Pages

Sunday 14 December 2014

CELAH CELAH HIDUPKU

Assalamualaikum... rasanya macam dah bertahun tak update blog kesayanganku ini.. bukan ape... cuma tiada apa yang nak di share....namun bukan bermakna saya dah tak nak menambah entry lagi...huhuhu.... cuma rehat sekejap... ok i'm back nowww!!!! 

Banyak dan macam2 hal yang saya nak share disepanjang saya "bercuti" hihi.. bukan ape... saje nak bgtahu,.... dalam bulan ni ada anak buah suami kawin,sepupu kawin dan tak kan habis orang kawin hihihi...


Oh ya... ada satu lagi yang saya nak bgtahu pada pembaca saya yang sy sudah bertukar NO telefon!!!!
no yang dulu dah tak guna... saya tahu mungkin ramai yang keliru tengok blog saya guna no ni no tu... apa yang pasti no saya sekarang 0105332416... OH ya buat yang tak tahu,.... sebelum ini saya guna Line maxis.... sekarang saya nak jadi pengguna yang bijak bukan setia.... saya memilih simkad tunetalk!!!!

sangat berbaloi2,best sangat,saya sudah guna hampir setahun.... Alhamdulillah memang memberi pulangan yang memuaskan!!!

tak caya??

simkad yang membayar anda semula!!!

Ohh...sebab saya buat shaklee lah sy memilih simkad tunetalk ini.... 

Ok sesiapa yang nak dapatkan shaklee atau simkad pay u jangan  segan hubungi saya ok 0105332416


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

RAHSIA WANITA DI SINI~~

RAHSIA WANITA DI SINI~~