Pages

Tuesday 3 December 2013

TETAP SLIM WALAUPUN SET BAJET!!!!!

Assalammualaikum....ok malam ni nak share pulak tentang ibu-ibu yang mengalami berat badan naik mendadak selepas bersalin ni...huhu terutamanya ibu yang bersalin secara cazer,,,inilah dinamakan pengorbanan seorang ibu....sanggup kehilangan bentuk badan untuk melahirkan satu nyawa ke dunia ini:-)...

huhu jangan bimbang dengan adanya set slimming shaklee yang terbaik semulajadi dan amat berkesan jika diambil secara konsistens...
penyusuan susu ibu juga amat membantu mengembalikan bentuk badan semula namun kadang-kadang kita tidak dapat menahan selera "yang membuak-buak" terutama selepas berpantang,,,,huhuhu,,,sebab itu sy amat menggalakkan ibu menyusu mengambil esp bersama ,jika anda tidak menyusu boleh mengambil chinch shaklee,,,..

jangan bimbang set bajet tersedia untuk anda yang mengalami kekangan bajet,,,set ini sesuai untuk lelaki mahupun wanita kecuali ibu hamil dan pesakit SLE.

SET KURUS BAJET SHAKLEE
*********************
Ramai yang ingin turunkan berat badan tapi ada masalah bajet kan. Apa kata jom cuba Set Kurus Bajet Shaklee. Namun perlu diingat yea konsisten pengambilannya, kawal diet pemakanan dan disaran lakukan senaman untuk lebih cepat kesannya. 

Lecithin bertindak sebagai agen pemecah lemak. Namun kesannya bergantung kepada kondisi badan masing-masing. Yang penting konsisten yea.

Lecithin sebagai Pengemulsi Lemak:
# Iaitu bertindak sebagai detergent ke atas lemak-lemak dengan memastikan lemak-lemak terapung dalam saluran darah dan tidak melekat pada dinding membran. 
# Menurunkan total serum cholesterol dan meningkatkan kolesterol baik (HDL).
# Membantu kawal paras triglycerides.
# Mengurangkan kesan buruk yang wujud dari masalah kolesterol.

Alfalfa bertindak untuk membawa dan membuang lemak-lemak dan lebihan air dalam badan. Selain itu, Alfalfa juga bertindak membuang toksik dalam badan so badan rasa lebih ringan. Alfalfa mengandungi enzim yang membantu penghadaman makanan. 

=========================================
✆ BERMINAT? Sila Sms/Whatsupp ke 012-9773915 SEKARANG JUGA!!!
=========================================

✉ boleh juga PM/inbox sy.. 

✔ Dijamin HALAL
✔ Mendapat Kelulusan KKM
✔ Tiada Kesan Sampingan

✔ Terbukti Berkesan..


testimoni 1


testimoni 2
masih ragu? memang betul kita tidak boleh mengharapkan pada supplement sahaja untuk kurus,,,,kerana itu shaklee mempunyai program ship up!!! bukannya bermaksud ambil supplement terus kurus ohh tidak itu bukan kurus secara sihat namanya....ok ,,,,set slimming shaklee tidak akan membuat anda jadi kurus mcm yoyo.....pengambilan protein penting semasa anda ingin mengurangkan berat....

jom dapatkan set ini lecithin dan alfalfa atau on add esp atau chinch dengan harga best ;-) setiap pembelian dari mamasihatbabyceria akan mendapat konsultasi serta bimbingan sepanjang masa ;-)

add/pm fb:Ain naina boleh terus chat dengan sy ;-)..jika anda berdekatan branch shaklee boleh walk in guna ID 874853 noraini harun untuk mendapat harga diskaun!!!!

like page:MAMA sihat baby ceria untuk informasi terkini dan harga diskaun huhhu...

emelkan kepada:Ainnaina1@gmail.com

sms/watsapp/IG:0129773915 


*segala testi/penulisan tentang produk yang dikongsi di sini bukanlah bertujuan merawat,menyembuh atau mendiagnos apa jua penyakit*

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

RAHSIA WANITA DI SINI~~

RAHSIA WANITA DI SINI~~