Pages

Sunday 14 April 2013

GLA SHAKLEE LEBIH BAIK DARI EPO? BETULKAN HORMON DENGAN GLA ~~~

Assalammualaikum.....walaupun kepenatan hari ini tapi tetap bangun ugak sbb nak update blog ni ....ok hari ni nak cite pasal GLA com shaklee yang memang menjadi kegilaan para wanita ni kenapa??? hehe kerana ia supplement mencantikkan dari dalam.

wanita dan kecantikkan tidak dapat dipisahkan..mm sebab itu dalam pemilihan produk juga amat penting untuk dititik beratkan .,,,kenapa gla shaklee dikatakan supplement terbaik berbanding EPO (evening primrose oil)??
kerana kebanyakkan GLA (gamma-linolenic acid) tersedia di pasaran dihasilkan daripada evening primrose oil (epo) manakala GLA shaklee diekstrak dari BORAGE yang mengandungi lebih dua kali ganda GLA dalam epo.

 BORAGE juga adalah (dalam gambar di atas) 3 kali lebih dari segi biovailabiliti dan 3 kali lebih berkesan daripada epo..shaklee mengekstrak GLA dari borage yang ditanam secara organik di kawasan saskatchewan,Canada.

kite sering dikejutkan setiap hari dengan masalah dalam wanita seperti cyst,menoragia,fibroid dan banyak lagi..kadang2 masalah tersebut berpunca dari pemakanan kita,cara hidup kita dan ada juga yang mengatakan dari pantyliner yang kita pakai setiap bulan tu....sebab itulah masalah kesuburan sering kali terjadi pada wanita yang ingin hamil.
walapun gla shaklee bukan merawat pelbagai penyakit di atas namun sudah ramai yang menggunakan gla shaklee mengatakan cyst mereka semakin kecil dan ada yang hilang terus!!!! kuasa ALLAH SWT kan....clik sini untuk testimoni gla shaklee.

kecantikkan harus dijaga dari dalam barulah terserlah ke luar ,,,masalah hormon tidak stabil menyebabkan sukar hamil ini berpunca dari strees setiap hari.

tidak perlu bercerita panjang anda sendiri boleh lihat testimoni ni>>>

testimoni 1


testimoni 2


testimoni 3


testimoni 4


syukurlah alhamdulillah ternyata gla shaklee mempunyai banyak fungsi bukan setakat betulkan hormon je tapi banyak sangat nak tahu lagi?? kene tunggu next  episod blog ni hiihi mcm drama la pulak..

nak order??

pm/add fb:ain naina boleh chat terus dengan sy dan segala konsultasi dan cara makan akan diberi serta tips menarik ;).

like page:MAMA sihat baby ceria untuk informasi terkini dan harga diskaun hanya di mamasihatbabyceria ;).

emelkan kepada:ainnaina1@gmail.com

sms/whatsapp:0129773915.


*segala testi/penulisan tentang produk yang dikongsi di sini bukanlah bertujuan merawat,menyembuh atau mendiagnos apa jua penyakit*

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

RAHSIA WANITA DI SINI~~

RAHSIA WANITA DI SINI~~