Pages

Thursday 27 June 2013

TIADA LAGI MIMPI NGERI SEMBELIT !!!!!!!!

Assalammualaikum...hari ni teruja nak cerita pasal herb-lax ..yelaaaa stokk baru ade,,,,kalau tak kempunan my cutemer kuuu menunggu.....mcm goreng pisang panas..letak aje habis....tak sempat sejuk lagi hihihi....siapa belum cuba herb-lax ni memang rugi......
LEMAK???
tidak kira lemak kt mana pun tentu rimas kita tengok kan?? lebih lagi yang ada suami yang dah mula "komplen" huhuhu...tahukah  anda ternyata lemak yang terkumpul di perut lebih berbahaya daripada lemak yang terdapat di bahagian punggung atau paha?? 

ini kerana lemak di perut mempunyai sel-sel lemak yang lebih besar  sehingga terjadi pengumpulan lemak yang berlebihan dan akhirnya menghasilkan protein berbahaya.dari hasil kajian yang dilakukan oleh para penyelidik daripada perancis terhadap 7000 anggota polis perancis yang meninggal dunia di antara tahun 1967-1984 ternyata disebabkan kerana SERANGAN JANTUNG!!!!

bagaiman HERB-LAX membantu ??

Antara tanda2 toxsin banyak di dalam badan kita:
~munculnya jerawat di bahagian belakang badan.
~keletihan yang melampau
~bau badan yang tidak menyenangkan 
~sembelit,buasir,sistem penghadaman yang tidak baik.
~moody
~membawa kepada hormon yang tidak stabil
herb-lax ini pelega kepada sembelit dan melawaskan terutamanya bagi orang yang ada masalah pembuangan air besar.

herb-lax terdiri daripada 9 herba semulajadi :alfalfa leaves,senna leaves,anise seeds,blue malva flower,buckhorn bark,licorice root,rhubarb root,fennal seed dan culver"s root.


kebaikkan utama HERB-LAX:
~membersihkan najis yang tersekat/tersumbat lama dalam tubuh .
~merangsang usus untuk mempercepatkan proses pembersihan secara lembut.
~membantu masalah sembelit.
~mengempiskan perut.
~melawaskan pembuangan air besar.

herb-lax akan menampakkan kesan dalam masa 8-12 jam selepas pengambilan.mereka yang mengalami masalah sembelit yang serius boleh meningkatkan dos kepada 5-8 biji dan boleh kembali ke dos asal setelah proses pembuangan kembali normal.

testimoni 1
testimoni 2


testimoni 3


jom janga stresss bila susah nak membuang !!! amat bahaya menyimpan banyak toxsin dalam badan kita ni,,,,cepat2 dapatkan HERB-LAX dari mamasihatbabyceria dengan harga best!!!!!

pm/add fb:Ain naina boleh chat terus dengan sy :) dapatkan sendiri dengan menggunakan ID sy 874853 noraini harun untuk dapat harga ahli...

like page:MAMA sihat baby ceria untuk informasi terkini dan harga diskaun ::::)))

emelkan kepada:Ainnaina1@gmail.com

sms/whatsapp:0129773915

*segala testi/penulisan tentang produk yang di kongsi di sini bukanlah bertujuan merawat,menyembuh atau mendiagnos apa jua penyakit*


2 comments:

  1. hi, salam. sy follower blog mamasihat ni, bley follow me back at zuyyinlicious wardrobe :) sume yg mamasihat listkn tanda2 toxin dlm bdn tu..terjd kt my hubby. da almost 2weeks, xsht bdn tp bukn dmm. kami mmg mnum esp shaklee:)

    ReplyDelete
  2. thanks...ye kalau banyak tovin dalam badan banyak penyakit akan menumpang...walapun kurus tidak bermakna tiada toxin.....pembuangan air besar yang normal adalah 1 kali sehari....tp kita sekrg mkn mcm2 huhu..nampak sedap....dah penuh kt perut terus "simpan" lama2 jadi bahaya......

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

RAHSIA WANITA DI SINI~~

RAHSIA WANITA DI SINI~~