Pages

Sunday 13 July 2014

SAYA MAKAN SET SLIMMING TAPI TAK KURUSSS PUN......

Assalamualaikum.... ok saya nak tanya anda jika anda diberi pilihan kurangkan berat dengan cepat atau lambat yang mana pilihan anda? hihi... tentu lah ramai yang pilih nak turunkan cepat kan? lebih-lebih lagi nak raya ni lagi lah berkobar-kobar kan...

Anda sedang mengambil produk yang berjaya menyekat selera makan dan boleh menurunkan berat badan dengan cepat?... dan produk tersebut tidak pula membekalkan apa2 manfaat nutrisi kepada tubuh badan?

mungkin anda perlu baca tentang fakta berikut:-

Sibutramine is used in combination with a reduced calorie diet and exercise to help people who are overweight lose weight and maintain their weight loss. Sibutramine is in a class of medications called appetite suppressants. It works by acting on appetite control centers in the brain to decrease appetite.

People taking sibutramine had an increased risk of cardiovascular events such as heart attack and stroke. If you are currently taking sibutramine, you should stop taking this medication and call your doctor to discuss switching to another treatment for weight loss or maintenance of weight loss.


PASTIKAN TERLEBIH DAHULU KANDUNGAN DAN BAHAN-BAHAN YANG TERDAPAT DIDALAM APA SAJA PRODUK PENURUNAN BERAT BADAN YANG ANDA AMBIL.


Sekarang ini produk menguruskan badan bercambah bagai cendawan tumbuh selepas hujan. Masing-masing claim produk tersebut dapat menurunkan badan dalam tempoh yang singkat. Ada yang saya terbaca dapat menurunkan berat sebanyak 10kg dalam tempoh sebulan.

Pergh!!!! Siapa yang tak terpengaruh dengan iklan sebegitu kan?

Set Kurus Shaklee memang berbeza:

Ya, mungkin sebelum ini anda pernah baca telah ramai pengguna yang berjaya menurunkan berat badan dengan hanya mengambil ALFALFA COMPLEX dan LECITHIN contohnya seperti di bawah ini. Namun, jika anda mempunyai berat 85kg dan ingin menurunkan sebanyak 20kg, saya  sarankan anda perlu mengambil Set Kurus Premium.

Dan, bezanya SHAKLEE berbanding produk pelangsing lain adalah  …

1.       Memberikan nutrien yang mencukupi.
2.       Melindungi otot.
3.       Indeks glisemik yang rendah.
4.       Penggunaan bahan2 asli bebas GMO.
5.       Mengandungi makro & mikro nutrien penting.

6.       Diuji secara klinikal.

Jika pilihan anda untuk turun berat cepat,,saya tak galakkan anda mengambil set slimming shaklee ... kenapa? kerana semua vitamin shaklee adalah semulajadi ,tiada perasa tiruan atau pewarna...tiada bahan-bahan terlarang seperti dalam kebanyakkan produk sekarang...sebab itu anda perlu bersabar jika hasil kurang memuaskan... sebab itu saya selalu tekankan diet secara sihat.... 

apabila kita cuba menurunkan berat dengan kadar yang cepat dan mendadak. Bahaya untuk organ dalaman kita apabila kita memaksanya bekerja lebih dari biasa. Organ kita boleh cepat rosak. Saya bukan nak menakutkan kalian.

 biarlah proses ini berlaku secara perlahan-lahan dan selamat. Produk Shaklee telah lebih 50 tahun di pasaran. Jika anda ikut dos yang ditetapkan, insya Allah selamat....

Masih ragu ? tengok testimoni ini~~

kita nak kurus untuk sihat bukan untuk tambah sakit ye... ingat konsep ini KURUS UNTUK SIHAT!!!

testimoni 2

Antara bonus jika anda memilih set slimming shaklee bukan sahaja slim malah kulit cantik!!

Konsep set slimming dalam shaklee adalah "B"... apa itu? Bakar,Buang dan Bina !!!!... 



Dianggarkan bahawa peningkatan sebanyak 2% dalam pengambilan tenaga dari asid lemak trans adalah berkaitan dengan 23% peningkatan ini boleh dikategorikan dalam risiko penyakit jantung.

OOoh tidakkk jangan simpan lagi lelemak dalam tubuh kita ye...

✸✸✸✸✸✸✸✸✸✸✸✸
***✆ BERMINAT? Sila Sms/Whatsupp ke 012-9773915 SEKARANG JUGA!!!
=========================================
boleh juga PM/inbox sy.. Ain naina boleh terus chat dengan saya ;-)

✔ Dijamin HALAL
✔ Mendapat Kelulusan KKM
✔ Tiada Kesan Sampingan

✔ Terbukti Berkesan

Jemput Like Page:MAMA sihat baby ceria untuk informasi terkini dan harga best!!!

Boleh Juga Emelkan kepada:ainnaina1@gmail.com


*segala testimoni/penulisan tentang produk yg di kongsi di sini bukanlah bertujuan merawat,menyembuh atau mendiagnos apa jua penyakit*

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

RAHSIA WANITA DI SINI~~

RAHSIA WANITA DI SINI~~