Pages

Friday 10 October 2014

PENYEBAB SAKIT SENDI?

Assalamualaikum... Anda perasan tak jika anda ada sakit2 dan sengal-sengal tulang bila duduk atau berdiri lama2? mungkin anda fikir ia perkara biasa... atau mungkin anda tidak terfikir yang anda mempunyai masalah sendi?


Kebanyakan pengidap sakit sendi tidak mempunyai kerosakan terhadap sendi mereka. Kesakitan itu mungkin berpunca dari lapisan tisu luaran, otot, ligamen, sendi atau pangkal saraf. 

Tulang jarang menyebabkan kesakitan.Kesakitan ringan mungkin disebabkan oleh terseliuh atau ligamen atau otot yang terkoyak sedikit. Ini boleh disebabkan oleh aktiviti yang berat, mengangkat berat, postur yang tidak elok, kecederaan atau pergerakan tidak betul.

✔ Berat badan berlebihan
✔ Kecacatan tulang belakang atau tangan dan kaki
✔ Kecederaan (kemalangan, bersukan dan sebagainya)
✔ Penyakit sendi seperti arthritis
✔ Sakit dari pangkal saraf (seperti saraf yang terhimpit
✔ Penyakit tulang
✔ Ketumbuhan
✔ Jangkitan kuman
✔ Masalah mental seperti tekanan, kemurungan dan sebagainya
✔ Penyakit kronik
✔ Ubat-ubatan

 Sakit Sendi Shaklee terdiri daripada:
ღ Joint Health Tablet
ღ Omega Guard
ღ Ostematrix


Fungsi-fungsinya:

 Joint Health Tablet
Joint Health Tablet mengandungi glukosamina, vitamin C, Zinc, Copper, Manganese dan Vitamin C membekalkan sokongan nutrien untuk kolagen dan komponen tisu penyambung lain yang memberikan kekuatan dan struktur terhadap sendi.

 Omega Guard
Pengambilan Omega akan mengurangkan radang pada sendi, bengkak sendi dan kekakuan pada sendi. Selain itu, pengambilan Omega juga mengurang risiko sakit parkinson

 Ostematrix

Ini adalah vitamin kalsium yang membantu meningkatkan kesihatan tulang, meningkatkan kepadatan tulang dan mengelakkan simptom osteoporosis. Pengambilan kalsium secara konsisten bukan sahaja membantu masalah tulang juga membantu masalah sembelit, mencantikan kulit serta melegakan pengecutan otot ketika haid.

Testimoni 1

testimoni 2

Lagi elok jika kita hadiahkan untuk ayah ibu yang selalu sakit lutut,sakit pinggang bila bersolat ... bukan sahaja ayah ibu suka malah tentunya hidup mereka lebih ceria....

✸✸✸✸✸✸✸✸✸✸✸✸
***✆ BERMINAT? Sila Sms/Whatsupp ke 012-9773915 SEKARANG JUGA!!!
=========================================
boleh juga PM/inbox sy..Ain naina 
✔ Dijamin HALAL
✔ Mendapat Kelulusan KKM
✔ Tiada Kesan Sampingan

✔ Terbukti Berkesan

Jemput Like page:MAMA sihat baby ceria untuk informasi terkini dan harga best!!!

Boleh Emelkan kepada:ainnaina1@gmail.com

**segala testimoni/penulisan tentang produk yang di kongsi di sini bukanlah bertujuan merawat,menyembuh atau mendiagnos apa jua penyakit**

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

RAHSIA WANITA DI SINI~~

RAHSIA WANITA DI SINI~~