Pages

Friday 22 August 2014

50-50 HARAPAN UNTUK SEMBUH,,, KINI IFFAH SEMBUH SEPENUHNYA DENGAN VIVIX!!!

Assalamualaikum.. anda pernah dengar tentang penyakit SLE?bagi anda yang tidak tahu salah seorang dari master dalam shaklee juga mempunyai penyakit berkenaan dan Dr mengesahkan beliau tidak mempunyai hayat yang panjang lagi... alhamdulillah setelah beliau bertemu shaklee kini dan beliau bukan sahaja masih hidup dan masih sihat walafiat... sesungguhnya mencegah itu lebih baik dari merawat ...


Antara vitamin yang sesuai untuk pesakit SLE ini adalah VIVIX SHAKLEE!!! 

KENAPA?
Kombinasi unik resveratrol dan bahan asas di dalam vivix menjadikannya 10 kali ganda berkuasa dari resvetrol semata-mata.kombinnasi unik vivix ini tidak terdapat dalam produk kesihatan yang lain.ianya kombinasi 4 bahan semulajadi iaitu MUSCADINE  anggur,PURPLE CARROT,ELDERBERRY dan KNOTWEED JEPUN.

Vivix.. ada perkataan 'Botanical Beverage Mix'. Apa 'Botanical' Beverage' 'Mix'??

Beverage bermaksud Minuman, sebabnya vivix dalam bentuk cecair, bukan pil, bukan kapsul, bukan serbuk yg perlu d bancuh. 

Mix maksudnya campuran, so vivix bukan dibuat
Daripada satu jenis bahan sahaja, ada beberapa.. apakah bahan-bahan itu?


Yg Utama ialah Anggur muscadine, European elderberry, Purple carrot, & Polygonum Cuspidatum. Semuanya bahan tanaman semulajadi. Sebab itu vivix boleh dipanggil minuman "botanical". Sirap ubat batuk dan ubat sakit kepala yg ada di pasaran tu botanical x? Kalau bukan berasal drpd bahan buah-buahan, herba dan sayuran, bukanlah dipanggil botanical. Botanical ya, .. bukan chemical.. In sha Allah, tidak berbahaya, malah meningkatkan kesihatan badan..

Cukup dengan 4 bahan ini sahaja di bawah penyelidikan hampir 30 saintis  telah berjaya menunjukkan kesan yang baik sebagai anti inflamasi/anti radang,anti kanser dan anti oksidan.penyelidikan yang sangat teliti untuk mencari bahan utama untuk vivix dan akhirnya kombinasi 4 bahan di atas menjadikannya "breakthrough" invention.


Tidak seperti jus lain yang meletakkan 10 atau lebih bahan semulajadi annti oksidan di dalam produk mereka yang berkemungkinanmemberi kesan toksik kepada tubuh manusia.vivix menjalani beratus ujian klinikal dan jaminan kualiti tiada kompromi.vivix tidak memberi kesan sampingan yang memudaratkan kesihatan anda seperti jus anti oksida yang lain.

Potensi Anti radang dalam Vivix dapat membantu mengurangkan gejala SLE dan sambil membaiki sel yang lemah dan rosak akibat kesan gejala yang dihidapi.ini membolehkan pesakit lupus berasa lebih sihat dan bertenaga.
shaklee mempunyai saintis mereka yang tersendiri selagi tidak memcapai kriteria
satu-satu produk takkan lepas di pasarkan pengguna.

Feedback dari para pesakit lupus/SLE Yang telah mengambil vivix ,mendapati kesihatan mereka semakin baik dan gejala-gejala lupus/SLE dapat dikawal dengan lebih baik.Dos ubat-ubatan yang diambil berjaya di kurangkan .alhamdulillah dengan IZINNYA juga.

mari berkongsi kebaikkan vivix terutama kepada mereka yang memerlukan!!!.

testimoni 1


testimoni 2

Vivix membantu ramai pesakit kronik. Hari ini mari kita baca kisah salah seorang pesakit SLE yang telah sembuh dengan Vivix dengan izin Allah. Kini beliau hidup lebih bahagia dan menjalani kehidupan yang jauh lebih baik...

Testimoni daripada Master Iffah sendiri.
 
Jom kita baca rentetan bagaimana dia boleh pulih..

"Hari ini Iffa ingin bercerita tentang satu potion ajaib dari SHAKLEE yang telah Iffa amalkan selama hampir 5 bulan untuk merawat/mengubati masalah SLE/MCTD/RA atau lebih mudah Iffa katakan, sakit autoimmune yang masih menjadi misteri puncanya. Tentu ramai yang telah tahu tentang masalah kesihatan Iffa ini. Mungkin ramai juga yang tidak mengetahuinya kerana jika anda bertemu Iffa secara face to face, pasti anda semua tidak akan percaya, tubuh yang comel dan ceria ini menanggung derita sakit yang tiada penawarnya(itu kata doktor sains).

Sedikit latar belakang tentang Iffa dan sakit iffa:

Sejak zaman kanak-kanak selalu mengalami sakit dada, muka n kulit pucat - anemia 
1998 - Warded kerana alahan kepada ubat tahan muntah setelah demam yang tak kebah-kebah 

1998 - 2002 : Sepanjang sesi persekolahan di asrama, selalu sakit, anemic yang berpanjangan tetapi masih aktif bersukan, beraktiviti di sekolah.. Collapse in 2000 ketika saat hampir menduduki PMR, mengalami gangguan memory dan focus (Even soalan math yang mudah pun tidak boleh nk buat - sampai Iffa nangis2 dengan En Khalid minta kelas extra - Terima Kasih Cikgu..Jasamu tidakkan kulupakan..) 

2003 - 2007 : Mula mengalami radang sendi, demam panas tiba-tiba and mmg tidak mampu utk bangun n ke kuliah. Disahkan mengidap RA.. menjalani pelbagai rawatan utk RA - modern, homeo, alternatif, syifaa dll... tetapi usaha tidak Berjaya. 

Oct 2006 : Collapse sekali lagi, Liver damaged, nerve attack, severe bleeding on skin internal and external due to steven johnson sindrom. Was critical and warded for 10 days at PUTRA, Malacca.. (According to Doctor, peluang hidup sangat tipis - berserah & tawakal pada Allah..) Alhamdulillah Allah masih berikan Iffa peluang untuk hidup.. berbakti dan berkongsi tentang cara hidup sihat bersama anda semua hingga hari ini.

Ok, cukup setakat itu ttg sakit iffa.. if nak cerita detail, Iffa boleh terbitkan buku ..(^__^). Ramai yang tidak tahu tentang sakit autoimmune, bagi mereka yang mempunyai ahli keluarga yang mengalaminya barulah ada kesedaran untuk mengetahui ttg sakit ini wujud.. Alhamdulillah di Malaysia, Persatuan SLE Malaysia (PSLEM) sudah mula giat memberikan kesedaran ttg sakit ini.  
Baiklah, jika anda semua ingin tahu.. rawatan yang ada untuk pesakit SLE ini ialah dengan pengambilan steroid.. tinggi atau rendah dosenya bergantung kepada activity cell yang menyerang pesakit.. terdapat juga ubat tambahan yang diberikan .. spt plaquenil utk MCTD dll..(hampir lupa sbb sudah hampir setahun Iffa x ambil ubat-ubat ini - jangan marah ye doctor, ubat-ubat itu terlalu byk kesan sampingan, i'd like to stay healthy but with natural ways).  

 Alhamdulillah, setelah mencari-cari supplement yang boleh membantu Iffa kekal cergas, tidak demam berpanjangan dan dijauhi dari jangkitan penyakit (orang SLE ni senang dpt infection tau)..dan yang penting, Iffa mampu berdiri, berjalan, melakukan kerja-kerja harian tanpa rasa seperti dililit atau berjalan diatas kawat2 duri.. Iffa bertemu Shaklee.. mula-mula makan untuk tambah susu, tapi tergerak hati untuk cuba VIVIX, potion ajaib..kuasa Allah SWT.."

Kini beliau memegang pangkat sebagai Master
Koordinator. Shaklee bukan sahaja mengubah kehidupan dia dari sudut kesihatan, malahan dari sudut kewangan.

 Pilih Shaklee, ubah jenama, ubah masa depan. Bagi kami di Shaklee, kesihatan lebih bernilai berbanding wang ringgit. Kita pun akui bila dah jatuh sakit kan.

"Setiap penyakit itu ada ubatnya kecuali mati"

Berminat nak dapatkan VIVIX SHAKLEE? 

✸✸✸✸✸✸✸✸✸✸✸✸
***✆ BERMINAT? Sila Sms/Whatsupp ke 012-9773915 SEKARANG JUGA!!!
=========================================
boleh juga PM/inbox sy.. Ain naina

✔ Dijamin HALAL
✔ Mendapat Kelulusan KKM
✔ Tiada Kesan Sampingan
✔ Terbukti Berkesan

Jemput like Page:MAMA sihat baby ceria untuk informasi terkini dan harga best!!!

Boleh Juga Emelkan kepada:ainnaina1@gmail.com 

**segala testimoni/penulisan tentang produk yang di kongsi di sini bukanlah bertujuan merawat,menyembuh atau mendiagnos apa jua penyakit**

 
 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

RAHSIA WANITA DI SINI~~

RAHSIA WANITA DI SINI~~