Pages

Friday 22 March 2013

DI MANA ADA KEAZAMAN DI SITU ADA KEJAYAAN~ PENANGAN SET 3M~

Assalammualaikum....selamat pagi kepada semua yang masih belum tidur atau pun yang sudah tidur hihihi..biasalah pagi gini je dapat update blog kesayanganku ini kerana anak dah tidur..bagi ibu-ibu yang sudah tahu akan "kehebatan" set 3m ni saje sy nak tambah lagi....set 3m yang banyak membantu ibu yang nak mengumpul stok susu(EBM),yang nak susu bertambah banyak, yang best sekali dalam set 3m ni "ada kesan" sampingan tau iaitu kulit ibu dan baby jadi gebu dan halus,merapatkan lagi hubungan suami&isteri.....tapi jangan risau set 3m ni boleh di ambil oleh sesiapa aje tidak kira lelaki atau wanita yang inginkan kesihatan di tahap optimum.
bukan susah pun nak dapat susu banyak ni kalau ikut asas penyusuan yang betul iaitu demand&supply.semakin kerap bagi baby menyusu makin kuat daya ransangan susu semakin banyak.air putih wajib 3-4 botol(sy sendiri pun sediakan air 3 botol mineral 1 liter untuk setiap hari mesti dihabiskan sebelum jam 11 malam).tentu ramai yang kata tak sanggup nak minum air banyak mcm tu,sebenarnya bukan mesti habiskan 3 liter tu dalam 2 jam minum sikit-sikit tetapi kerap.

ok antara kandungan set 3m ni:

multivitamin@vita-lea whit iron~sesuai untuk orang yang selalu keletihan,kurang mengambil makanan berkhasiat ,untuk orang yang mudah pitam kurang darah.

vitamin B~untuk mengurangkan stress bagi ibu menyusu,kalau asyik steres mcmna nak menghasilkan susu kan?bukan itu aje vitamin b baik untuk kecantikkan tau..;)

vitamin C~membantu meningkatkan sistem imunisasi badan.pengambilan bersama vitalea iron formula meningkatkan kadar penyerapan iron dalam tubuh.

alfalfa~raja segala tumbuhan ,mengandungi kalsium dan bagi ibu-ibu yang menyusu ia sangat membantu mempercepatkan penghasilan susu ibu.baik untuk keputihan dan masalah "kering" ketika bersama suami...


esp(energizing soy protein)~komposisi vitamin utama dalam susu ibu ialah protien.protien merupakan makanan sel.protien berfungsi mengekalkan pertumbuhan normal dan memelihara tisu.nak kulit cantik kene la makan protien setiap hari...protien pilihan sy hanya esp :)....

ostematrik~kalsium penting bagi ibu  hamil dan lagi penting bila kita menyusu tau kenapa?kerana kalsium penting untuk bina darah,tulang,gigi dan saraf dalam tubuh manusia.apabila baby menyusu susu ibu segala zat dalam tubuh akan di ambil juga oleh baby jadi kita mesti gantikan la kalsium tu...kalau tidak akan terjadilah kejang kaki,sakit pinggang,mudah letih,lesu  nnti cepat nampak tua.bagi ibu yang dah period ketika menyusu mesti perasan susu sikit merudum kan?dengan pengambilan ostematrik akan membantu menaikkan kembali.

tesimoni 1

Just to share with all the momies here.. Dimana ada keazaman n tekad.. Is sha Allah BOLEH!!!! TQ Shaklee...


testimoni 2


kuatkan semangat demi anak tersayang!!!.

anda berminat nak order??
harga best menanti ni tau!!!!

pm/add fb:ain naina boleh chat terus dengan sy ;).

like page:MAMA sihat baby ceria untuk informasi dan harga diskaun .

emelkan kepada:ainnaina1@gmail.com

sms/whatsapp :0129773915



*segala testi/penulisan tentang produk yang dikongsi di sini bukanlah bertujuan merawat,menyembuh atau mendiagnos apa jua penyakit*

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

RAHSIA WANITA DI SINI~~

RAHSIA WANITA DI SINI~~