Pages

Saturday 2 November 2013

KULIT CANTIK BERSERI DENGAN VITAMIN C PLUS SHAKLEE!!!!

Assalammualaikum...huhuhu...vitamin C plus yang hilang selama setahun itu sudah muncullll !!! buat ramai yang masih ternanti-nanti tu pastikan anda membeli dari pengedar shaklee yang sah kerana sekarang banyak pulak timbul vitamin c seakan-akan vitamin c plus shaklee...
PASTIKAN VITAMIN C PLUS SHAKLEE YANG ORIGINAL OK!!!

Antara kelebihan vitamin c plus atau sustained Release vita c 500 mg dari shaklee merupakan sumber vitamin c semulajadi yang boleh membekalkan vitamin c selama berjam-jam.satu tablet mengandungi vitamin c yang bersamaan dengan 7.5 biji oren dan boleh membekalkan vitamin berterusan selama 5 jam.

vitamin C yang juga dikenali sebagai ascorbic acid sering dikaitkan dengan fungsinya untuk mencantikkan kulit,ia bertindak melambatkan penuaan dan menyekat pembentukkan jeragat.bagaimanapun vitamin C bukan sahaja bertinda untuk kesihatan kulit ,malah merupakan anti-oksidan yang berkuasa dan membantu memerangi kanser.

berikut adalah fungsi utama vitamin C yang seharusnya kita ketahui-->>

~membentuk kolagen -kolagen adalah sebatian asas otot,gusi,rangka dan tulang.vitamin C merangsang pembentukkan kolagen sekaligus mempertingkatkan kedut dan menegangkan otot.

~meningkatkan sistem imun-membina sel darah merah dan membantu sel darah putih menentang bakteria dan kuman serta mengukuhkan sistem imun.ia juga mengurangkan simptom selsema dan mempercepatkan proses pemulihan.

~memperbaiki simpptom pendarahan-mengelakkan masalah gusi berdarah,kulit kering,ruam dan kasar serta pemulihan kecederaan yang lambat.

~memerangi kanser-merangsang pengeluaran T-cells untuk memerangi kanser dan membuang kimia berbahaya dari tubuh kita serta memusnahkan radikal bebas yang boleh memusnahkan sel-sel tubuh kita.

~mencantikkan kulit-melambatkan penuaan dan pembentukkan  jeragat.

~mengekalkan kolesterol sihat-vitamin C  berupaya untuk mengurangkan kolesterol dan tekanan darah.ia juga menghalang pendarahan dalaman.

testimoni 1

testimoni 2

testimon 3


Banyak sangat kebaikkan vitamin C ni huuh rugi jika anda tidak miliki hari ini..sesuai untuk ibu hamil,ibu menyusu,yang ada alahan,yang nak kulit cantik.

kebaikkan vitamin C dalam mengekalkan kulit yang cantik.ia merangsang pengeluaran kolagen.kolagen adalah sangat perlu kerana ia umpama gam yang mengikat sel-sel kulit kita untuk sentiasa tegang.jika kehilangan kolagen,kulit akan nampak berkedut dan tidak tegang.

Anda berminat nak dapatkannya? dengan harga istimewa untuk pelanggan mamasihatbabyceria ;-)

add/pm fb:Ain naina boleh chat terus dengan sy ...jika anda ingin walk in sendir ke branch shaklee terdekat boleh guna ID 874853 noraini harun untuk mendapat harga diskaun best!!!!

like page :MAMA sihat baby ceria untuk informasi terkini dan harga diskaun ;-)

emelkan kepada:ainaina1@gmail.com

sms/whatsapp/we chat/line/IG:0129773915


*segala testi/penulisan tentang produk yang dikongsi di sini bukanlah bertujuan merawat,menyembuh atau mendiagnos apa jua penyakit*

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

RAHSIA WANITA DI SINI~~

RAHSIA WANITA DI SINI~~