Pages

Thursday 7 March 2013

SET WANITA YANG INGIN KEKAL ANGGUN DAN CERGAS~~

set kesihatan untuk wanita yang ingin kekal anggun dan cergas....buat wanita yang bergelar suri rumah mahupun berkerjaya menjaga kesihatan adalah penting kerana kita perlu menjaga suami,anak-anak sampai cucu kan...

set ini mengandungi :

ostematrik~~yang berfungsi sebagai kalsium dan vitamin D yang mencukupi sepanjang hayat yang merupakan sebahagian daripada diet yang seimbang berupaya mengurangkan risiko osteoporosis,membina tulang dan gigi yang kuat.ostematrik dilengkapi dengan magneseum untuk membantu menggabungkan kalsium ke dalam tulang serta menguatkannya dan juga vitamin D untuk merangsang penyerapan kalsium.


GLA com~~gla(asid linolenik gama) digunakan oleh ramai wanita untuk memelihara kesihatan sepanjang kitaran haid setiap bulan.gla merupakan sejenis asid lemak omega-6 yang digunakan oleh badan kita untuk membentuk prostaglanding-bahan berkesan berupa hormon yang membantu badan mengawal atur proses badan normal.minyak benih bunga matahari adalah satu lagi sumber asid lemak omega-6 .ia mengandungi vitamin E yang membantu melindungi dinding arteri dan menyokong sistem imun dengan memelihara integriti sel.

omega guard~~minyak ikan ) omega guard membekalkan asid lemak omega-3 yang berpotensi ultratulen dengan spektrum penuh bergred farmaseutikal.penyelidikan menunjukkan bahawa paras omega-3 yang tinggi dapat memperbaiki kesihatan kardiovaskular di samping membantu memelihara tekanan darah dan paras trigliserida yang yang normal.


jom jaga kesihatan kita untuk insan-insan yang kita sayangi!!!!!!    hargailah nikmat yang ALLAH telah kurniakan kepada kita ;)...

dapatkan pada harga special!!!!!!

pm/add fb:Ain naina boleh chat terus dengan sy....

like page:MAMA sihat baby ceria untuk informasi terkini dan harga diskaun..

emelkan kepada:ainnaina1@gmail.com

sms/whatsapp:0129773915


*segala testi yang dikongsi di sini bukanlah bertujuan merawat,menyembuh atau mendiagnos apa jua penyakit*

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

RAHSIA WANITA DI SINI~~

RAHSIA WANITA DI SINI~~