Pages

Wednesday 22 May 2013

ALFALFA TEMAN SEJATI WANITA ~ RASA SEPERTI PENGANTIN BARU ~~

Assalammualaikum....apa khabar semua mommys atau bakal mommy dan bakal abi.....hihihi...semoga sentiasa dalam keadaan sihat selalu....alhamdulillah masih lagi sy mampu menulis blog ni walaupun dah tengah2 malam ni...syukur Allah swt masih memberikan kudrat ini amin...
selalu kita dengar Alfalfa ni salah satu milk boster untuk ibu menyusu tapi sebenarnya ia lebih dari itu...buat yang sudah mengenali alfalfa ni memang tahu akan khasiatnye...sy sendiri mengamalkan alfalfa ni sampai sekarang dari masa berpantang lagi....alhamdulillah keputihan semakin kurang dan ada yang kata alfalfa ni seperti kacip fatimah hihi yupp itu betul kerana alfalfa ni herba ...nak suami makin sayang boleh ambil alfalfa ni..hihi.

Alfalfa
alfalfa adalah tumbuhan yang menyerap pelbagai vitamin dan mineral di dalam bumi.selain menjadi pilihan "milk booster" alfalfa juga bertindak untuk memulihkan keputihan ,juga membantu menghasilkan sejenis cecair yang diperlukan ketika hubungan intim bersama suami.alfalfa juga bertindak seperti kacip fatimah mengetatkan bahagian sulit wanita dan memberikan keselesaan ketika haid.alfalfa juga bertindak menyingkirkan  toxic dari dalam badan dan mencegah sembelit dari berlaku kerana peratusan fiber di dalamnya.

Apa yang best ??
Antara khasiat bagi hubungan keintiman suami isteri :
mengandungi phytoestrogens yang menyebabkan ia mempunyai khasiat seperti kacip fatimah untuk meraapatkan bahagian intim wanita.meningkatkan libido atau keinginan untuk bersama dan membantu mengurangkan keputihan.

jika anda seorang yang mengalami allergy makan atau resdung memang elok ambil alfalfa ni in shaa allah akan membantu mengurangkan rasa gatal.....alfalfa membantu menyahkan toxic dari badan jadi bagi yang nak kurus dan nak buang angin dari badan juga elok di ambil.

bagi ibu yang menyusu juga alfalfa membantu memperbanyakkan lagi penghasilan susu kerana ia salah satu milk booster jadi ibu dapat manfaat 2 dalam 1 la susu banyak dan mengeratkan lagi keintiman suami isteri hihi.

testimoni 1


testimoni 2


semua mereka mendapat kesan yang positif,,,,best kan alfalfa ni ,,banyak lagi khasiat nye yang kita tidak tahu....
nak order??harga termurah menanti buat pelanggan mamasihatbabyceria je....

pm/add fb:ain naina boleh chat terus dengan sy....

like page:MAMA sihat baby ceria untuk informasi terkini dan harga diskaun.....ade promosi tiap bulan ni,,,:)

emelkan kepada:ainnaina1@gmail.com

sms/whatsapp:0129773915

*segala testi/penulisan tentang produk yg dikongsi di sini bukanlah bertujuan merawat,menyembuh atau mendiagnos apa jua penyakit*

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

RAHSIA WANITA DI SINI~~

RAHSIA WANITA DI SINI~~