Pages

Monday 11 August 2014

GLA COMPLEX PILIHAN UNTUK WANITA MASA KINI

Assalamualaikum.... apa khabar semua? wah tentunya bulan ni bulan makan ye.. banyak dapat jemputan dari kawan2 yang buat open house tu... tapi jangan lupa lepas makan semua makanan  yang tinggi kolesterol tu kita bakar dan pecahkan dengan lecithin atau omega ye.. barulah lemak tak terkumpul dalam perut kita....

Bulan ini masih dalam mood raya lagi jadi saya pun akan share tentang vitamin yang telah mengembalikan keyakinan ramai  wanita dan lelaki yang mengambilnya... ofcoss tentu lah GLA complex... masih berlangsung lagi promosi nya,,, rugi jika siapa tak grabb bulan ni... memang menjimatkan!!!!


Apakah dia GLA?

GLA atau Gamma-Linolenic Acid (Asid Gamma Linolenik) adalah pemakanan asid lemak omega-6 yang banyak ditemui dalam ekstrak minyak tumbuhan. GLA tidak terdapat dalam paras yang tinggi dalam diet. Sesetengah individu mungkin tidak dapat menukarkan asid linoleik asid lemak Omega-6 dengan derivatif rantaian panjang, seperti GLA, dengan lebih optimum. Oleh itu, tambahan melalui GLA yang mengandungi minyak, seperti minyak borage dan Evening Primrose Oil, adalah disyorkan untuk meningkatkan tahap GLA dalam badan.

PERBEZAAN SHAKLEE

Kebanyakan GLA tersedia di pasaran dihasilkan dari Evening Primerose Oil (EPO), manakala GLA Complex Shaklee diekstrak dari Borage yang mengandungi lebih dari dua kali ganda GLA dalam EPO. Borage juga adalah tiga kali lebih dari segi bioavailability dan tiga kali lebih berkesan dari EPO.

Setiap kapsul GLA Complex Shaklee lebih 300 mg GLA yang mana ianya adalah sumber terbaik Omega 6. Ianya digabungkan dengan minyak sunflower dan vitamin E untuk meningkatkan keberkesanan dan kestabilannya. 


Kesegaran dan keberkesanannya terpelihara oleh ShakleeGuard, anti-oksidan semulajadi yang dipatenkan. Bioavailabilitinya dibuktikan secara klinikal di mana ia mampu menyerap dan mengadun ke dalam sel dan tisu. 

Woman best friend!

GLA sangat membantu bagi sesetengah masalah seperti:
- Diabetis
- Alergi
- Attention deficit/hyperactivity disorder (ADHD)
- Kanser Payudara
- Ekzema
- Darah tinggi
- Menopause
- Osteoporosis
- Premenstrual Syndrome (PMS)

Dari mana GLA ditemui : Tumbuhan Borage, Evening Primrose dan Blackcurrant.


Kebanyakan GLA tersedia di pasaran dihasilkan dari Evening Primrose Oil (EPO). GLA Complex Shaklee pula diekstrak dari minyak Borage yang mempunyai kepekatan 20% GLA berbanding cuma 9% dari minyak Evening Primrose (EPO).

 GLA menghentikan kesakitan semasa haid, membantu wanita melalui fasa menopaus dengan mudah dan menyerlahkan kecantikan dari dalam.Kerana bagi wanita rambut, kuku dan kulit sangat penting...

Jadi anda WAJIB ambil GLA complex ini jika Ingin sihat selalu....

testimoni 1

testimoni 2

✸✸✸✸✸✸✸✸✸✸✸✸
***✆ BERMINAT? Sila Sms/Whatsupp ke 012-9773915 SEKARANG JUGA!!!
=========================================
boleh juga PM/inbox sy.. Ain naina
✔ Dijamin HALAL
✔ Mendapat Kelulusan KKM
✔ Tiada Kesan  

✔ Terbukti Berkesan

Jemput Like Page:MAMA sihat baby ceria untuk informasi terkini dan harga best!!!

Boleh Juga Emelkan kepada:ainnaina1@gmail.com 

**segala testimoni/penulisan tentang produk yang di kongsi di sini bukanlah bertujuan merawat,menyembuh atau mendiagnos apa jua penyakit**

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

RAHSIA WANITA DI SINI~~

RAHSIA WANITA DI SINI~~