Pages

Wednesday 6 March 2013

BERJAYA HAMIL SETELAH 4 TAHUN MENUNGGU~~

Assalalmmualaikum......alhamdulillah semalam dapat meseg inbox dari seorang custemer sy yang mengambil GLA com untuk hamil lagi anak ke -3 setelah 4 tahun menanti.......syukur sangat dan tumpang gembira dengan khabar gembira ni....ini salah satu ikhtiar tapi yang maha memberi IZIN HANYA ALLAH SWT....bagi yang mengalami masalah kesuburan boleh dapatkan set kesuburan di sini.

kehamilan merupakan sesuatu yang menggembirakan buat wanita yang berkahwin ...sy juga begitu berkahwin hampir 3 tahun lebih baru dapat sorang syukur sangat2 kepada ALLAH SWT memberi peluang sy untuk bergelar mama hihi.

ok antara fungsi gla membantu kehamilan :

gla com shaklee merupakan kombinasi minyak borage yang mengandungi asid gamma linolenik(gla),asid linolenik(LA).minyak bunga matahari dan vitamin E.
gla merupakan sejenis asid lemak omega-6 yang digunakan oleh badan kita untuk membentuk prostaglandin iaitu sejenis bahan berkesan berupa hormon yang membantu badan mengawal atur proses-proses badan yang normal.minyak benih matahari adalah satu lagi sumber asid lemak omega-6 .ia mengandungi vitamin e  juga membantu dalam hubungan suami&isteri.
gla com membantu mengatasi masalah haid tidak teratur dan membantu menghasilkan cecair serviks yang subur&berkualiti.

namun begitu puan azlinda atan tidak mengalami masalah haid tapi beliau tetap mencuba gla ni ternyata berhasil...

ini antara petikan pertanyataan beliau:
Zalinda Atan
GLA Complex
Salam...Puan, saya berumur 37 tahun, sudah mempunyai 2 anak lelaki, 9 dan 4 tahun. Saya merancang utk mengandung lagi sejak 2 thn lps lagi tapi blom ada rezeki. x pasti sama ada saya atau suami saya yg bermasalah. Adakah ok kalau saya ingin mencuba GLA Complex n berapa harganya? Wassalam......"


ini pula testi beliau:
alhamdulillah due nye 28 september ni :)...tiada yang mustahil dengan izin dari ALLAH  dan juga tidak berputus asa...bagi yang masih menunggu cahaya mata penghibur keluarga sy sarankan anda mengambil set kesuburan untuk suami dan isteri...jangan kata isteri je tidak subur wahai suami mungkin masalah dari anda juga...tidak salah anda mengambil supplement juga kan?? bukan shj kesihatan bertambah baik tapi perhubungan juga bertambah erat kan??? :).......

lagi kebaikkan tentang GLA ni membantuu mengecut penyakit dalam rahim CYST....cyst antara penyebab wanita sukar hamil....hanya 2 bulan amalkan gla com beliau mendapat hasil memuaskan dengan IZIN ALLAH.

lagi testimoni CLIK SINI.

nak order?? jom dapatkan hari ni dengan harga best sangat!!!!!!!!.

pm/add:Ain naina boleh chat terus dengan sy ;)

like page:MAMA sihat baby ceria untuk informasi terkini tentang kehamilan,penyusuan dan harga diskaun.

emelkan kepada:ainnaina1@gmail.com

sms/whatsapp:0129773915.


*segala testi/penulisan tentang produk yg dikongsi di sini bukanlah bertujuan merawat,menyembuh atau mendiadnos apa jua penyakit*




3 comments:

  1. byk kelebihan jugaq produk shaklee ni ye :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. pink velvet pregnant ke?? hihih tahniah,,,sy memang jatuh cinta sejak hamil lagi dengan shaklee ni.....sampai skrg anak 11 bulan masih setia

      Delete
  2. ye betul tu pink velvet...sy jatuh cinta la sebab tu sy amalkan sampai sekarang.....hihi

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

RAHSIA WANITA DI SINI~~

RAHSIA WANITA DI SINI~~