Pages

Saturday 27 October 2012

MENGAPA ANDA PERLU MEMILIH SET BERSALIN SHAKLEE?

zaman sekarang ni memang mudah sangat nak dapatkan set bersalin/berpantang ni,hanya dihujung jari shj.tak kira samaada moden i.e kapsul ,krim sds yg terdapat dalam pelbagai jenama atau pun yg lama i.e jamu serbuk,pilis,param yg diperolehi dari tukang2 urut atau bidan.
 namun demikian di zaman sekarang ini juga rata2 bayi yg lahir akan mendapat jaundis/kuning,,,akibatnya jamu2 berkenaan jadi terbengkalai dan last2 terus malas atau lupa nak makan ,,,,
 dengan adanya SET BERSALIN/BERPANTANG SHAKLEE ini ,ianya lebih selamat dan terjamin untuk kedua2 ibu dan bayi.set ini boleh di ambil sejurus selepas bersalin kerana ianya adalah vitamin semulajadi.tidak memudaratkan malah memberikan kesihatan dan nurtrisi yg baik untuk ibu dan bayi.




apakah vitamin2 dalam set bersalin/berpantang shaklee ini?
vitalea iron formula-mengandungi 28 jenis vitamin termasuk vitamin A,B,C,D,E,calsium,zinc,iron dsb.

B complex-mengandungi kesemua 8 jenis vitamin B yg diperlukan badan oleh tubuh badan anda bagi menggantikan nutrisi vitamin B yg hilang.vitamin B penting untuk keseluruhan fungsi tubuh yg baik samaada drpd segi kesihatan jantung,sintesis DNA,menguruskan tekanan apatah lagi dalam membina tenaga metabolisma.

vitamin C-mengekalkan pertahanan oksida secara semulajadi ,kekuatan sel,kesihatan mata,gigi,gusi,tulang,otot dan salur darah.

zinc COM-merupakan mineral yg perlu ada dalam setiap sel tubuh kita.ia merangsang tindakkan bg 100 enzim iaitu bahan2 yg mengalakkan reaksi biokimia dalam tubuh kita.zinc membantu mempercepatkan proses penyembuhan luka,mengurangkan rambut gugur,memetabolismakan karbohidrat ,lemak dan protien.

selain set diatas ,anda juga boleh menambah vitamin2 lain seperti esp energizing soy protien .
esp- memberi tenaga ,membantu melancarkan proses penghasilan susu,penting untuk kalenjar dan tumbesaran ,mencantikkan kulit siibu ,membantu kawal paras kolestrol dan memberikan rasa kenyang pada kadar yg lama.sangat bagus untuk perkembangan dan tumbesaran bayi kerana khasiat esp ini dapat mengalir kpd bayi melalui susu ibu.
apa perbezaannya soya shaklee ini dgn soya lain?
kerana soya shaklee adalah NON GMO soy,ia juga dibasuh bukan menggunakan alkohol,diproses dgn suhu yg sangat sederhana agar enzim didalamnya tidak musnah.kualitinya sangat bagus.
ostematrik-oste membekalkan nutrien2 harian termasuk kalsium yg dapat membantu dalam pembentukkan dan penjagaan tulang dan gigi.ia juga mengandungi magneseum,vitamin  D dan mineral zinc ,tembaga,magneseum untuk membantu didalam memelihara kesihatan yg baik.kaplet bersaiz kecil dan disalut licin ini juga mudah di telan.


alfalfa com-alfalfa antara khasiat daun alfalfa  bertindak seperti kacip fatimah  menjadi milk booster bg ibu menyusu.
-melegakan sakit belakang dan sendi.
-menghilangkan kelesuan dan tekanan.
-memberi kelegaan semasa haid.
-memulih urat selepas bersalin .
-bagus untuk elergi dan ekzema.
-merawat asma.
-mecuci usus bg membuang toksik.
-membantu masalah penghadaman dan pencernaan.
-meneutralkan asid dalm badan.
-membesarkan dan menegangkan payudara.
-melegakan sembelit.
-memberi sensasi "rasa sejuk".

inign dapatkan set bersalin/berpantang shaklee ini??
PM sy atau cal sy 0129773915 sy akan membantu anda sebaik mungkin,,,,
sekiranya anda ada kekangan bajet sy akan bantu anda,,,,,

jom cantik dan sihat bersama shaklee,,,
pm sy juga untuk ketahui harga yg best sangat!!!!!!!!


 sy yakin anda akan berpuas hati dgn set ini,,,bukan set ini shj yg ada tapi banyak lagi,,,,tungguuuuu!!!!!!!!!




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

RAHSIA WANITA DI SINI~~

RAHSIA WANITA DI SINI~~