Pages

Thursday 5 September 2013

ESP MEMBAHAYAKAN KESIHATAN? SEMUA INI POYOOOO!!

Assalammualaikum....alhamdulillah hari ini baru dapat g restok barang dekat branch shaklee...dah beberapa hari ku "kekeringan" stok...huhu...hari ramai ibu-ibu yang cari esp yang hott meletup ni...kenapa ramai yang cari esp ni? HIHI ye memang poyo jika sesiapa tidak mengamalkan esp ni...ramai yang menyukai hot seller ni...rugi jika anda tidak mahu mengambil tahu  apa itu esp? opppss esp tidak sama seperti soya yang kt luar sana!!!!.
esp menjadi pilihan ramai kerana mempunyai 1001 kebaikkan dan khasiat nye berbanding produk lain..salah satu nya ia membantu memberi tenaga kepada tubuh..sy mengamalkan ketika berpuasa dan masih menyusukan ainul ternyata memang hebat kesan esp ni!!! untuk pengetahuan sy juga berniaga bazar ramadhan tau,,,,letih memang tidak terkira tapi dengan adanya esp kurang letih yang melampau tuttt...

tahukah anda? tahap glisemik indeks yang rendah dalam esp melepaskan gula ke dalam darah secara perlahan.mengekalkan tahap gula yang rendah dalam darah amat penting bagi mengurangkan rasa letih,berat badan pun kurang dan kesihatan dalam jangkamasa yang panjang.

haa...sebab itulah ramai orang yang berjaya kurus dengan esp .ini adalah fakta yang telah di buktikan oleh ujian klinikal oleh para saintis.maka esp ni amat sesuai untuk mereka yang mempunyai kencing manis,darah tinggi dan mereka yang nak kurus.

rasanya tidak perlu sy bercerita panjang...anda boleh lihat sendiri testimoni2 kami-->>

testimoni 1


testimoni 2

testimoni 3

badan kita perlukan protein untuk tumbesaran yang sihat.struktur asas badan manusia adalah sel.dari sel membentuk tisu dari tisu membentuk organ.dari organ membentuk sistem.dan yang paling penting protein merupakan makanan kepada sel.jika sel mendapat cukup protein (yang berkualiti) sel yang sihat  akan mudah terbentuk dan menggantikan sel2 lama.

segala penyakit pada zaman mooden ini disebabkan oleh pengumpulan sel-sel yang lemah dan kurang sihat.keperluan protein yang mencukupi dikatakan kunci kesihatan yang optimum..protein diperlukan untuk menghasilkan hormones,enzymes,antibodies dan neurotransmitter,25% daripada badan kita berasal daripada protein.-kuku,rambut,kulit,otot2 adalah protien.

jadi kunci utama kesihatan adalah dari nutrisi terbaik..seperti esp ni.....nak dapat esp pada harga best?

pm/add fb:Ain naina boleh terus chat dengan sy ;-)..setiap pembelian dari mamasihatbabyceria akan mendapat konsultasi percuma ...

like page:MAMA sihat baby ceria untuk informasi terkini dan harga diskaun!!!!

emelkan kepada:Ainaina1@gmail.com

sms/whatsapp:0129773915

*segala testi/penulisan tentang produk yang dikongsi di sini bukanlah bertujuan merawat,menyembuh atau mendiagnos apa jua penyakit*

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

RAHSIA WANITA DI SINI~~

RAHSIA WANITA DI SINI~~