Pages

Monday 20 October 2014

VIVIX MELINDUNGI DNA KITA

Assalamualaikum... ramai sangat yang dah jatuh hati jatuh cintan dengan vivix shaklee ni!!! yela vivix membaiki DNA setiap hari ,memberi tenaga kepada sel-sel kita.... macam kereta kalau basuh hari-hari berkilat tak? 


Vivix mengandungi resveratoral yang terbukti melalui kajian-kajian saintifik boleh membantu membetulkan sel-sel yang rosak (seperti sel kanser). Apabila sel-sel rosak telah dibetulkan, mereka akan mematikan diri dengan sendirinya (apoptosis) dan menyebabkan kanser berkurang dan akhirnya hilang. 

Vivix bukanlah sejenis ubat yang mengandungi dadah, malah ia tidak mengandungi sebarang bahan kimia. Ia dibuat daripada empat ekstrak botani iaitu:

~Anggur muscadine
~Lobak ungu
~Elderberry Eropah (Sambucus Niagra)
~Polygonum Cuspidatum

Vivix membantu merawat kanser dengan membetulkan DNA sel yang rosak supaya signal sel dapat diproses dengan betul. Ini akan menyebabkan sel-sel kanser yang rosak ini ‘membunuh diri’ melalui proses apoptosis.

Apabila semakin lama menggunakan Vivix, sel-sel kanser akan semakin berkurangan dan akhirnya hilang. 

Macam mana pulak resveratoral tu bertindak??


Resveratrol adalah antioksidan yang sangat berkesan yang dihasilkan oleh tumbuhan. Resveratrol juga merupakan sejenis polifenol yang biasa ditemui dalam wain merah. Satu kajian yang dijalankan oleh Jabatan Sains dan Teknologi, Universiti Ohio, AS, pada tahun 1997 membuktikan kejayaan resveratrol menyekat pembahagian sel-sel kanser di peringkat selular.

Testimoni 1


tengok tu... rita sendiri ambil vivix shaklee walaupun dia pengguna tegar LMC... sebab vivix sangat istimewa tiada pada produk lain... satu-satunya hanya vivix shaklee!!!


testimoni 2


Ohhh vivix bukan setakat bagi rasa muda dan jadi muda malah lebih dari itu... ruginya jika anda masih berkira dalam soal kesihatan ,,,duit boleh di cari... 

Jika anda membeli 2 botol vivix hari ini akan mendapat free membership tahu!!! lagi best jika anda menjadi ahli... dapat harga lagi best!!!

konsultasi percuma untuk yang membeli dari mamasihatbabyceria ..;-)

***✆ BERMINAT? Sila Sms/Whatsupp ke 012-9773915 SEKARANG JUGA!!! =========================================
boleh juga PM/inbox sy..Ain naina 
✔ Dijamin HALAL
✔ Mendapat Kelulusan KKM
✔ Tiada Kesan Sampingan

✔ Terbukti Berkesan

Jemput Like page:MAMA sihat baby ceria untuk informasi terkini dan tips menarikkkk!!!!

Boleh Juga Emelkan kepada:ainnaina1@gmail.com


**segala testimoni/penulisan tentang produk yang di kongsi di sini bukanlah bertujuan merawat,menyembuh atau mendiagnos apa jua penyakit**

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

RAHSIA WANITA DI SINI~~

RAHSIA WANITA DI SINI~~