Pages

Monday 19 May 2014

BELAJAR BERPUASA DENGAN PD !!!!! BANTU KEKAL TENAGA DAN CEGAH DEHIDRASI

Assalammualaikum!!! sekarang ni cuaca tidak menentu..kadang hujan kadang panas pula..huhuu apa lagi tekak rasa nak minum je aisss.... huhuhuhu... dehidrasi makin menjadi-jadi.... huhuhu... 

✿ Performance Drink Shaklee Bantu Kekal Bertenaga Sepanjang Hari ✿
✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩

✎ Selalu kita dengar minuman isotonik untuk tambah tenaga bila bersukan. Terdapat banyak pilihan minuman isotonik di pasaran luar sana. Tapi, tahukah anda minuman isotonic di luar lebih tinggi kandungan gula serta berkabonat. Tahukah anda semua Shaklee ada minuman isotonik yang tidak berkabonat iaitu Performace Drink yang juga dikenali sebagai PD. PD adalah minuman isotonic tidak berkabonat yang tinggi khasiatnya.
Jom kenali lebih dekat apa itu Performance Drink ataupun lebih dikenali sebagai PD.

✦ Kebaikan Performance Drink ✦
1. Meningkatkan Daya Ketahanan Badan - memberikan tenaga kepada otot dan sel dengan cepat, menggantikan air yang hilang sewaktu latihan fizikal, meningkatkan daya tahan otot dan memanjangkan waktu latihan tanpa mencederakan tubuh.

2. Membekal Tenaga dan Daya Tahan Fizikal - ia mengimbangi dan membekalkan elektrolit dalam tubuh dan mengimbangi metabolism air dalam tubuh. Ia mengandungi potassium, kalsium, sodium, phosphorus, magnesium dan chloride. Dirumus eksklusif untuk membekalkan tenaga fizikal terutamanya mereka yang menetapkan kawasan tropika dan mereka yang aktif dalam kerja harian.

3. Mencegah Penyahidratan - mengurangkan kehausan, mencegah badan dari dehidrasi seperti ketika berpuasa, melembapkan kulit dan kelihatan muda.
4. Mengekalkan paras gula - terbukti secara klinikal dalam memelihara paras gula dalam darah bagi tenaga otot dan percepatkan penyembuhan akibat kecederaan otot.
✦ Siapa yang Memerlukan Performance Drink ? ✦
✔ Atlet
✔ Mereka yang berpuasa
✔ Sebelum dan selepas pembedahan
✔ Yang sering tidur lewat
✔ Kerap rasa letih
✔ Vagina yang kering
✔ Tiada selera makan
✔ Kerap pening
✔ Tidak suka minum air masak

✔ Cirit-birit

✆ BERMINAT? Sila Sms/Whatsupp ke 0129773915  SEKARANG JUGA!!!
=======================================================
✉ boleh juga PM/inbox sy.. komen je pn boleh
✔ Dijamin HALAL
✔ Mendapat Kelulusan KKM
✔ Tiada Kesan Sampingan

✔ Terbukti Berkesan

testimoni 1


Testimoni 2

testimoni 3

WOWWW!!! patut ada kat rumah PD ni.... terutama untuk anak-anak yang baru belajar nak berpuasa....boleh lah mereka belajar tahan lapar tanpa rasa letih sangat .... ;-)

pm/add fb:Ain naina boleh terus chat dengan sy ;-) setiap pembelian dari mamasihatbabyceria akan mendapat konsultasi percuma ;-)

like page:MAMA sihat baby ceria untuk informasi terkini dan tips menarikkkk..

emelkan kepada:ainnaina1@gmail.com.


*segala testimoni/penulisan tentang produk yang di kongsi di sini bukanlah bertujuan merawat,menyembuh atau mendiagnos apa jua penyakit*

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

RAHSIA WANITA DI SINI~~

RAHSIA WANITA DI SINI~~