Pages

Sunday 6 July 2014

PESAKIT KANCER YANG SEMBUH DENGAN VIVIX SHAKLEE

Assalamualaikum... hai semua follower saya.. sihat? bagi yang berpuasa itu teruskan puasa ye jangan ponteng nanti tidak boleh rayaaa hihihi... ok kali ini saya nak share lagi kisah pesakit kancer yang sembuh setelah mengambil vivix shaklee!!!! 

walaupun sekarang macam-macam teknologi canggih yang ada sekarang  kita yang beragama islam tentunya wajib mempercayai ada ayat-ayat al-quran yang membantu menyembuhkan kancer.


1. Surah Al Maidah (Ayat 82-91).
2. Surah Al Araf (Ayat 70-81).
3. Surah Al Raad (Ayat 16-28).
4. Surah AN Anbiyaa (Ayat 38-50).
5. Surah Asy Syu'ara (Ayat 185-227).
6. Surah Az Zummar (Ayat 42-52).
7. Surah Ghafir (Ayat 67-77).
8. Surah Az Zukhruf (Ayat 52-70).

Cara-caranya:

Sebelum memulakan bacaan:

1. Istighfar 10x.
2. Shalawat Nabi 10x.
3. Al-Fatihah 1x.
4. Ayatul Kursi 1x.


Sediakan botol-botol air yang bersih secukupnya. Setiap kali habis membaca surah-surah berkenaan, maka ditiupkan kepada air tersebut. Pesakit dinasihat kan minum air bacaan setiap hari. Sapu air pada anggota yang kena barah kanser dan mandi pesakit dengan air ini. InsyaAllah kerana sakit dan sembuh semuanya dengan izin-Nya.

~Bagaimana pula vivix membantu?

Vivix adalah minuman daripada Raja anggur Muscadine Grapes yang mengandungi kandungan Resveratrol yang terbaik. Allah s.w.t telah menyebutkan buah anggur di dalam Al-Quran sebanyak 11 kali. 


Anggur merupakan salah satu daripada buah-buahan istimewa dan paling banyak manfaatnya. Ia boleh dimakan dalam keadaan segar mahupun kering. Ia berfungsi sebagai lauk-pauk serta dapat dijadikan sebagai ubat-ubatan bahkan dapat juga dijadikan sebagai minuman.

 Dalam surah al-Baqarah: 266, surah al-An'am: 99, surah al-Ra'd: 4, surah al-Isra': 91, surah Yaasin: 34, surah al-Naba': 32, surah Abasa: 28, surah al-Mu'minun: 19, surah al-Nahl: 11 & 67, surah al-Kahfi: 32.

· Kajian telah menunjukkan bahawa Resveratrol mempunyai kandungan antioxidant yang paling tinggi. Daripada kajian juga mendapati bahawa kandungan Resveratrol diadapati daripada kulit dan biji Anggur Muscadine . 

· Antioxidant diperlukan pada kadar yang tinggi untuk mendapat kesihatan yang optima dan dapat membantu mencegah penyakit. Antioxidant dapat membantu dan membaik pulih sel rosak yang berpunca dari radikal bebas.

· Resveratrol dapat mencegah dari sel kanser merebak kerana resveratrol dapat menghalang dari pembentukkan sel yang tidak normal dalam tubuh manusia merebak.

· Menurut Eleanor G. Rogan seorang Profesor dari Uni. Of Nebraska Medical Center. Resveratrol ada keupayaan untuk mencegah peringkat permulaan kanser semasa estrogen baru hendak memulakan proses pengembangan kanser dengan menghalang pembentukkan estrogen DNA adducts ( sebatian kimia yang menyebabkan kanser yang melekat pada DNA). Dengan ini kami percaya seluruh sel kanser akan berhenti merebak sepenuhnya.

· VIVIX 10 X MORE POWERFUL berbanding dengan Resveratrol.

"Terdapat empat mekanisma yang membuktikan kebaikan Vivix iaitu ia mengandungi resveratrol yang kebaikannya sama dengan 3,000 gelas arak merah. Vivix juga terbukti 10 kali lebih bertenaga daripada resveratrol, tidak mengandungi alkohol dan menggunakan bahan semula jadi, tanpa pewarna tiruan serta perasa tambahan.

 Vivix mendapat sijil halal Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (Jakim)," katanya. Menurut Carsten, Vivix berfungsi untuk melindungi dan memperbaiki sel DNA serta memberi kesan positif kepada genetik sekali gus mengurangkan sel penuaan. Katanya, Vivix kini menjadi perhatian pengguna di seluruh dunia disebabkan kebaikan kandungan selain melawan pelbagai jenis penyakit. Ia adalah sejenis cecair pekat berwarna merah yang terhasil daripada kandungan anggur muskat dan tumbuh-tumbuhan lain.

 Dengan hanya minum sesudu sehari, pengguna akan merasai perbezaannya. Minuman yang sesuai untuk lelaki dan wanita berusia 18 tahun ke atas itu juga boleh dijadikan masker pada wajah iaitu caranya dengan menyapu dan biarkan beberapa minit untuk dilihat hasilnya.”



~Apa ramuan UTAMA yang terkandung dalam Vivix?
 Ramuan Utama Vivix:

a. Polygonum Cuspidatum- fungsinya adalah memperbaiki sel mati dan meningkatkan penghasilan sel hidup.

b. Anggur Muscadine- anggur ni adalah anggur yang mempunyai kuasa antioksidan tertinggi di kalangan anggur-anggur didunia. (kuasa antioksidan 40kali ganda dari anggur biasa).- kalau beli kat US, harga 1 gugus anggur Muscadine ni adalah70USD tau.


 Mahal tak?? Vivix memang dah sangat murah kalau dibandingkan dengan harga anggur ni.- Padahal yang paling diperlukan hanyalah kulit luarnya sahaja. Sebab kat kulit anggur ni terkandung Polifenol yang sangat tinggi. Polifenol ni lah agen pemangkin kepada Resvestrol untuk menjadi 10kali ganda lebih hebat dari Resvestrol sahaja.

c. Elderberi Eropahd. Lobak Ungu* Vivix mengandungi Resvestrol dan 15 Polifenol adalah 10kali ganda lebih hebat dari Resvestrol itu sahaja.

3. Resvestrol tu apa benda?


Resvestrol tu merupakan agen anti penuaan yang paling kuat dari alam semulajadi. Kesan anti-inflamasi nya juga adalah 60kali lebih tinggi daripada Aspirin.

Testimoni 1

Beliau adalah bekas pembaca berita NTV7, Law Chu Hian. 8 tahun dulu beliau adalah pesakit kanser. Beliau akhirnya telah pulih sepenuhnya setelah mengamalkan Vivix, si sirap ajaib Shaklee dan kini melibatkan diri sepenuhnya dalam Shaklee sebagai Master Coordinator Shaklee.

saya masih ingat ketika NC shaklee bulan 6 baru-baru ini saya berjalan sebelah beliau.. saya tengok wajah beliau macam tak percaya sudah berusia 50 tahun!!!!

testimoni 2

 Why not hadiahkan ibubapa anda sebotol vivix di pagi raya?? Saya pasti ibubapa anda lebih menghargainya sbb vivix sangat2 bagus untuk kesihatan mereka..kesihatan adalah kekayaan....duit banyak pon tak guna kalau badan sakit2...

Testimoni lagi?KLIK SINI

Vivix mempunyai pelbagai khasiat utk ibubapa kita terutamanya untuk kesihatan jantung, sendi2, mata, kulit dan otak. Vivix mengurangkan risiko sakit jantung, stroke, kencing manis, alzheimer dan lain2. Vivix juga sangat2 bagus untuk pesakit cancer dan juga mengelakkan drpd mendapat penyakit tersebut. Sekiranya mempunyai history penyakit cancer better start now for prevention.

Ape yang diperlukan hanyalah sesudu vivix setiap hari!!! Ya...sesudu jer..tak payah susah2 telan pill ke apa...rase pon sedap...bonus point kalau amik vivix ni ibubapa u all blh jadi muda 20 tahun!!! Sebab vivix berfungsi utk reverse penuaan sel2 badan from DNA level..

So...tunggu ape lg?? order one now!!! Dijamin tak menyesal malah makin jatuh cinta dgn SHAKLEE!! Percayalah..

***✆ BERMINAT? Sila Sms/Whatsupp ke 012-9773915 SEKARANG JUGA!!!
=========================================

boleh juga PM/inbox sy.. Ain naina 
✔ Dijamin HALAL
✔ Mendapat Kelulusan KKM
✔ Tiada Kesan Sampingan
✔ Terbukti Berkesan

Jemput Like Page:MAMA sihat baby ceria untuk informasi terkini dan harga best!!!!

Boleh Juga Emelkan kepada:ainnaina1@gmail.com


**segala testimoni/penulisan tentang produk yang di kongsi di sini bukanlah bertujuan merawat,menyembuh atau mendiagnos apa jua penyakit**

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

RAHSIA WANITA DI SINI~~

RAHSIA WANITA DI SINI~~