Pages

Sunday 6 April 2014

JOM HADIAHKAN BUAT YANG TERSAYANG !!!! TESTIMONI OSTEMATRIK ~~~~

Assalammualaikum...

Tahukah anda kalsium juga penting untuk mengawal berat badan?Menurut “The Journal of Clinical Endocrinology & Metabolism”,May 2000 ; Amalan pemakanan yang sihat dan pengambilan kalsium yang mencukupi dalam diet harian dapat mengelakkan masalah obesiti..Kajian mendapati bahaya obesiti ini adalah kerana ia meningkatkan risiko untuk mendapat Diabetes Type 2,kanser dan juga sakit jantung.

Di samping amalan pemakanan yang mengandungi kalsium,ibu juga digalakkan untuk mengambil suplemen kalsium tambahan seperti Ostematrix untuk memastikan kalsium berada di tahap optimum dalam badan..Jika ibu ingin mengambil suplemen kalsium,pastikan ianya mengandungi kalsium,magnesium dan juga vitamin D kerana kalsium semata tidak akan dapat diserap dengan baik oleh badan jika tidak dibantu oleh magnesium dan vitamin D. 


Osteomatrix adalah suplemen yang membekalkan Kalsium,Magnesium dan dilengkapi Vitamin D untuk kadar penyerapan yang lebih baik dalam tubuh badan.

testimoni 1

testimoni 2

testimoni 3

testimoni 4


memang best kan ostematrik ini?? tunggu apa lagi jom hadiahkan buat isteri yang tengah hamil tu kalau asyik cram kaki,sakit pinggang....hadiahkan untuk suami kalau  selalu lenguh-lenguh belakang...hadiahkan untuk mak atau ayah yang selalu sakit kaki ,payah nak solat tu,,,tak rugi pun,,,,,;-)

pm/add fb:Ain naina boleh terus chat dengan sy untuk pembelian...

like page:MAMA sihat baby ceria untuk informasi terkini dan menarik!!!!!

emelkan kepada:ainnaina1@gmail.com

sms/whatsapp:0129773915 

*segala testimoni yang di kongsi di sini bukanlah bertujuan merawat,menyembuh atau mendiagnos apa jua penyakit*

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

RAHSIA WANITA DI SINI~~

RAHSIA WANITA DI SINI~~