Pages

Thursday 23 May 2013

GLA REBUTAN WANITA YANG INGIN HAMIL ~~~

Assalammualaikum.....alhamdulillah suka dengar  ramai custemer yang mengambil GLA COM ni kebanyakkan sudah hamil...syukur pada ALLAH swt yang memberi rezeki ni...pasti hati setiap wanita yang berjaya merasai kehamilan ini hati pasti  dipenuhi kebahagiaan....
disamping mengamalkan set kesuburan semestinya pengambilan makanan juga memainkan peranan penting ke arah kesuburan ...jom kita semak apa makanan tersebut?

AIR~sangat penting bagi kesihatan badan dan kesuburan seseorang.sebaiknya minum air mineral atau air yang ditapis.dicadangkan minum 8 liter air sehari semalam.

SAYUR SAWI~mengandungi banyak vitamin2,zat besi/iron dan antioxcidan yang penting bagi kesihatan dan kesuburan.folic penting untuk penetasan telor yang baik kualiti mencegah kecacatan bayi serta mengurangkan risiko gugur.

SAYUR2 BERWARNA KUNING,ORANGE DAN MERAH~mengandungi banyak vitamin2 dan antiaxidant untuk mencegah penyakit dan meningkatkan kesuburan.

KOBIS,CARROT,BROKOLI,KACANG HIJAU,KELEDEK MERAH~mengandungi banyak zat dan khasiat yang boleh membetulkan kitaran haid,menyeimbangkan hormon subur dan seterusnya meningkatkan kesuburan.

PAPAYA,JAMBU BATU,BUAH NAGA,SEMANGKA BUAH LIMAU NIPIS/KASTURI ~kaya dalam kandungan vitamin2 khususnya vitamin c yang penting untuk kesihatan dan kesuburan.
gla menjadi rebutan setiap wanita yang ingin hamil,,,kenapa??

gla ini membantu mengatur kembali kitaran haid,,ye jika kitaran haid tunggang terbalik bagaimana nak hamil kan?
gla juga menurunkan kolesterol dan membantu meningkatkan lendir serviks yang berkualiti untuk kesuburan .ia juga membantu melegakan sindrom PMS seperti senggugut, dan membantu melegakan kesakitan dan kekejangan.

gla ni bukan shj untuk kesuburan tetapi jugee untuk yang nak cantik berseri dari dalam tau,,,,,jom tengok testimoni ni

testimoni 1


testimoni 2

Dengan kuasa berjaya hamil.....bagi anda yang ingin hamil seeloknya mulakan mengambil vitamin b se awal 3 bulan lagi sebelum hamil.....semoga semua berjalan lancar...

testimoni lagi CLIK SINI...

nak order? harga best untuk pelanggan mamasihatbabyceria....

pm/add fb:ain naina boleh chat terus dengan sy ...segala konsultasi akan diberi setelah membuat pembelian dengan mamasihatbabyceria.

like page:MAMA sihat baby ceria untuk informasi terkini dan harga diskaun...

emelkan kepada:ainnaina1@gmail.com

sms/whatsapp :0129773915

*segala testi/penulisan tentang produk yang dikongsi di sini bukanlah bertujuan merawat,menyembuh atau mendiagnos apa jua penyakit*

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

RAHSIA WANITA DI SINI~~

RAHSIA WANITA DI SINI~~