Pages

Thursday 24 October 2013

OMEGA DAN KEHAMILAN.......TIDAK DAPAT DIPISAHKAN....MENGAPA PENTINGNYA OMEGA SEMASA HAMIL?

Assalammualaikum...harap semua dalam keadaan sihat walafiat...pada malam ni sy nak share pasal minyak ikan ...hohoho bukan sembarangan minyak ikan ye...minyak ikan ini terbaik dari segala minyak ikan yang di jual di mana-mana farmasi ye...yes...

bila kita  mula hamil pastinya dalam kepala kita berfikir nak beli apa untuk anak lahir nanti,nak bagi nama apa? ye semua itu penting tetapi ada yang lebih penting lagi iaitu pemakanan ibu semasa hamil,perkembangan bayi pastinya kita inginkan yang terbaik...bercakap soal minyak ikan pastinya ia sinonim dengan ibu hamil.


Mengapa omega penting semasa hamil?

Omega guard penting untuk perkembangan sistem saraf dan mata bayi dalam kandungan ..bila ibu mengandung omega 3 yang ibu dapat dari makanan di ambil oleh bayi untuk perkembangan dalam rahim.jadi ibu akan berkurangan omega3 dalam badannya..ini kerana pengambilan omega 3 dari makanan sahaja tidak mencukupi untuk keperluan harian ibu mengandung.

kajian juga mendapati pengambilan omega 3 mampu mengurangkan allergy pada bayi .mengurangkan risiko pre eclampsia,kelahiran pra matang.
antara salah satu makanan yang kaya dengan omega 3 adalah ikan salmon.


kalau kita mampu makan ikan salmon tiap hari tidak mengapa tetapi dengan keadaan sekarang yang tidak menentu makan,sibuk bekerja seharian membuatkan ibu kadang terlupa oleh pengambilan supplement omega guard adalah jalan terbaik.

Mengapa penting sangat pengambilan omega 3 ini semasa mengandung?

~untuk perkembangan mata dan otak bayi.
~mengurangkan risiko allergi dikalangan bayi.
~untuk perkembangan sistem saraf otak bayi.
~untuk ibu selepas bersalin untuk melancarkan proses penyusuan juga.
~mengurangkan risiko kemurungan ibu mengandung.

KELEBIHAN OMEGA GUARD SHAKLEE

melindungi jantung anda,membekalkan asid lemak omega-3 ,berpotensi ultratulen dengan spektrum penuh bergred farmaseutikal.membantu mengurangkan risiko sakit jantung.

satu penyelidikan menunjukkan bahawa pengambilan asid lemak omega -3 seperti EPA dan DHA boleh mengurangkan risiko sakit jantung koronori.
ultratulen dan bergred farmaseutikal ~omega guard dihasilkan melalui satu proses penyulingan proprietari 3 molekul yang memekatkan asid lemak omega 3 yang bermanfaat dan semulajadi sementara menyingkirkan bahan2  berbahaya seperti merkuri dan plumbum yang terdapat dalam ikan.

minyak ikan terbaik di dunia
mengandungi satu rangkaian penuh 7 jenis asid lemak omega 3 semulajadi iaitu EPA,DHA,ALA dan lain.EPA menyihatkan jantung dan sendi,DHA  penting bagi perkembangan dan fungsi otak.
selain itu omega guard 3 yang terkandung dalam omega guard shaklee membantu memperbaiki masalah berkaitan otak seperti::
~mencegah insomnia
~mengurangkan tekanan emosi
~mengurangkan kemurungan dan kebimbangan
~membantu memperbaiki masalah autism
~membantu masalah kanak-kanak hyperactive
~mengurangkan masalah schizophrenia
~mengurangkan masalah lupa pada wanita yang telah melahirkan anak.

sy juga mengamalkan omega guard shaklee semasa hamil...alhamdulillah sampai sekarang sy tetap amalkan...bukan sahaja susu meriah tapi susu kaya DHA hihi..yang sy perasan ainul jarang demam dan kalau demam  pun hanya sekejap syukur alhamdulillah...buat ibu-ibu yang masih BF anak juga boleh dan amat digalakkan mengambil omega guard ini....

testimoni 1

testmoni 2


testimoni 3

ingin mendapatkan sebotol omega gaurd pada harga best??
hubungi sy segera sms/whatsapp 0129773915..setiap pembelian daripada mamasihatbabyceria akan mendapat konsultasi percuma ;-)

pm/add fb:Ain naina boleh terus chat dengan sy....jika anda berdekatan branch shaklee boleh walk in ke sana dengan menggunakan ID 874853 untuk mendapat harga best!!!!.

like page:MAMA sihat baby ceria untuk informasi terkini dan harga diskaun!!!!

emelkan kepada:Ainnaina1@gmail.com

sms/whatsapp/IG/we chat/line:0129773915


*segala testi/penulisan tentang produk yang di kongsi di sini bukanlah bertujuan merawat,menyembuh atau mendiagnos apa jua penyakit**

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

RAHSIA WANITA DI SINI~~

RAHSIA WANITA DI SINI~~