Pages

Monday 18 March 2013

SET PENAMBAH CINTA SUAMI &ISTERI~SET MEN HEALTH~

Alhamdulillah..semalam dah update tentang set kesuburan wanita ...malam ni tentang set kesuburan buat para suami pula ye...


menurut sumber pancasihat.mingguan malaysia 17 feb 2013

10% daripada setiap populasi negara menghadapi masalah kesuburan .bagi setiap 10 pasangan yang sudah berkahwin pula,satu pasangan pasti mengalami masalah ketidaksuburan.

salah siapa ? apabila memperkatakan tentang masalah ini masyarakat sering menuding jari kepada wanita/isteri.hakikatnya punca ketidaksuburan lelaki dan wanita adalah sama banyak.dalam 5 pasangan yang mengalami masalah kesuburan dua daripadanya berpunca daipada wanita,dua daripadanya berpunca daripada lelaki manakala satu lagi merupakan gabungan lelaki dan wanita.

menurut Dr.Muhilan parameswaran(pakar runding dan bedah urologi pusat perubatan tropicana).masalah kesuburan lelaki terbahagi kepada 3 punca utama hormon,sperma dan penis.

gangguan hormon
~~~~~~~~~~~~~~
jika hormon pembebasan gonadottropin (GnRH) yang dibebaskan daripada kalenjar pitutuari (di bahagian kepala) tidak mencukupi ia tidak dapat merangsang tertis menghasilkan sperma yang matang.

sememangnya anak adalah ketentuan ALLAH SWT tetapi kita tidak boleh berdiam shj tanpa berusaha dan ikhtiar.pasti nya ramai pasangan yang merasa "terganggu" dek soalan cepumas dari masyarakat sekeliling yang sering bertanya soal anak...bagi suami yang inginkan keharmonian di dalam rumah tangga anda juga mesti memainkan peranan iaitu mencari jalan bersama isteri kerana soal anak bukan isteri seorang yang perlu "melaksanakan" tetapi juga para suami.

antara set kesuburan/untuk suami gagah perkasa di dalam hubungan intim:
~zinc compelx
~vitamin E.

zinc com
~seharusnya di ambil kerana mampu menguatkan sperma suami,sekaligus memekatkan sperma suami.
~meningkatkan keupayaan seksual lelaki.

vitamin E
~membuatkan rasa sentiasa ingin "bercinta" dengan pasangan kerana vitamin e akan meningkatkan keinginan seksual suami.
~memberikan tenaga ketika berhubungan intim.
~membentuk sel sperma yang sihat.
~isteri pun boleh ambil ye..bila dua-dua berkeinginan maka peluang mendapatkan cahaya mata akan jadi lebih cerah la...hihi.

disamping mengamalkan supplement ini,doa dan usaha jangan tinggal sentiasa ingat yang nabi zakaria juga selalu berdoa agar diperolehi zuriat keturunan yang beriman pada ALLAH SWT.


testimoni 1



testimoni 2

alhamdulillah dengan berkat usaha dan doa segala urusan dipermudahkan oleh ALLAH yang maha kuasa.bagi yang ingin mendapatkan set kesihatan buat suami tercinta ini boleh la:

pm/add fb:ain naina boleh chat terus dengan sy :)

like page:MAMA sihat baby ceria untuk informasi terkini dan harga diskaun.

emelkan :ainnaina1@gmail.com

sms/whatsapp :0129773915

*segala testi/penulisan tentang produk yang dikongsi di atas bukanlah bertujuan merawat,menyembuh atau mediagnos apa jua penyakit*

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

RAHSIA WANITA DI SINI~~

RAHSIA WANITA DI SINI~~