Pages

Friday 3 May 2013

SURI RUMAH BERPENDAPATAN LUMAYAN??

Assalammualaikum....hampir setahun sy memulakan bisnes online alhamdulillah,,,rezki yang Allah bagi tidak pernah putus...asalkan rajin berusaha dan kuatkan semangat...yang paling best sy dapat lihat anak sy ainul membesar depan mata ...hmm... siapa kata suri rumah yang "kosong IT" mcm sy tidak boleh berjaya? hihihi...
sy hanya bekerja dari rumah je....tanpa perlu keluar jumpa costemer...mudah kan? jika sy boleh lakukannya pasti anda pun boleh....alhamdulillah sedikit sebanyak boleh membantu meringankan bebanan suamiku....apa yang sy buat? mcm na sy memulakan biznez ni? ini skim cepat kaya tau...bukan sistem piramid yang selalu kene  hadir ceramah....semua di hujung jari anda je...

kenapa sy suka berbisnes dengan shaklee?

~shaklee bukan produk baru: shaklee TRUSTED SINCE 1957.

~berkesan,tiada kesan sampingan &di luluskan KKM:supplement/vitamin shaklee 100% dihasilkan dari bahan semulajadi.

~shaklee tidak tertumpu pada hanya 1 jenis supplement tapi terdapat pelbagai jenis produk seperti set slimming,kecantikkan,bersalin,penyusuan,kesuburan,kesihatan dalaman dan kanak2 dll.

~mudah untuk dijual kerana keberkesanannya :ramai pengguna akui keberkesanan produk shaklee.sy sendiri mengamalkan sehingga kini.

~100% dijalankan secara online :tak perlu jadi salesman.

~modal serendah RM75 :dulu sy pun tak punya modal besar untuk simpan stok dirumah. tapi shaklee bantu sy untuk poskan product pada costemer (juga dilakukan secara online).

~bonus yang besar ditawarkan setiap bulan :sy buat,sy dapat.

~bonus berasingan jika sy capai terget tertentu :MASYUKKK.

~stok sampai terus depan pintu.tak perlu ke cawangan shaklee untuk mengambil stok.

Nak join tapi tidak tahu caranya?? hubungi sy,sy akan bantu anda dan uruskan pendaftaran anda sebagai pengedar shaklee yang sah.

apa kelebihan berdaftar dengan mamasihatbabyceria?

~tunjuk ajar &bimbingan akan diberikan secara percuma.
~tips marketing,cara sy menjana income dari rumah,info perniagaan akan diberi kepada anda secara percuma.
~anda akan diberi ACCESS ke dalam 3 group FBB TERTUTUP yang membincangkan tentang bisnes,custemer dan produk secara detail dengan percuma.
~cara bagaimana menggunakan FB dengan cara yang betul semuanya akan diberikan PERCUMA,janji anda benar2 serius untuk berjaya.
~anda juga akan dibimbing sehingga berjaya melalui seminar yang di anjurkan (tiada paksaan untuk menghadirinya semuanya terletak pada anda sendiri).

benar2 serius untuk berjaya? anda bekerjaya dan nak jalankan bisnes secara part time? atau anda seorang suri rumah mcm sy dan nak bantu suami memenuhi keperluan keluarga ? hubungi sy sekarang!!! in shaa allah sy akan membantu anda,janji anda benar2 serius untuk mengubah nasib diri dan keluarga !!!.

happy dapat tengok anak membesar depan mata dan duit sentiasa masuk.....nak join jom pm/add fb :ain naina..
@ emelkan kepada ainnaina1@gmail.com/ sms/whatsapp 0129773915.....DI MANA ADA KEMAHUAN DI SITU ADA JALAN...



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

RAHSIA WANITA DI SINI~~

RAHSIA WANITA DI SINI~~