Pages

Wednesday 15 May 2013

TIPS CEPAT HAMIL ~~~

Assalammualaikum....walaupun demam dan batuk belum reda namun ku gagahi jua untuk "berblog" ni hihi...musim dan cuaca yang tidak menentu  pasti ramai yang mengalami nasib mcm sy ni....ketahanan diri perlu kuat bagi menempuh hari2 mendatang.....begitu juga dengan keadaan jika kita ingin hamil kene la ada persiapan dalaman dan luaran...bercakap soal kehamilan tidak kira bagi wanita yang baru berkahwin ataupun yang sudah lama berkahwin pasti mengingginkan penyeri rumah tangga....jom kali ni sy nak share tips cara mudah hamil :)..
periksa kesuburan anda dan pasangan
faktor utama dan terpenting dalam tips cepat hamil ini adalah kesuburan,tidak hanya pihak isteri ,pihak suami juga digalakkan membuat pemeriksaan kesuburan.

kenali masa subur
tips cepat hamil berikutnya adalah mengenali masa subur isteri .dalam masa subur itu sel telur sudah siap untuk dibuahi sperma kerana masa tersebut adalah ketika luteinizing  hormone mendorong sel telur ke dalam tiub  falopii tempat di mana terjadinya proses pembuahan.pentingnya mengetahui masa subur tersebut kerana  keberadaan sel telur di dalam tiub falopi hanya sekitar 3-4 hari...
posisi ketika bersama suami/isteri
anda perlu ketahui ada posisi tertentu ketika melakukan hubungan seksual dengan pasangan yang dapat memudahkan isteri hamil.salah satu cepat hamil adalah dengan meletakkan bantal kecil di bawah punggung isteri supaya sedikit terangkat sehingga dapat menampung sperma yang keluar pada bahagian serviks.sangat disarankan pula setelah selesai "bercinta" ni supaya isteri tetap berbaring di tempat tidur 15-20 minit untuk membantu proses supaya sperma cepat jatuh dalam rahim isteri.

mengambil makanan berkhasiat 
untuk memudahkan lagi hamil cara pengambilan juga harus seimbang sama ada isteri /suami keduanya perlu menjaga makanan...vitamin c yang membantu meningkatkan kesuburan sperma suami.vitamin e dan D juga elok  di ambil untuk meningkatkan lagi tahap kesuburan suami/isteri..amalkan makan sayuran hijau,buahan,kacangan dan telur.

cara mudah hamil lagi dengan amalkan set kesuburan shaklee !!!!!!
yesss !!! tingkatkan lagi peluang kehamilan dengan set kesuburan suami/isteri....untuk isteri sy galakkan anda mengambil esp,GLA dan vitamin B com..


GLA com
~supplement wajib untuk wanita yang sedang cuba hamil .
~ia mampu mengawal dan mengatur ketidakstabilan hormon wanita sebagai langkah utama untuk menggalakkan kesuburan.
~ia mampu mengecutkan cyst dalam rahim wanita yang menyebabkan proses kehamilan sukar terjadi.GLA com membantu tubuh menghasilkan cecair kesuburan ini memberi ruang untuk sperma terus hidup hingga 5 hari.

VITAMIN B COM
~vitamin B dapat menambah dan meningkatkan kualiti sperma dan vitamin B6 dapat meningkatkan kesuburan wanita.
~mengandungi asid folik dan biotin yang sangat penting untuk pembentukkan darah dan kestabilan hormon .
~pengambilan asid folik bersama vitamin B6 dan B12 amatlah disarankan bagi mengelakkan anemia yang boleh menyebabkan masalah kesuburan serta mengurangkan risiko kecacatan tiub neural.

esp (energizing soy protein)
~membentuk tisu rahim yang kuat .
~membantu membentuk sel ovum yang sihat dan sempurna untuk meningkatkan peluang persenyawaan.

yehhh..untuk suami pula hadiahkan yang ini ye...
vitamin E com
~mengembalikan hormon lelaki.
~membantu membentuk sel sperma yang sihat.
~vitamin E shaklee juga dilengkapi selenium di mana selenium adalah penting untuk memastikan sel sperma terbentuk dan berfungsi dengan sempurna.

zinc com
~mengembalikan keseimbangan hormon lelaki.
~membantu membentuk sel sperma yang sihat .


jom tengok testimoni ye::

testimoni 1


testimoni 2



ye memang betul suatu kehamilan itu bukan mudah ,,,,tapi jika kita tidak putus asa ,berikhtiar dan berdoa pada ALLAH swt .....tidak mustahil allah akan makbulkan doa kita...supplement hanya salah satu ikhtiar tetapi yang MAHA PEMBERI HANYA ALLAH SWT .....jadi jangan steres dan jangan lupa selalu meminta dari DIA yang maha penyayang lagi maha mengetahui...

anda berminat??
boleh order dari sy dan dapatkan harga diskaun>>>

add fb/pm:ain naina boleh terus chat dengan sy :)..segala konsultasi akan diberi setelah membuat pembelian dari mamasihatbabyceria.

like page:MAMA sihat baby ceria untuk informasi terkini harga diskaun...

emelkan kepada:ainnaina1@gmail.com

sms/whatsapp:0129773915


*segala testi/penulisan tentang produk yang dikongsi di sini bukanlah bertujuan merawat,menyembuh atau mendiagnos apa jua penyakit*




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

RAHSIA WANITA DI SINI~~

RAHSIA WANITA DI SINI~~