Pages

Saturday 5 July 2014

SET DEMAM DENGGI

Assalamualaikum... hari ini update blog sambil di temani anak tersayang.... biasalah kalau mama belum tido dia pun tak mahu tido.... ok sekarang ini memang musim denggi dah ramai yang kene sebab itu kita harus bertindak dahulu sebelum terkena... antaranya tidur wajib pakai kelambu ye.... jaga kebersihan keliling rumah kita.... 

Demam denggi adalah sejenis penyakit yang berpunca dari gigitan nyamuk dan statistik jelas menunjukkan bahawa demam denggi adalah salah satu dari masalah kritikal dalam dunia kesihatan moden bukan sahaja di Malaysia tetapi masalah kesihatan global.

Pesakit akan mengalami simptom seperti berikut:
~demam tiba-tiba
~sakit kepala kronik
~bebola mata sakit
~sakit sendi/otot
~sakit pinggang luarbiasa

~diserang gatal-gatal.

ALhamdulillah shaklee ada menyediakan set untuk melawan demam denggi ini iaitu NUTRIFERON,PERFOMANCE DRINK DAN VITAMIN C.

BAGAIMANA SET INI MEMBANTU?

1) Nutriferon- 
 berfungsi untuk meningkatkan imun sistem tubuh dalam masa 3 hari. Melawan bakteria dan virus di dalam tubuh. Semasa sakit anda perlu mengambil nutriferon setiap hari. Setelah penyakit anda hilang anda boleh mengambilnya sebanyak 2-3 kali seminggu sahaja. Sangat sesuai untuk kanak-kanak kerana rasanya yang manis-manis buah. Boleh dimasukkan ke dalam minuman. 

Vitamin C-
 Untuk membantu tubuh melawan infeksi yang terdapat di bahagian atas saluran pernafasan yang menjadi punca kepada sakit tekak. Vitamin C (natural antihistamine) juga mengurangkan inflamasi yang dialami oleh mereka yang alergik.

Performance Drink-
 Minuman elektrolit dalam bentuk serbuk senang dibancuh. Mengawal keseimbangan air dalam tubuh. Membantu menurunkan suhu panas di badan sekiranya demam. Dan membekalkan tenaga kepada tubuh. Dapat mengawal kelesuan tubuh. Jika bibir anda mulai mengelupas, itu adalah tanda badan anda mula mengalami dehidrasi yang melampau. Sesuai untuk kanak-kanak, dewasa dan mereka yang aktif bersukan. Berperisa oren. Tiada gas dan perisa tiruan.

Alhamdulillah sy sekeluarga mengamalkan ketiga-tiga supplement ini memang jarang demam atau sakit terutama suami sy yang selalu kerja tidak menentu masa...

testimoni 1

Set ini mesti ada dekat rumah tau kalau siapa demam boleh bancuh gitu je bagi minum.... mudah dan sangat menjimatkan!!!!
 Denggi memang tak ada ubat. Cuma harapkan antibodi badan dan kena jaga paras electrolyte badan je.

Nutriferon dan  Vitamin C  bantu tingkatkan antibodi badan secara semulajadi untuk lawan jangkitan. Performance drink elak badan dehidrasi dan kawal paras electrolyte dalam badan. Dua ni memang penting kena jaga pada pesakit denggi bagi elakkan denggi berdarah yang boleh bawa maut.


Siapa selalu demam atau suspect denggi tu, mari saya tunjuk cara pengambilan Shaklee untuk pesakit denggi ya.

***✆ BERMINAT? Sila Sms/Whatsupp ke 012-9773915 SEKARANG JUGA!!!
=========================================

boleh juga PM/inbox sy.. Ain naina
✔ Dijamin HALAL
✔ Mendapat Kelulusan KKM
✔ Tiada Kesan Sampingan

✔ Terbukti Berkesan

Jemput Like Page:MAMA sihat baby ceria untuk informasi terkini dan harga diskaun!!!

Boleh Juga Emelkan kepada:ainnaina1@gmail.com

**segala testimoni/penulisan tentang produk yang di kongsi di sini bukanlah bertujuan merawat,menyembuh atau mendiagnos apa jua penyakit**

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

RAHSIA WANITA DI SINI~~

RAHSIA WANITA DI SINI~~