Pages

Wednesday 15 October 2014

ALAMAK KULIT SAYA MELECUR!!!!!

Assalamualaikum.. ada sesiapa yang pernah mengalami kulit melecur? jom ikuti tips ini..

Anda pernah melalui situasi melecur kulit?
Ada orang-orang yang tersayang yang mengalami melecur kulit teruk sebegini?


Allahuakbar, sedih tengok, kan?

"testi anak sendiri. Terbakar dekat muka masa bakar sampah. Tak perasan dlm tu ada tin spray ambi pur. Meletup tu yg kena dkt muka. semalam pegi klinik doktor ngan nurse pun terkejut. Cepatnya kulit dh recover. Cakap guna SHAKLEE doktor pun senyum.hehehe.doktor pun ckp shaklee bagus..heheheh suka dengar. 

gambar ni lps sebulan sapu vit e.kulit dh hampir sekata.kening pun dh back to normal.gambar lama boleh refer dlm fb liza yer.

dalaman bg mealshake,chewable vit c
luaran basic H,herbal cream.
kulit dh mengelupas habis br sapu vit e.tp mealshake dgn chewable still continue
dalaman bg mealshake,chewable vit cluaran basic H,herbal cream.kulit dh mengelupas habis br sapu vit e.tp mealshake dgn chewable still continue"

ANTARA KHASIAT VITAMIN SEMULAJADI YANG MEMBANTU KESAN MELECUR :


1) Vitamin E Complex : Antioksidan yang kuat untuk memulihkan parut luka dan mencantikkan semula kulit dari kesan parut.



2) Vitamin C : Anak Puan Liza diberikan Vitamin C kunyah, sesuai dengan dos kanak-kanak untuk menyembuhkan luka kulitnya, membantu kolagen kulit untuk membentuk kulit yang cantik semula

3) Mealshake : Mengandungi semua jenis vitamin dan mineral dan datang dalam bentuk serbuk, senang dibancuh untuk diminum bersama air kesukaan. Multivitamin ini datang dengan set lengkap untuk penyembuhan luka dan menghilangkan parut dengan berkesan serta meningkatkan imuniti badan anak yang mengalami kemelucuran kulit tadi. Untuk orang dewasa, boleh pilih Vitalea dalam bentuk pil jika suka.


4) Basic H : Kulit yang luka akibat terbakar telah menjadi sensitif. Basic H adalah pencuci serbaguna yang diperbuat dari kelapa TANPA MENGANDUNGI sabun dan bahan-bahan kimia yang merengsakan kulit. Ini adalah percubaan alternatif Puan Liza atas kesedaran bahawa Basic H tidak sama seperti sabun yang lain untuk cucian kulit anaknya.



5) Herbalblend krim : Mengandungi bahan yang boleh menyembuhkan luka, melembutkan kulit, memberi kelembapan pada kulit dan mencantikkan kulit yang rosak.

SHAKLEE semestinya semulajadi ,dibuat dari tumbuhan dan selamat digunakan seisi keluarga...

✸✸✸✸✸✸✸✸✸✸✸✸
***✆ BERMINAT? Sila Sms/Whatsupp ke 012-9773915 SEKARANG JUGA!!!
=========================================
boleh juga PM/inbox sy..Ain naina 
✔ Dijamin HALAL
✔ Mendapat Kelulusan KKM
✔ Tiada Kesan Sampingan

✔ Terbukti Berkesan

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

RAHSIA WANITA DI SINI~~

RAHSIA WANITA DI SINI~~