Pages

Saturday 15 November 2014

ANDA KAKI MAKAN? KOLESTEROL PUN RAJIN SINGGAH !!!

Assalamualaikum.... anda suka makan? anda kaki makan? siapa pun mesti makan kan... kalau tak makan macamana nak hidup .... tapi kalau siang malam,pagi,petang,tengah malam pun asyik "mengisi" je.... bila nak kurus...?? lepas tu makanan pulak sedap-sedap "kaya" dengan kolesterol ..memang makan tak ingat dah...
Tak pe... anda boleh nikmati makanan itu dengan syarat... ambil Phytokol st dan Omega guard shaklee dulu... untuk  ape?? untuk block segala kolesterol yang boleh menyebabkan darah tersumbat lah... bila darah tersumbat maka akan terjadi lah segala penyakit iaitu penyakit jantung!!!!

Apa yang best PHYTOKOL ST ni?

Shaklee★Memperkenalkan PHYTOCOL-ST Shaklee★

Pilihan Sihat dengan 2,000mg Fitosterol Setiap Hari.

PHYTOCOL-ST Shaklee adalah formulasi proprietari yang berasaskan bahan-bahan yang telah terbukti secara klinikal berkesan untuk penyekatan penyerapan kolesterol dan merendahkan paras kolesterol LDL

★Kelebihan dan Keistimewaan Shaklee★

FitosterolRumusan daripada beberapa jenis fitosterol asli yang aktif daripada tumbuhan, buahan, sayuran dan bijirinMembekalkan 2,000 mg fitosterol tumbuhan setiap hari.

Fitosterol tumbuhan telah terbukti secara klinikal mampu mengurangkan paras kolesterol dalam lebih 80 kajianMembekalkan 100% nilai fitosterol harian sepertimana disyorkan Institut Kesihatan Kebangsaan (NIH).

Tiada pengawet, pewarna, perisa atau pemanis tambahan.

Bagaimana Fitosterol bertindak dengan struktur yang sama seperti kolesterol, Fitosterol bersaing dan akan mengalahkan kolesterol dalam penyerapan di dalam Usus.

Ini bermaksud apabila anda mengambil banyak fitosterol maka semakin kurang kolesterol yang akan di serap di dalam tubuh anda dan semakin tinggi untuk anda merendahkan paras kolesterol LDL anda.

Sakit jantung dan juga penyakit berkaitan jantung adalah penyakit yang semakin common di kalangan rakyat Malaysia. Peningkatan penyakit berkaitan jantung ini banyak berkait rapat dengan amalan dan gaya hidup kita. Pemakanan yang kurang sihat dan aktiviti fizikal yang hampir kepada zero menyebabkan meningkatnya risiko seseorang mendapat penyakit jantung dan yang berkait dengannya.

Untuk mengurangkan risiko penyakit jantung, kita seharusnya (wajib) mengamalkan gaya hidup sihat, iaitu mengawal pemakanan kita, jaga kuantiti pengambilan makanan, minum air kosong yang banyak, bersenam, dan jaga emosi. Tambahan untuk mengekalkan kesihatan jantung ialah : pengambilan supplemen.. Dan saya amat menyarankan OmegaGuard Shaklee sebagai amalan harian.


Satu penyelidikan menunjukkan bahawa pengambilan asid-asid lemak omega-3 seperti EPA dan DHA boleh mengurangkan risiko penyakit jantung koronari. Selain iu kajian juga menunnjukkan bahawa paras asid lemak omega-3 dapat memelihara kesihatan otak, penglihatan dan fungsi-fungsi sendi.


Lebih baik mencegah dari merawat ye...

✸✸✸✸✸✸✸✸✸✸✸✸
***✆ BERMINAT? Sila Sms/Whatsupp ke 0105332416 SEKARANG JUGA!!!
=========================================
boleh juga PM/inbox sy..Ain naina
✔ Dijamin halal
✔ Mendapat Kelulusan KKM
✔ Tiada Kesan Sampingan

✔ Terbukti Berkesan

Jemput Like page:MAMA sihat baby ceria untuk informasi terkini dan harga best!!

Boleh Emelkan kepada:ainnaina1@gmail.com 


**segala penulisan  tentang produk yang dikongsi di sini bukanlah bertujuan merawat,menyembuh atau mendiagnos apa jua penyakit**

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

RAHSIA WANITA DI SINI~~

RAHSIA WANITA DI SINI~~