Pages

Wednesday 17 April 2013

2 KALI KEGUGURAN BERPUNCA DARI CYST~DENGAN PENGAMBILAN GLA KINI CYSTS DAH TIADA!!!!!!!!!!!!~

Assalammualaikum....seperti yang dijanjikan dalam blog sy yang lepas nak cerita pasal GLA shaklee ni....dengan izin ALLAH SWT puan siti umira berjaya hamil setelah keguguran 2 kali dalam tempoh 6 tahun perkahwinan beliau..semuanya disebabkan cysts.....
apa itu cysts ni?
ovarian cysts adalah nama yang diberikan kepada cyst atau poket yang berisi lendir/air yang terjadi di dalam atau dipermukaan ovari.ia adalah kejadian yang kerap berlaku dan kebanyakkannya wanita tidak menyedari yang mereka mengalaminya ia jarang memberikan simptom atau gejala.

walaubagaimanapun kehadiran ovarian cyst mungkin menunjukkan sistem peranakkan yang bermasalah dan berkaitan dengan masalah ketidaksuburan anda.

cysts sebenarnya berkait rapat dengan proses reproduksi wanita.follicular cysts adalah cyst-cyst yang mengandungi telur dan apabila ia matang ia akan pecah untuk melepaskan telur untuk persenyawaan.kadang-kadang cyst-cyst lain juga boleh tumbuh di dalam ovari dan cyst inilah yang selalu memberi masalah.

gejala ovarian cysts
~~~~~~~~~~~~~~
ia pada umumnya tidak memberikan sebarang gejala tetapi sekiranya ia terlalu besar anda mungkin perasan perut sedikit buncit dan terdapat ketul pada bahagian bawah perut.lain gejala yang jarang ialah:

~sakit perut
~rasa perut penuh dan tidak selesa.
~rasa berat pada ari-ari.
~sukar atau kerap kencing.
~sakit semasa hubungan seks.
~muntah dan loya.
kembalikan keyakinan diri dengan GLA  shaklee
bagaimana gla membantu cepat hamil?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

seperti yang pernah sy kongsikan sebelum tentang khasiat GLA ni ...kali nii sy ceritakan secara ringkas lagi biasanya orang perempuan akan menghasilkan sejenis cecair semasa sedang subur.tapi kekurangan asid lemak omega-6 tadi tu boleh mengganggu penghasilan cecair ini .cecair kesuburan namanya jika tiada atau kurang cecair kesuburan ini ,kuranglah sikit peluang nak cepat hamil.jadi salah satu usaha ialah dengan meningkatkan omega-6 dengan pengambilan GLA shaklee ni secara konsisten.semuanya atas izin ALLAH SWT  tetapi kita juga harus berusahakan ??
gla membantu seorang wanita menghasilkan lendir serviks yang berkualiti untuk kesuburan iaitu lendir yang berwarna putih telur.perasan tak sebulan sekali seorang wanita akan mengeluarkan cecair yang sebegitu,yakni sewaktu subur.namun tak semua orang mendapati cecair yang dihasilkannya sebegitu "subur".
  disinilah fungsi GLA untuk membantu dalam penghasilan cecair yang melambangkan kesuburan ini,yang membantu sperma untuk berenang ke uterus,terus ke tiub falopio untuk bersenyawa dengan sel ovum.bukan itu saja cecair ini juga membantu sperma untuk terus hidup dalam tiub falopio sehingga 5 hari jadi kalau tak "kene" hari subur pun masih ada can sebab sperma masih ada di situ sampai 5 hari :)..
 mmm,,jadi puan2 yang masih belum dikurniakan zuriat cuba periksa cecair serviks anda......jadi penting tau puan mengenali cecair kesuburan kita ni.

lagi testimoni CLIK SINI...

JOM tengok testimoni beliau>>>

berkat mengambil 2 botol gla shaklee ni beliau berjaya hamil !!!!! cyst jadi zero ajaibkan kuasa ALLAH swt...

jadi buat pasangan yang belum dikurniakan zuriat ,boleh mengambil set kesuburan bersama GLA ni..insha allah rezki yang satu itu akan dapat jika tidak putus asa dalam doa dan usaha,....


pm/add fb:ain naina boleh terus chat dengan sy ;)..segala konsultasi akan diberi jika membeli hanya dari mamasihat-babyceria.

like page:MAMA sihat baby ceria untuk informasi terkini dan harga diskaun...cepat2 rebut sementara harga masih special ni ;)...

emelkan kepada:ainnaina1@gmail.com

sms/whatsapp:0129773915


*segala testi/penulisan tentang produk yang dikongsi disini   bukanlah bertujuan merawat,menyembuh atau mendiagnos apa jua penyakit*

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

RAHSIA WANITA DI SINI~~

RAHSIA WANITA DI SINI~~