Pages

Thursday 18 April 2013

ANAK KEMBALI BERSELERA~~ SEBELUM NI SUSAH NAK MAKAN NASI~ TINGKATKAN IMUNISASI ANAK DENGAN MEALSHAKE~

Assalammualaikum.....hari ini rasa susah hati betul tengok my girl ainul susah nak makan nasi..umur dah nak dekat setahun ni huhu....tidak sabar nak bagi mealshake nanti hihihi....sy pasti ramai ibu bapa yang duk luar sana mengalami masalah sama mcm sy,,,,aduh pening memikirkan nak buat mcmna nak bagi anak berselera ni,tengok anak orang makan jelessss betulll....
namun begitu kita sebagai ibubapa perlu lebih kreatif dalam memberi makanan pada anak2 yang cerewet dan kuat bermain ni...memberi makanan yang seimbang perlu sangat2 untuk membina pertumbuhan kanak-kanak....namun segalanya  sedikit agak terbantut bila mereka menolak makan sayur,ikan dan ayam...jadi bagaimana nak bagi nutrisi dalam tubuh mereka tidak hilang?
lebih-lebih ketika mereka kerap demam dan susah makan,jangan kata hanya orang dewasa aje perlu supplement tau kanak-kanak juga memerlukannya.pasti pening kepala tengok anak suka makan ringan je mcm junk food,aiskarim....kadang2 iklan dalam tv la yang memberi "pengaruh buruk" pada anak yang sedang membesar supaya terikut2...sebab itu anak sy tidak sy galakkan sangat tengok tv (kecuali tengok orang azan sebab ainul memang suka dengar azan) hihihi..


antara kelebihan mealshake:
~mengingkatkan sistem imun badan anak.
~membantu masalah kulit.
~membantu melawaskan jika anak anda sering sembelit.
~membuat tubuh anak sihat,bertenaga dan kuat.

walapun belum pernah bagi ainul minum mealshake ni tetapi sy pernah berikan pada adik2 yang duk kt kampung memang "licin" mealshake tu tak sampai seminggu hihi sebab ramai tukang cedok nye....dengan rasa vanilla mcm aiskrim komfem anak akan suka.

Testimoni lagi CLIK SINI YE

antara khasiat yang terkandung dalam mealshake:
~kalori
~lemak 
~karbohidrat
~protein
~vitamin dan mineral.
sebab itu ramai ibu2 yang memilih mealshake ni jom tengok testimoni>>

testimoni 1


testimoni 2


lepas ambil mealshake anak dah tak berkira lagi nak makan nasi hati ibu memang happy sangat...jom order hari ni pada harga termurah hanya dengan mamasihatbabyceria.

pm/add fb:ain naina boleh chat terus dengan sy :) segala konsultasi dan cara makan akan diberi setelah membuat pembelian dari sy .

like page:MAMA sihat baby ceria untuk informasi terkini dan harga diskaun...;)

emelkan kepada:ainnaina1@gmail.com

sms/whatsapp:0129773915


*segala test/penulisan tentang produk yang dikongsi di sini bukanlah bertujuan merawat,menyembuh atau mendiagnos apa jua penyakit*

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

RAHSIA WANITA DI SINI~~

RAHSIA WANITA DI SINI~~