Pages

Monday 2 December 2013

APA ITU CANTIK? SET KESIHATAN DALAMAN WANITA!!!

Assalammualaikum......hai semua!!! sejak akhir-akhir ni kurang sikit masa nak update blog ni....huhu,,,banyak kerja rumah perlu diselesaikan,pos barang,layan karenah anak@suami oppsss...hihi,,,siapa kata suri rumah duk goyang kaki?? NO...silap besarlah bagi orang pikir begitu..

jadi dibulan yang best ni ada sesuatu untuk anda!! yesss!! promosi omega guard shaklee la...harga jatuh menjunam ,,kalau beli 6 botol omega dapat free 1.....huhu...

apa itu cantik? cantik boleh didefinasikan kepada banyak jenis...bagi sy cantik yang sebenarnya adalah cantik yang "terpancar" dari dalam,,,,cantik hati dan juga cantik kesihatan,,,kerana bila seorang wanita itu sudah mula meningkat umur beranak-pinak...sedikit sebanyak orang kate sudah "lari"...
Cantik ini juga kadang-kadang mampu membuatkan seseorang manusia itu melakukan sesuatu yang tidak terduga.. ada yang sanggup merubah ciptaan ALLAH SWT....sebab itu kita wajib menjaga kesihatan dalaman kita lebih lagi ramai ibu-ibu yang bekerja tiada masa memikirkan kesihatan diri,,,,supplement merupakan pilihan terbaik..

set supplement untuk wanita dan ibu-ibu yang selalu keletihan,tidak bermaya dan kulit kusam boleh mengambil set ini,,,,,
set kesihatan wanita ini amat sesuai untuk wanita/remaja yang selalu senggugut,PMS,haid tidak teratur,selalu kebas kaki tangan,juga baik untuk jantung kita.

BAGAIMANA SET MEMBANTU?

GLA~gla complex shaklee merupakan kombinasi minyak baroge yang mengandungi asid linolenik (GLA).asis linolenik(LA).,minyak bunga matahari dan vitamin E.biasanya asid gamma linolenik digunakan secara tradisional bagi mengelakkan kesakitan semasa haid,sakit kepala,mengatur kitaran haid dan melegakan tanda2 putusnya haid.


Ostematrix bukan sekadar kalsium sahaja. Ia membekalkan nutrien-nutrien harian termasuk kalsium yang dapat membantu dalam pembentukan dan penjagaan tulang dan gigi.  Ia juga mengandungi magnesium, vitamin D dan mineral zink, tembaga dan manganese untuk membantu dalam memelihara kesihatan yang baik.  Kaplet yang bersaiz kecil dan disalut licin ini juga mudah ditelan. Satu kaplet bersamaan satu gelas susu.

Shaklee Omega Guard merupakan makanan tambahan yang mengandungi minyak ikan.  Satu hidangan (s kapsul) Omega Guard menyediakan 1000mg asid lemak omega 3  termasuk DHA dan EPA. Asid Dokosaheksanoik (DHA) dan  Asid Eikosapentanoik (EPA) merupakan asid lemak 3 yang ditemui dalam ikan laut dalam. DHA dan EPA dipercayai mampu mengurangkan keradangan, menggalakkan fungsi otak, sistem saraf dan fungsi mata yang perlu diperolehi melalui pemakanan.


jadi adik kakak atau makcik yang mempunyai masalah dalaman jangan dibiarkan kelak mengundang masalah.jom sama-sama kita memeliharan kesihatan yang telah dikurniakan oleh ALLAH SWT ini.....

Wanita yang selalu tertekan, selalu sedih, selalu merasa terbeban, in short yang sentiasa dikelilingi aura negatif akan cepat menjadi tua dari usia sebenar. Tambahan pula dengan pemakanan yang tidak sihat (disebabkan oleh kesibukan dan pencemaran), menambahkan lagi pelbagai risiko terhadap wanita terdedah dengan pelbagai penyakit berisiko seperti darah tinggi, diabetes, kanser dan lain-lain.


Shaklee menghargai wanita kerana wanita memainkan peranan yang begitu besar terhadap masyarakat. Set Kesihatan Wanita Shaklee ini menawarkan 3 produk yang sangat membantu wanita dalam menghadapi cabaran hari ini.

testimoni 1


testimoni 2


BErminat nak dapatkan  omega guard shaklee?? pm sy cepat2 sementara sstok masih panazzzzzz hihi..harga best untuk anda,nak beli satu botol pun boleh,,,,terpulang pada anda,,,setiap pembelian dari mamasihatbbabyceria akan mendapat konsultasi percuma ;-)

add/pm fb:Ain naina boleh chat terus dengan sy ;-)

like page:MAMA sihat baby ceria untuk informsai terkini dan harga diskaun!!!!,

emelkan kepada:Ainaina1@gmail.com

sms/whatsapp:0129773915 


*segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi di sini bukanlah bertujuan,merawat dan menyembuh apa jua penyakti:


























No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

RAHSIA WANITA DI SINI~~

RAHSIA WANITA DI SINI~~