Pages

Tuesday 2 April 2013

NUTRIFERON~IMUNISASIKAN DIRI ANDA DENGAN NUTRIFERON~

Assalammualaikum.....syukurlah hari ini hujan turun ugak walaupun renyai2 kerana sudah hampir seminggu "kering kontang" ....disebabkan cuaca yang tidak menentu kita dinasihatkan supaya mengamalkan cara hidup yang sihat dan selamat iaitu jangan pakai baju tebal2,banyakkan minum air kosong ,kerapkan mandi.
walaupu sudah berbagai langkah keselamatan kita ambil namun kadang-kadang kita tidak mampu "mengawal" sistem imunisasi dalam diri, terutamanya kanak-kanak.mereka sememangnya lasak ketika saat ini saat membesar sedikit sebanyak terkene tempias cuaca.

apa fungsi nutriferon ni?
~menguatkan sistem imun dalam 3 hari,ia adalah satu2nya interferon semulajadi di dunia.kajian telah menunjukkan bahawa interferon mampu untuk merangsang dan meningkatkan keseluruhan sistem imun badan dengan menghubungi pembuluh semulajadi dalam badan.,melawan kanser,meringankan tekanan dan kelesuan,melewatkan proses penuaan.

penemuan terhebat dalam bidang immunologi
interferon ditemui oleh Dr Yasuhiko Kojima pada tahun 1954.beliau telah membuat kajian selama 40 tahun dan telah membuat semakan semula beribu-ribu jenis sebatian dan lebih 200 jenis herba untuk mendapatkan formula untuk sistem imun,akhirnya Dr Kojima telah berjaya memformulasi satu2nya interferon semulajadi di dunia iaitu Nutriferon.nutriferon adalah satu formula istimewa dan dipaten oleh shaklee.ia tidak dijual difarmasi atau kedai ubat mahupun hospital.
nutriferon merupakan satu formulasi untuk sistem imun yang menggunakan bahan semulajadi.antaranya bahan2 yang terkandung dalam nutriferon adalah ekstrak dari 4 tumbuhan.


jadi kalau rasa nak demam just ambil satu sachet nutriferon je,bagi ibu yang menyusu boleh ambil dan anak anda akan mendapat khasiat yang sama,,,TAPI IBU MENGANDUNG ADALAH TIDAK DIBENARKAN AMBIL NUTRIFERON INI.


jom tengok apa kata pengamalkan nutriferon ni.

testimoni 1
nutriferon mampu melegakan asma umpama  magic!!!

testimoni 2
hidung dah tak berair dan tak gatal lagi selepas ambil nutriferon ni...

jadi mana satu pilihan anda? anda sanggup ke makan panadol yang memang tidak baik untuk buah pinggang kelak dengan mengambil nutriferon sebagai imunisasi dalam diri? memang betul supplement bukan penyembuh tetapi ALLAH SWT namun kita juga mesti berikhtiar mencari penawarnya.

berminat nak order?? jom harga menarik bulan ni tau!!! nak tau kene la>>>

pm/add fb:ain naina boleh chat terus dengan sy :)...segala bimbangan dan konsultasi akan diberi setelah pembelian hanya dari sy atau mamasihatbabyceria.

like page:MAMA sihat baby ceria untuk informasi terkini dan harga diskaun...')

emelkan :ainnaina1@gmail.com

sms/whatsapp:0129773915


*segala testi/penulisan tentang produk yang dikongsi disini  bukanlah bertujuan merawat,menyembuh atau mendiagnos apa jua penyakit*

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

RAHSIA WANITA DI SINI~~

RAHSIA WANITA DI SINI~~