Pages

Thursday 5 December 2013

OMEGA GUARD SHAKLEE MINYAK IKAN TERBAIK ~ MEMBANTU MASALAH ASMA/LELAH ~

Assalammualaikum...hai semua!!!! hari ini dah masuk hari ke-5 promosi omega guard shaklee ni,,,,jom cepat dapatkan hari ini....nanti harga naik semula ye..hihi..tentu ramai yang tertanya-tanya apa yang istimewa minyak ikan shaklee ni? hmmm...

 MENGAPA OMEGA GUARD  SHAKLEE PILIHAN TERBAIK?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

1) Minyak Omega 3 dalam Omega Guard Shaklee diesktrak dari ikan laut dalam dan berair sejuk (sardin, mackerel, herring dan anchovies)

2)Tidak dihasilkan dari minyak hati ikan yang mengandungi toksik.

3) Omega 3 dalam Omega Guard Shaklee mengandungi 3 kali lebih tumpat dari ketumpatan minyak hati ikan.

4) Sangat berbeza daripada produk omega 3 di pasaran kerana Omega Guard Shaklee satu- satunya minyak ikan omega 3 paling tulen, lengkap dengan 7 jenis asid lemak omega 3 semulajadi termasuk EPA, DHA dan ALA.

5)Satu (1) kapsul Omega Guard Shaklee membekalkan 905mg asid lemak Omega-3, EPA dan DHA.

6) Omega Guard Shaklee dihasilkan daripada kaedah ultratulen ber'gred' farmaseutikal dan berteknologi terkini

7) Kaedah utlratulen adalah proses penyulingan proprietari 3 molekul untuk mengektraskan omega 3 yang tulen dan menyingkirkan bahan berbahaya seperti plumbum, merkuri, arsenik, kadmium, dioksin, dan PCB.



BAGAIMANA PULA OMEGA GUARD SHAKLEE INI MEMBANTU KANAK-KANAK YANG ADA ASMA NI?


Ramai orang tahu asid lemak Omega-3 mempunyai banyak kebaikan. Satu penyelidikan telah dilakukan untuk melihat kesan Omega 3 terhadap asma. Sebuah kajian di Universiti Indiana mendapati bahawa orang dewasa yang mengidap asma (simpton asma dari ringan-ke-sederhana) yang mengambil minyak ikan yang kaya dengan omega-3 setiap hari untuk tiga minggu, dapat memperbaiki fungsi paru-paru sebanyak 64 peratus.  Apa yang menarik lagi, ia juga membolehkan penurunan 31 % dalam penggunaan inhaler.



Mereka yang mempunyai asma biasanya mengalami keradangan saluran udara, yang dipanggil bronchoconstriction. Asid lemak Omega-6 dan asid lemak Omega-3, dipercayai mempunyai kesan anti-radang. Dalam kajian ini, penyelidik mendapati dengan mengambil minyak ikan tambahan 3.2 gram asid eicosapentaenoic (EPA) dan 2 gram asid docohexaenoic (DHA) dalam diet harian,  sampel lendir yang diambil daripada peserta menunjukkan mengurangkan jumlah sel-sel pro-radang. Minyak ikan yang digunakan dalam kajian ini adalah gred farmaseutikal, yang bermakna ia adalah mengikut standar dan kualiti yang ditetapkan dan ia juga ditapis pada tahap molekul untuk menghapuskan bahan-bahan seperti merkuri. Selain memberi manfaat kepada penghidap asma, asid lemak Omega-3 membantu untuk mencegah penyakit kardiovaskular, meningkatkan fungsi otak, dan juga melawan kemurungan.


Kelebihan Omega Guard Shaklee

1) Omega Guard Shaklee tidak mempunyai rasa hanyir dan bau hanyir


2) Omega Guard Shaklee adalah ultratulen dan bergred Farmaseutikal

Ultratulen dan Bergred Farmaseutikal

Omega Guard Shaklee dihasilkan melalui suatu proses penyulingan proprietari tiga molekul yang memekatkan asid lemak omega-3 yang bermanfaat dan semulajadi sementara menyingkirkan bahan-bahan berbahaya seperti merkuri dan plumbum yang terdapat di dalam kebanyakan jenis ikan.*

Minyak Ikan Terbaik Di Dunia

Mengandungi satu rangkaian penuh 7 jenis asid lemak omega-3 semulajadi iaitu EPA, DHA, ALA dan lain-lain lagi. EPA menyihatkan jantung dan sendi anda manakala DHA pula penting bagi perkembangan dan fungsi otak.*

jadi para ibubapa yang mempunyai anak ada asma boleh memberi anak-anak anda minyak ikan shaklee ini,bukankah mencegah lebih baik dari mengubat ;-)

testimoni 1

testimoni 2


Alhamdulillah,,,,anak sihat dan cergas ibubapa senang hati,,,sy amat menggalakkan anda mengambil sekali dengan mealshake kerana kesannya lagi power in sha allah..


***✆ BERMINAT? Sila Sms/Whatsupp ke 012-9773915 SEKARANG JUGA!!!
=========================================

✉ boleh juga PM/inbox sy.. komen je pn boleh

✔ Dijamin HALAL
✔ Mendapat Kelulusan KKM
✔ Tiada Kesan Sampingan
✔ Terbukti Berkesan

nakk order omega atau mealshake? atau dua-dua sekali? setiap pembelian dari mamasihatbabyceria akan mendapat konsultasi percuma setelah membuat pembayaran ye ;-)

add/pm fb:Ain naina boleh terus chat dengan sy ;-)

like page:MAMA sihat baby ceria untuk informasi terkini dan harga diskaun!!!!!

emelkan kepada:Ainnaina1@gmail.com


*segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi di sini bukanlah bertujuan merawat,menyembuh atau mendiagnos apa jua penyakit*

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

RAHSIA WANITA DI SINI~~

RAHSIA WANITA DI SINI~~