Pages

Monday 12 August 2013

WALAUPUN HARI RAYA BADAN TETAP MAINTAIN!!!!!!!

Assalammualaikum....huhu kita dah beraya hampir 6 hari sudahh!!!!! tentu mcm2 makanan dah tersumbat dalam perut ni hihihi....ketupat,rendang,lontong dan mcm2 lagi hihi....lebih-lebih lagi kalau masakan mak memang meletup habisss......

juadah hari raya yang tidak boleh dipandang sahaja !!!!....raya ni time makan sakan..betul tak? ish..ish,,,haaa,,makan,makan jugak tapi makanan yang di mabil semuanya berlemak dan berkolesterol tinggi....mcmner nak kurus ni?...tak kanlah puasa turun 6 kg ,raya naik 10 kg pulak?

hihih...NOOO!!! janga bimbang ,dengan ada nya shaklee pasti problem tiada lagi!!!!...dengan ada nya lecithin,omega dan alfalfa laa...yang memang hot menjadi pilihan semua masa kini!


lepas makan jangan lupa telan omega,lecithin dan alfalfa ye....tetapi bukan telan sekali gus ye....cara pengambilan&konsultasi hanya akan diberi selepas bayaran dibuat...

apa yang best tentang 3 superberb ni?

OMEGA GUARD SHAKLEE-->> omega 3 berupaya membakar lelemak dalam badan .bukan itu sahaja ,minyak ikan (omega 3) ini juga mampu mengawal nafsu makan bagi mereka yang yang mahu membuang lemak di badan.kunci kejayaan bagi menurunkan berat badan adalah kebolehan seseorang itu mengawal selera makan.leptin (di dalam omega 3) inilah yang mengehadkan rasa lapar seseorang.

LECITHIN-->>memecahkan lemak dan kolesterol dalam badan ,ini yang best nye,,bila makan je mana-mana lemak yang tidak diingini akan dibuang oleh lecithin ni.mcm penyerap lemak gitu,terutama tang perut yang menyimpan lemak tu,nampak terserlah buncit,sangat sesuai ambil lecithin ni.

ALFALFA-->>digelar raja segala tumbuhan.khasiatnya yang membantu melawaskan pembuangan kerana adanya fiber di dalamnya.ibaratkan pembantu kepada lecithin,ia membantu lecithin dengan membawa keluar lemak-lemak dan kolesterol dari badan.pembantu yang baikkk!! ia juga adalah pakar detox kerana berupaya menyahkan bahan-bahan bertoksik dari dalam badan.

HIHI jangan biarkan lelemak itu bermaharajalela lagi di dalam perut kita !!!!!

testimoni 1


testimoni 2



testimoni 3


huhu happy kan kalau boleh makan je tanpa risau berat naik!!!!! ye dengan adanya shaklee yang serba boleh!!!
mengapa anda perlu memilih shaklee??

-->>di jamin halal
-->>mendapat kelulusan KKM
-->>tiada kesan sampingan
-->>terbukti berkesan!!!

berminat nak order? setiap pembelian dari mamasihatbabyceria akan mendapat konsultasi percuma selepas pembayaran ye ;-)

pm/add fb;Ain naina boleh chat terus dengan sy ;-)

like page :MAMA sihat baby ceria untuk informasi terkini dan harga diskaun .....

emelkan kepada:Ainnaina1@gmail.com 

sms/whatsapp:0129773915 


**segala testi/penulisan tentang produk yang dikongsi di sini bukanlah bertujuan merawat,menyembuh atau mendiagnos apa jua penyakit**

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

RAHSIA WANITA DI SINI~~

RAHSIA WANITA DI SINI~~