulit anak dan ibu makin cantik....
jom kita lihat apa fungsi triple milk booster ni <3<3

*esp*
~menjadikan badan si ibu lebih sihat,bertenaga,tidak mudah letih dan lesu sekaligus melancarkan dan mempercepatkan penghasilan susu.
~menjadikan susu yang dihasilkan lebih pekat dan kaya dengan hindmilk yang mengenyangkan ,jadikan bayi anda tidak bergayut lama serta dapat tidur dengan lebih lena.
~ni yang bestt wajah si ibu menjadi lebih halus,licin dan cerah glowinggg....hihi..
~menyokong proses penurunan berat badan secara sihat dan semulajadi.
~membantu menganjalkan payudara.
*ostematrik*
~meningkatkan kadar kalsium dalam badan bagi melancarkan penghasilan susu khususnya bagi ibu-ibu yang mengalami masalah susu merudum ketika period.
~menyokong kesihatan tulang dan gigi si ibu serta mengelakkan masalah osteoporosis.
~mengatasi sakit pinggang,sakit belakang,sendi dan urat saraf yang berpunca daripada posisi penyusuan yang itdak betul selain kesan penggunaan epidural sewaktu bersalin.
~meningkatkan pelawasan.
~membantu tidur yang lebih lena dan membuatkan si ibu lebih mudah untuk bangun pada keesokkan harinya ...tidur yang lena penting kerana  badan yang keletihan boleh menganggu penghasilan susu.

*Alfalfa*
~telah digunakan dari zaman dahulu kala sebagai perangsang susu.
~bekerjasama bersama esp dalam proses penurunan berat badan.
~mengatasi masalah keputihan dan bertindak sebagai agent perapat.
~membantu mengatasi resdung,asthma dan alahan.
~berfungsi sebagai detox dalam menyingkirkan bahan2 toksin dari dalam badan .
~memperbaiki pelawasan.

walapun begitu pengambilan air 3 liter adalah wajib,sesi mengepam juga mesti mengikut jadual....banyakkan berzikir dan berdoa selalu,,,,,sentiasa tenang ...in shaa allah susu akan bertambah banyak...bukan itu je bagi yang ingin turunkan berat juga sy syorkan anda ambil set budget ni,,bes kan set penyusuan ni bukan dapat susu banyak je tapi banyak sangat kelebihannya....nak dapat harga murah dan best ?????

jom tengok  apa kata ibu2 ini>>

testimoni 1


testimoni 2
alhamdulillah ibu-ibu berjaya mengumpul stok susu yang best kulit baby jadi gebu dan putih...



pm/add fb:ain naina boleh chat terus dengan sy dan segala konsultasi akan diberi hanya dengan pembelian dari mamasihatbabyceria.

like page:MAMA sihat baby ceria untuk informasi terkini dan harga diskaun ;)

emelkan kepada:ainnaina1@gmail.com

sms/whatsapp 0129773915


*segala testi/penulisan tentang produk yang dikongsi di sini  bukanlah bertujuan merawat,menyembuh atau mendiagnos apa jua penyakit*


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

RAHSIA WANITA DI SINI~~

RAHSIA WANITA DI SINI~~