Pages

Sunday 8 September 2013

MUKA TIDAK LAGI BULAT,TUBUH TAK LAGI BERISI!!!! ~~ CANTIK DAN KURUS DENGAN SET SLIMMING ~~~

Assalammualaikum...bertemu lagi kita kali ni...hihi..baru dapat update blog setelah sikecil ni tidur...kali ni nak share pasal slimming,,,happy sangat ramai yang bagi feedback positif setelah mengharungi "ketupat,rendang,lontong" hihi tetap slimm ...tahniah kepada anda!!!!!.untuk kurus tiada jalan singkat tau,,,lebih-lebih lagi kalau lemak tu dan lama "bertepek" kt perut,paha,pinggang tu...
Beberapa aktiviti fizikal yang mudah untuk langsing-->>

-->>jalan cepat.gunalah kasut yang cukup selesa agar kaki tidak melecet dan sihat .gunakan tangga untuk naik ke tingkat atas ,jika terlalu tinggi ,naik tangga untuk bebereapa tingkat ,kemudian sambung dengan menaiki lif.

--->>berenang adalah latihan menyeluruh,berenang dengan laju dengan nafas yang dalam.

--->>bersenam atau peregangan ,sangat baik bagi otot-otot dan sendi-sendi yang kaku.melentur otot dapat melancarkan peredaran darah.

--->>tunggang basikal dan kayuh perlahan-lahan tetapi dalam tempoh yang lama.ini dapat mencantikkan dan merampingkan paha.

untuk anda yang kurang ada masa untuk bersenam sy sarankan ambil set slimming shaklee ini..set ini amat membantu membakar lemak,membuang toksin dalam badan.
anda tidak perlu memilih semua nya...boleh pilih salah satu atau untuk kesan terbaik adalah mengambil semuanya.

kelebihan set slimming ini-->>

--->>lecithin
~memecahkan lemak dan kolesterol dalam badan.
~mana-mana lemak yang tidak diingin akan dibuang oleh lecithin.mcm penyerap lemak gitu.terutama tang perut yang menyimpan lemak tu,,terserlah buncit sangat sesuai ambil lecithin ni.

--->>Alfalfa
~digelar raja segala tumbuhan
~khasiatnya membantu melawaskan pembuangan kerana adanya fiber di dalamnya.
~pembantu kepada lecithin,ia membantu lecithin dengan membawa lemak2 dan koleterol dari badan.
~merupakan pakar detox kedua terbaik selepas herb-lax kerana berupaya menyahkan bahan2 bertoksik dalam badan.
~Bonus untuk ibu menyusu ,alfalfa merupakan milkbooster!!.


--->>Omega guard 
~terdiri dari asid lemak perlu lemak Omega -3 yang bertindak dengan hormon leptin yang berkaitan dengan rasa lapar.kajian menunjukkan pengambilan asid lemak Omega-3 membantu menjadikan tubuh kita "mesin pembakar lemak".

--->>ESP(energizing soy protein)
membina otot adalah penting dalam berdiet.otot yang sihat membakar lemak lebih baik dan menjadikan kawalan berat badan kita menjadi lebih baik dan mengelakkan mudah turun mudah naik .

testimoni1

testimoni 2


testimoni 3

alhamdulillah ramai yang berjaya dan berpuas hati ...anda bila lagi? nak dapat set ini pada harga best? hubungi sy secepat mungkin kerana stok sekarang amat2 kesuntukkan hihi ramai yang order...

Nak testimoni lagi-->>CLIK SINI

pm/add fb:Ain naina  boleh terus chat dengan sy.setiap pembelian dari mamasihatbabyceria akan mendapat konsultasi percuma setelah membuat pembayaran.

like page:MAMA sihat baby ceria untuk informasi terkini dan harga diskaun best-best!!!!.

emelkan kepada:Ainnaina1@gmail.com

sms/whatsapp:0129773915


*segala testi/penulisan tentang produk yang dikongsi di sini bukanlah bertujuan merawat,menyembuh atau mendiagnos apa jua penyakit***

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

RAHSIA WANITA DI SINI~~

RAHSIA WANITA DI SINI~~