Pages

Wednesday 6 August 2014

SET KEWANITAAN SHAKLEE ( KERANA DIRIMU BEGITU BERHARGA)

Assalamualaikum.. alhamdulillah hari ini saya berkesempatan lagi untuk update blog... tentunya tentang kewanitaan..yela,,, bulan ni kan promosi vitamin yang hot pilihan semua wanita iaitu GLA complex.... 
SuperMommy, SuperMak, SuperIbu, SuperUmmi, SuperMomma memang menjadi idaman setiap wanita. Wanita sentiasa ingin menjadi yang paling hebat, paling sempurna dan berbagai-bagai paling di mata suami, bos, anak-anak, ibu bapa, rakan sekerja, masyarakat dan semua orang.

 Untuk menjadi segala jenis ‘paling’ yang disebutkan di atas bukan mudah. Segalanya perlu diambil kira. Terutamanya keupayaan dan  ketahanan mental dan fizikal setiap hari nak mengejar dan berusaha menjadi SUPER. Memang bukan mudah dan bukan juga mustahil. Sekurang-kurangnya kita sebagai Mommy, Mak, Ibu, Ummi, Momma berusaha untuk menjadi yang terbaik untuk semua. Baik dipejabat dalam menyelesaikan urusan kerja atau dirumah sebagai isteri dan ibu yang bertanggungjawab.



Dalam usaha untuk menjadi yang terbaik, adalah perlu badan kita sentiasa sihat dan cergas. Mana mungkin menjadi segala jenis SUPER sekiranya badan kita cepat letih, lesu dan tidak bermaya. Badan kita bukan mesin. 

Tambahan lagi bila namanya seorang PEREMPUAN, WANITA seudah tentu mengalami pelbagai fasa kehidupan yang menyumbang kepada masalah kesihatan. Antara peringkat kehidupan seorang wanita adalah :

~akil baligh / keremajaan
~pra-kehamilan
~kehamilan
~pra-menopos
~menopos
~selepas menopos

Dalam melalui pelbagai fasa tersebut, banyak masalah yang dihadapi, emosi juga kurang stabil dan seringkali terganggu dan ini turut menyumbang kepada masalah untuk mencapai tahap kesihatan yang optimum. 


Prihatin dengan masalah ini, Shaklee menawarkan produk yang hebat untuk memenuhi keperluan wanita pada semua peringkat kehidupannya.

 Program kesihatan wanita ini mengandungi 3 produk iaitu GLA Complex, Ostematrix dan Omegaguard. 
Kebaikan dan manfaat gabungan ketiga-tiga produk ini ialah :

~membantu melegakan simptom senggugut dan menopos
~menggalakkan kulit yang sihat & cantik
~menggalakkan tulang yang kuat
~mengurangkan risiko penyakit jantung
~melegakan sakit-sakit sendi
~membantu membakar lemak & memperolehi berat badan yang ideal
~membantu bertenaga, menghilangkan rasa letih serta lesu.


Bagi wanita yang belum mencuba apa-apa produk dan masih tercari-cari untuk mencuba supplemen, adalah disarankan untuk mendapatkan Set Kesihatan Wanita Shaklee ini. Dan kepada para suami yang kasihkan isteri, sayangkan isteri, boleh dapatkan set ini untuk kesihatan berpanjangan isteri anda. 

Bagaimana NAK dapat set yang sedang HOT dan HIT sekarang ini? mudah je...

✸✸✸✸✸✸✸✸✸✸✸✸
***✆ BERMINAT? Sila Sms/Whatsupp ke 012-9773915 SEKARANG JUGA!!!
=========================================
boleh juga PM/inbox sy.. Ain naina
✔ Dijamin HALAL
✔ Mendapat Kelulusan KKM
✔ Tiada Kesan Sampingan

✔ Terbukti Berkesan

testimoni 1

Jemput Like Page:MAMA sihat baby ceria untuk informasi terkini dan harga best!!!!

Boleh Juga Emelkan kepada:ainnaina1@gmail.com

**segala testimoni/penulisan tentang produk yg di kongsi di sini bukanlah bertujuan merawat,menyembuh atau mendiagnos apa jua penyakit**

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

RAHSIA WANITA DI SINI~~

RAHSIA WANITA DI SINI~~