Pages

Saturday 10 May 2014

DAKYAH BURUK PASAL MEALSHAKE NI.....

Assalammualaikum... huhuhu best nye bulan ni bulan melashake lagi!!! pasti melompat-lompat mommy's kat luar sana kerana gembira tak terkata...hihih yela bulan ni beli 6 canister mealshake ,,dapat free 1....sape nak bg kan? jadi yang nak dapat free ti pakat2 lah dengan kawan offis ke beli dari mamasihatbabyceria ni ..harga bommm!!!!.

hari ni tak mou citer pepanjang sangat!!! cuma nak share pasal mealshake je,,,,,buat yaang masih ragu akan kebaikkan melashake ni jom layan!!!!!!!

testimoni 1

testimoni 2

testimoni 3

testimoni 4

huhuuhu,, jangan tak tahu pelakon popular rita rudaini tu pun ambil mealshake dan vitalea untuk diri dan anak-anak beliau...

APA YANG BEST DAN BERBEZA SANGAT MEALSHAKE NI?

Mealshake shaklee menyediakan hidangan lengkap dan asid amino serta nutrisinya mudah diserap untuk kegunaan seharian.ia diperbuat daripada bahan semulajadi -buah-buahan ,sayur-sayuran,kacang soya,lactalbumin(sejenis susu) dan lain-lain.Lactalbumin adalah bahan yang terbaik dan mengandungi organisma protin yang sangat berkualiti dan mudah diserap ke dalam sistem tubuh dari peringkat bayi hingga dewasa .kebiasaannya ia mengandungi pelbagai nutrisi seperti immunoglobulin,Lactoferrin,bacteriolysin dan sebagainya.

mealshake dihasilkan untuk semua golongan -bayi(setahun keatas jika bawah setahun ibu minum dan salurkan melalui susu ibu),pelajar,kanak-kanak membesar,ibu mengandung,para Atlet,pengamal sayuran(vegetarian),orang sakit ,orang yang sibuk bekerja atau orang yang selalu mengambil makanan segera.jika anda mencari sarapan pagi yang penuh berkhasiat,mealshake shaklee merupakan pilihan bijak.

JADI MENGAPA MASIH RAGU?

Berminat boleh dapatkan hari ini dari sy pm fb/add :ain naina.

like page:MAMA sihat baby ceria...untuk informasi terkini !!!!

sms/whatsapp :0129773915 

emelkan kepada:ainnaina1@gmail.com 

*segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi di sini bukanlah bertujuan merawat,menyembuh atau mendiagnos apa jua penyakit*

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

RAHSIA WANITA DI SINI~~

RAHSIA WANITA DI SINI~~