Pages

Tuesday 14 October 2014

ESP DULU DAN KINI TETAP MENJADI PILIHAN RAMAI !!!

Assalamualaikum.... OH ini rupanya... dah 53 tahun dah ESP soy ni... lebih tua dari usia saya,dari usia mak saya.... tak sangka kan... Dh lama sangat dah rupanya Dr Shaklee berusaha nak berikan sumber soya terbaik utk kita semua.

Alhamdulillah, sekarang dh lebih 2 tahun saya minum ESP. Non GMO soy, tanpa kolestrol, rasa yang asli dan ofkoz penuh khasiat....

First protein isolate in 1961

Kenapa nak pertikaikan Esp???
Kalo tak  pernah try jangan sibuk nak mengata hehe...So try dulu baru tahu. 


Setiap produk Shaklee d kaji dgn penuh teliti.

Shaklee merupakan syarikat pertama yang mencipta makanan tambahan protein berasaskan soya.

Pengasingan protein yang pertama dicipta oleh Dr. Shaklee. Ujian klinikal telah membuktikan bahawa Dr Shaklee telah lama mengetahui protein soya adalah faktor utama dalam penjagaan kesihatan yang unggul.


Kalau dah lama macam ni tetap menjadi pilihan semua... kenapa anda masih ragu akan kebaikkannya?

~TAHUKAH ANDA?~

ESP SOYA Bantu cegah kanser & sakit kronik dengan pengambilan yang berterusan tanpa anda sedari. Ramai cakap mereka jadi cantik, sihat & segar selepas amalkan ESP.

Setiap hari bermacam proses yang berlaku dalam tubuh badan manusia. Setiap masa keseimbangan hilang tanpa kita sedari. ESP dengan 9 asid amino penting yang diperlukan oleh tubuh badan. Bantu membina keseimbangan yang TEPAT untuk tubuh anda. Bukan sekadar protin 14g bagi setiap hidangan malahan lebih dari itu.

Asid amino umpama satu blok yang berantai. Andai hilang satu blok maka cacatlah rantaian yang berada didalam tubuh anda dan mengakibatkan pelbagai masalah kesihatan di masa hadapan!!

Health & wellness talk.

BAGAIMANA  ESP MEMBANTU MENDAPATKAN TEKSTUR KULIT YANG LEBIH SIHAT ?

Protein adalah makanan SEL, jika SEL rosak/mati dan tidak dirawat maka ia akan terserlah dari wajah atau tubuh badan kita yang lesu dan kusam. Protein akan memperbaharui/memperbaiki sel-sel di dalam tubuh badan kita.

Serbuk ESP Shaklee merupakan sumber protein soya terbaik. ESP menyediakan 14 gram protein soya bukan-GMO berkualiti tinggi dengan semua asid amino yang tubuh anda perlukan bagi proses sintesis protein termasuk sembilan asid amino penting. Berbanding protein daripada sumber daging, telur dan tenusu, ESP adalah rendah lemak dan bebas laktosa dan kolesterol.

Energizing Soy Protein membekalkan tenaga berterusan yang bertahan selama beberapa jam selepas diminum kerana ia mengandungi 5 jenis Vitamin B yang diperlukan tubuh, serta Kalsium separuh daripada jumlah keperluan seharian.


Diperlukan oleh mereka yang sentiasa sibuk dan merasa letih, kanak2 yang sedang membesar, wanita mengandung dan ibu2 yang menyusukan anaknya.
Kita dinasihatkan agar mengurangkan lemak dalam makanan harian kita. Tetapi sumber protein biasa kita adalah dari sumber seperti daging, susu dan keju yang mengandungi lemak yang tinggi. Jadi makanan tambahan protein yang elok yang tidak mengandungi lemak.


ESP pilihan saya! Anda pula bagaimana?

Testimoni 1

Testimoni 2


Esp yang terlajak larisss( pinjam ayat Dato' sikit) memang disukai ramai ..boleh di amalkan oleh seisi keluarga!!!

✸✸✸✸✸✸✸✸✸✸✸✸
***✆ BERMINAT? Sila Sms/Whatsupp ke 012-9773915 SEKARANG JUGA!!!
=========================================
boleh juga PM/inbox sy..Ain naina 
✔ Dijamin HALAL
✔ Mendapat Kelulusan KKM
✔ Tiada Kesan Sampingan

✔ Terbukti Berkesan

Jemput Like page:MAMA sihat baby ceria untuk informasi terkini dan harga best!!!!.

Boleh Juga EMelkan kepada:ainnaina1@gmail.com 


**segala testimoni/penulisan tentang produk yang di kongsi di sini bukanlah bertujuan merawat,menyembuh atau mendiagnos apa jua penyakit**

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

RAHSIA WANITA DI SINI~~

RAHSIA WANITA DI SINI~~