Pages

Sunday 10 March 2013

LAHIRKAN ANAK BRILLIANT~RAISING A BRILLIANT KID

Assalammualaikum...hari ini nak share set brilliant kid set untuk kecergasan minda anak-anak yang semakin membesar ...set membantu mengatasi masalah seperti:

~sering mengantuk di dalam kelas.
~kurang selera.
~berat berkurangan.
~tidak sempat bersarapan.
~sering sembelit.
~athma.

setiap ayah dan ibu pasti inginkan anak mereka mempunyai tahap intelektual yang tinggi,berpotensi,bijak ,kreatif,rajin belajar dan seronok membaca.memang tidak dinafikan yang cemerlang dalam pembelajaran memberikan peluang yang cerah untuk masa depan anak anda ,namun usaha itu sahaja tidak mencukupi tanpa nutrisi yang baik yang juga penting dalam perkembangan tahap intelektual anak-anak.

berdasarkan penyelidikan yang dibuat,di bawah merupakan beberapa nutrien penting yang membantu dalam perkembangan otak yang sihat untuk kanak-kanak yang sedang membesar.

multivitamin~
multivitamin memberikan asas nutrien yang penting untuk perkembangan otak dan tumbesaran yang sihat.ia mengandungi vitamin perlu seperti B com yang membantu untuk meningkatkan daya ingatan dan sistem saraf yang baik.

vitamin c~
vitamin c membantu dalam menguatkan sistem imun yang penting untuk kanak-kanak kekal sihat dan cemerlang dalam pembelajaran mereka.ia membantu dalam mencegah jangkitan dan demam selesema yang sering menyerang murid-murid sekolah.vitamin c juga perlu untuk mengekalkan integrasi antara sel dan menyokong kesihatan mata,gusi,gigi,tulang otot dan peredaran darah dikalangan kanak-kanak yang sedang membesar.

omega-3~
sebahagian besar daripada otak terbina daripada lemak baik yang juga dikenali sebagai asid lemak omega-3.kajian menunjukkan yang diet yang kaya dalam omega-3 boleh meningkatkan keupayaan belajar,meningkatkan daya tumpuan,mempunyai kemahiran menyelesaikan masalah serta perhubungan antara sel otak.omega-3 juga menunjukkan dapat menyokong keseimbangan emosi dan sikap yang positif dan membantu dalam meningkatkan daya ingatan semasa mereka tua kelak.

mealshake(protien yang baik)~
protien yang baik membantu untuk menyuburkan otak.asid amino yang diperolehi daripada protein diperlukan untuk neurotransmiter .protien juga merupakan blok-blok sel yang terbina di dalam tubuh termasuklah sel-sel imun,sel-sel darah merah,enzim,otot-otot dan tulang yang diperlukan untuk tumbesaran yang sihat.

sudah ramai ibubapa yang memilih hanya shaklee untuk anak-anak mereka:

shaklee selamat dan banyak membantu dalam masalah kesihatan anak!!!


omega guard membantu dalam masalah asthma anak kembar beliau.


anda berminat? mengapa harus berasa rugi jika untuk masa depan anak-anak kita? inilah peaburan terbaik buat masa depan anak2...

pm/add fb:ain naina boleh chat terus dengan sy segala konsultasi /cara makan akan diberikan jika membeli dengan sy ;).

like page:MAMA sihat baby ceria untuk informasi terkini dan harga diskaun.

emelkan :ainnaina1@gmail.com

sms/whatsapp:0129773915

*segala testi/penulisan tentang produk yang dikongsi di sini bukanlah bertujuan merawat,menyembuh atau mendiagnos apa jua penyakit*

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

RAHSIA WANITA DI SINI~~

RAHSIA WANITA DI SINI~~