Pages

Monday 20 October 2014

SET PENYUSUAN BANTU SAYA RASA CERGAS DAN KURANG LETIH !!!

Assalamualaikum... apa khabar ibu-ibu yang masih menyusu BF tu? semoga rezeki yang Allah swt bagi itu diteruskan lagi ye... 

kadang-kadang ibu menyusu ni selalu penat,tidur tak cukup sebab perlu pum susu EBM... terutama bagi ibu yang bekerja... jangan risau vitamin shaklee bukan sahaja terbaik untuk ibu malah anak turut rasa tempias sekali..

Ibu menyusu mempunyai peluang yang sangat cerah untuk menjaga bentuk badan mereka kerana menyusu itu sendiri membantu membakar kalori tubuh.


Pengambilan supplement membantu ibu sihat dan anak membesar bagai juara.

Walaupun si ibu hanya fokus dengan 6 vitamin penyusuan namun percaya atau tidak vitamin itu juga menbantu ibu mempunyai badan yang langsing , kulit yang sihat dan anggun.

Esp - membantu penghasilan sel baru yang sihat dan memperbaiki sel yang rosak. Esp mengandungi protien dan kalsium dan komposisi utama susuibu ialah protien dan kalsium.


Vitalea - multivitamin yang lengkap dengan zat besi. Membantu ibu sihat dan tiada masalah rendah HB. Anak juga membesar dengan sihat apabila si ibu mengamalkan pengambilan multivitamin.

B Com - memberi ibu kesihatan yang optimum, mencantikkan kulit, membantu menstabilkan perasaan dari tekanan dan perlu untuk pembesaran bayi kerana B complex perlu untuk membina sel darah merah.

Vitamin C - ia juga dikenali vitamin yang mencegah kemurungan dan bagus untuk kulit si ibu dan bayi. Membantu meningkatkan imun sistem bayi.

Ostematrix - membantu mengurangkan risiko osteoporosis dikalangan ibu yang melahirkan dan menyusukan anak. Penting untuk perkembangan tulang dan sistem saraf anak.

Alfalfa - terkenal sebagai milk booster kerana ia membantu mempercepatkan penghasilan susuibu. Ia juga vitamin kecantikan dan membantu si ibu mempunyai kulit yang cantik, sihat luar dan dalam.

6 vitamin ini terdapat dalam Set 3M.

 Jika anda ibu yang menyusu ingin dapatkan ke semua iaitu sihat, cantik luar dan dalam serta perjalanan penyusuan yang lebih baik..

* Omega dan Lecitin - bagus untuk otak anak dan paling best ia bantu ibu kekal langsing secara sihat tanpa mengganggu perkembangan otak dan tubuh anak.

Testimoni 1

testimoni 2

Sihat itu kebahagiaan kita semua... jika ibu sihat pasti seluruh keluarga pun sihat dan hidup bertambah sempurna...

 ✸✸✸✸✸✸✸✸✸✸✸✸
***✆ BERMINAT? Sila Sms/Whatsupp ke 012-9773915 SEKARANG JUGA!!! =========================================
boleh juga PM/inbox sy..Ain naina
✔ Dijamin HALAL
✔ Mendapat Kelulusan KKM
✔ Tiada Kesan Sampingan

✔ Terbukti Berkesan

Jemput Like Page:MAMA sihat baby ceria untuk informasi terkini dan harga best!!!..

Boleh Emelkan kepada:ainnaina1@gmail.com 


**segala testimoni/penulisan tentang produk yang di kongsi di sini bukanlah bertujuan merawat,menyembuh atau mendiagnos apa jua penyakit**

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

RAHSIA WANITA DI SINI~~

RAHSIA WANITA DI SINI~~