Pages

Thursday 26 September 2013

KULIT LEBIH ANJAL,PAYUDARA TEGANG HANYA DENGAN COLLAGEN POWDER SHAKLEE YANG POWER!!!!

Assalammualaikum...rasa macam dah lama tak update blog ku tersayang ni hihi..takpe kini sy akan kembali share sedikit demi sedikit tentang kebaikkan shaklee yang mana masih ramai yang tidak menyedari akan kebaikkannya...

ramai yang pm tanye pasal collagen powder shaklee...betul ke jadi? entah2 cakap kosong sahaja...sebenarnya dalam soal jadi atau tidak terpulang pada anda untuk merubah,,sy tidak memaksa anda untuk mencuba tetapi jika sy ,,sudah pasti pilihan sy hanya collagen powder shaklee terbaik kerana shaklee sentiasa selamat,semulajadi dan halal..



KENAPA KITA MEMERLUKAN COLLAGEN?
kolagen merupakan satu daripada 4 jenis tisu utama yang terdapat di dalam tubuh manusia  di mana ia meliputi kira-kira 30% daripada keseluruhan susuk tubuh kita.kolagen membentuk pelbagai jenis tisu penghubung di antara bahagian2 tubuh termasuklah kulit,otot,rambut,tendon,ligamen,darah,tulang dan tulang rawan yang membentuk struktur untuk menyokong keseluruhan susuk tubuh.


semakin umur meningkat,jumlah kolagen di dalam tubuh semakin merosot.ini mula dapat dilihat ketika usia mencecah 20 tahun,di mana kulit semakin kering,kasar,kurang anjal dan garis2 halus mula muncul.kekurangan kolagen di dalam tubuh akan memberi kesan bukan hanya penuaan pada kulit tetapi rambut juga pudar sinarnya,semakin menipis dan mudah gugur.

untuk kekal muda menawan anda perlu menggantikan kolagen yang hilang dengan supplement kolagen,vitamin c dan nutrient polifenol(vivix shaklee)....

MENGAPA PERLU MEMILIH HANYA COLLAGEN TERBAIK SHAKLEE?
Supplement kolagen terbaik ini mengandungi 4000mg proprietary RSS(red snapper scale) iaitu kolagen yang diekstrak daripada kulit ikan merah laut dalam yang tulen dan berkualiti tinggi dengan molekul  yang ringan lebih kurang 1000 Dalton,di mana ianya mudah diserap oleh tubuh dan membantu untuk meningkatkan sintesis kolagen di lapisan demis dengan lebih berkesan .serbuk shaklee kolagen juga diperkaya dengan 7 bahan utama untuk menyokong kejelitaan anda daripada dalam ke luar.


berikut antara kelebihan collagen powder shaklee-->>
-->>menyokong produksi kolagen untuk meningkatkan ketegangan kulit,keanjalan dan kelembutan.

-->>mengecilkan liang pori-pori,kedutan dan garis-garis halus yang kelihatan .

-->>kulit yang lebih puith dan licin.

-->>menggalakkan kuku yang kuat,rambut yang tebal dan bersinar.

-->>membantu menegang dan menganjalkan payudara.

testimoni 1



testimoni 2

kulit cantik berseri menjadi idaman setiap orang.....hmmm..raya haji pun dah dekat,,,mesti nak kelihatan lawa,kulit berseri kan? untuk suami yang sayang isteri tu boleh beli hadiahkan buat isteri,,hargailah isteri anda..;-)

testimoni lagi CLIK SINI

jom dapatkan collagen powder shaklee dari mamasihatbabyceria...setiap pembelian hanya dari mamasihatbabyceria akan mendapat konsultasi percuma !!!!!!

pm/add fb:Ain naina boleh terus chat dengan sy...

like page:MAMA sihat baby ceria untuk informasi terkini dan harga diskaun menarik!!!!

emelkan kepada:Ainnaina1@gmail.com

sms/whatsapp :0129773915..


*segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi di sini bukanlah bertujuan merawat,menyembuh atau mendiagnos apa jua penyakit**

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

RAHSIA WANITA DI SINI~~

RAHSIA WANITA DI SINI~~