Pages

Thursday 22 May 2014

PEMBOHONGAN TENTANG SHAKLEE

Assalammualaikum semua selamat sejahtera semoga sentiasa di bawah naungan ALLAH SWT ....

huhuhu... shaklee telah berBOHONG pada kita???!!!!!
Oleh kerana Shaklee telah menjadi fenomena sekarang ini, di sana sini Shaklee, sampai ada yang mengadu kehidupan mereka terganggu dengan fenomena ini. Sudah tentulah tidak dapat disalahkan mereka, mungkin mereka belum mengetahui cerita sebenar tentang kelebihan menjadi ahli Shaklee, ataupun kelebihan memulakan bisnes dengan Shaklee. Sebab itulah disini ingin saya kongsikan 5 pembohongan dalam Shaklee.

>>Anda akan mendapat ganjaran wang tunai setiap bulan.??


Ini adalah bohong. Anda bukan sahaja akan mendapat ganjaran wang tunai, tetapi anda juga layak untuk mendapatkan bonus kereta dan juga bonus percutian 5 bintang di dalam atau luar negara, juga pilihan pakej umrah. Sudah tentu Shaklee menawarkan ganjaran lebih bukan hanya sekadar wang tunai sahaja.Bayangkan anda mampu mendapat kenaikan pendapatan sehingga 2 ribu SEBULAN, bukan tahunan ye. Menarik bukan?Takkan anda hanya mahu membiarkan orang lain merasai kelebihan ini sepanjang tahun? Semua ini akan anda dapat sekiranya anda berada di landasan yang betul.

>>Modal yang sangat rendah diperlukan untuk memulakan bisnes anda dengan Shaklee.??


Ini adalah bohong. Yang sebenarnya tiada modal langsung diperlukan. Anda tidak perlu menyimpan stok bernilai beribu atau berpuluh ribu ringgit untuk memulakan bisnes sehingga mendorong anda untuk membuat pinjaman bank. Kesudahannya, jika stok tersebut tidak berjaya dijual, bagaimana anda mahu menyelesaikan pinjaman bank? Satu risiko yang sangat besar. Tetapi, dalam Shaklee anda hanya perlu membayar yuran keahlian sebanyak RM65 untuk SEUMUR HIDUP. Ini sudah pastinya bukan modal kerana yuran tersebut merupakan bayaran untuk "starter kit" yang akan diposkan kepada anda. Modal yang anda perlukan hanyalah semangat dan keinginan untuk terus berjaya.

<<ijil Halal JAKIM??


Shaklee tidak mempunyai Sijil Halal JAKIM kerana pengeluaran dan pembungkusannya seratus peratus adalah dari luar negara. Namun begitu Shaklee mempunyai Sijil Halal ISA (Islamic Services of Amerika) yang diiktiraf oleh JAKIM.

BADAN-BADAN YANG DIIKTIRAF JAKIM KLIK SINI.

SIJIL HALAL SHAKLEE KLIK SINI,

Selain itu, produk Shaklee adalah berkesan dan mendapat kelulusan Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) serta telah berada di pasaran selama lebih 50 tahun dan lebih 20 tahun di Malaysia.


<<Kelas bimbingan secara percuma.??


Ini adalah bohong. Mana ada perkara free je kat dunia ni kan. Tapi tidak dengan Shaklee. Apabila anda mendaftar sebagai ahli dan serius untuk berniaga, anda akan diserapkan ke dalam kumpulan eksklusif kami dan mendapat bimbingan serta sokongan daripada mentor-mentor yang sudah berjaya. Anda hanya perlu membayar mereka dengan mempraktikkan segala ilmu yang telah dicurahkan oleh mentor tersebut. Oleh sebab itu, adalah penting bagi anda yang betul-betul ingin berniaga untuk berada di dalam kumpulan yang betul.


<<Masa yang fleksibel.??

Ini adalah bohong. Anda bukan sahaja mendapat waktu yang fleksibel tetapi juga tempat yang fleksibel, sesuai dengan apa jua keadaan anda. Sebagai contoh, kelas bimbingan yang diadakan adalah berdasarkan atas talian seperti menggunakan 'whatsapp', 'telegram' dan 'webinar'. Penjimatan masa yang sangat banyak kerana anda tidak perlu keluar rumah ataupun mesyuarat sehingga malam. Kelas bimbingan yang hanya dijalankan secara online sahaja, anda boleh menyertainya sambil melipat baju atau sambil baring-baring disebelah anak. Mudah bukan?



Namun begitu, apa yang paling penting adalah anda perlu mendaftar dengan kumpulan yang betul bagi memastikan anda sentiasa berada di  landasan yang tepat.

Kenapa anda perlu mendaftar dengan kumpulan kami?

Kumpulan sokongan terbaik.


Sebaik sahaja anda  mendaftar dengan kami, anda akan diserap masuk ke dalam 'secret group' kami. Di sana, anda akan dibimbing "from zero-to-hero" bagaimana hendak memulakan bisnes dengan Shaklee oleh mentor-mentor hebat yang sudah berjaya. Anda tidak perlu risau kerana kumpulan kami mempunyai ikatan yang sangat kuat, sentiasa membantu dan mengambil berat antara satu sama lain. Boleh diibaratkan sebagai sebuah keluarga yang besar, ahli keluarga sudah tentu akan memberi sokongan antara satu sama lain bukan?

Anda tidak akan dibiarkan terkontang-kanting seorang diri.


IbaraTNya orang yang tidak tahu berenang dilepaskan ke dalam lautan, hanya diberikan pelampung, sudahnya hanya perlu mengikut arah ombak, jika bernasib baik sampailah ke darat, jika tidak hanya terdampar di tengah lautan. Itulah perumpamaannya jika anda mendaftar dengan kumpulan yang salah, setelah mendaftar anda hanya dibiarkan sahaja, tiada yang mengambil tahu. Tapi tidak dalam kumpulan kami, bukan sahaja pelampung, tetapi kami juga menyediakan bot penyelamat yang akan terus membawa anda ke darat. 


First-Class Updates


Memandangkan empayar kami merupakan salah satu yang paling kuat di Malaysia, sudah tentu segala updates akan sampai kepada kami dengan cepat. Bayangkan kalau anda mendaftar dengan kumpulan atau penaja yang tidak aktif, segala info-info atau maklumat terkini mengenai promosi atau peraturan terbaru tidak akan sampai kepada anda, anda hanya buat tanpa mengetahui apa yang boleh dan apa yang tidak boleh. Kesudahannya jika melanggar peraturan, keahlian anda boleh digantung seumur hidup. Wah, rugi ni. Tapi anda tidak perlu bimbang mengenainya lagi sekiranya anda mendaftar dengan kumpulan kami, empayar yang kuat sudah tentulah sentiasa aktif bagi memastikan kelangsungan bisnes masing-masing.


Dinaungi oleh master-master yang hebat


Kumpulan kami dinaungi oleh master-master yang hebat yang sudah terbukti mempunyai kejayaan yang besar dalam bisnes Shaklee ini. Anda akan mendapat tips-tips yang hebat daripada mereka yang mempunyai kepakaran dan pengalaman sendiri dalam bidang ini yang tidak dikongsi secara umum. Mereka telah menyediakan laluan untuk anda, anda hanya perlu mengikutinya. Ibaratnya master-master ini sudah sampai ke puncak gunung yang didaki, sudah melalui bermacam-macam halangan, mereka pernah mencuba pelbagai laluan dan akhirnya menjumpai laluan yang betul, mereka telah menolong mencantas segala halangan di laluan tersebut, hasilnya tinggal laluan ke puncak gunung yang cantik dan hanya tinggal untuk anda daki sahaja. Jika anda melalui laluan yang disediakan oleh mereka yang sudah berjaya, anda pasti akan turut berjaya.  Sangat mudah bukan? 

SUMBER..

Senang kan? jika anda mendaftar dengan sy (lebih baik sebab sy sentiasa aktif berfb,berblog hihihi).. anda akan selalu mendapat info terkini !!!!

berminat boleh pm/add fb:Ain naina

sms/whatsapp: 0129773915 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

RAHSIA WANITA DI SINI~~

RAHSIA WANITA DI SINI~~