Pages

Wednesday 10 April 2013

KUASA PELUKKAN SEORANG IBU~ SUSU BERTAMBAH BANYAK!!! KULIT JADI CANTIK~~~~

Assalammualaikum....anda percaya tak dengan kuasa  sebuah pelukkan seorang ibu? pelukkan itu sangatlah indah walau hanya dipandang ada sebuah kemesraan yang sejati jika kita melihatnya.anak kecil adalah insan yang memerlukan jumlah pelukkan dan sentuhan yang kerap daipada kita tidak kira sebagai ibu,bapa,adik,abang,kakak,atuk dan nenek kerana semakin kerap pelukkan diberi semakin mudah untuk membentuk sahsiah diri mereka.
hasil pelukkan yang kerap
diterima akan menghasilkan seorang anak yang berkebolehan untuk memimpin.sifat kepimpinan anak-anak boleh dilihat sejak mereka berumur 9 tahun lagi.setiap anak-anak yang dilahirkan mempunyai tanggungjawab untuk memimpin yang dinamakan "khalifah" di muka bumi ini.

sebab itu bila kita menyusukan bayi tentunya kita mesti memelukkan ? selain itu membelai, barulah akan lahir kasih sayang yang tidak terhingga pada anak-anak kita.dalam proses penyusuan bukanlah semudah A,B,C ...ye benar ada sesetangah mengatakan "alah mudah je cuma sua kan pasti akan dihisap punyerr".....
sebab itu sebelum menjadi ibu lagi kita digalakkan mempelajari teknik penyusuan yang betul...

ok antara masalah yang sering dialami oleh ibu-ibu sekarang ialah susu mudah kering dan merudum jika datang haid atau kurang pum.ye memang akan terjadi kekurangan susu jika tiada ransangan yang dibuat pada waktu yang sepatutnya.sebab itu sudah banyak kali sy katakan wajib banyakkan direct feeding atau pum susu kerana jika tidak dilakukan walau anda ambil seribu pil banyakkan susu pun tiada guna.


disamping itu teruskan berdoa semoga allah swt memurahkan rezki untuk kita meneruskan penyusuan ini.sebab itulah set penyusuan shaklee boleh membantu dalam masalah susu merudum ini....dengan adanya ostematrik kalsium magneseum yang banyak membantu ibu-ibu yang mengalami susu merudum disamping mengurangkan sakit pinggang,lenguh2 dan yang best amat membantu dalam masalah pelawasan bagi ibu yang dalam pantang.

bukan itu aje kebanyakkan ibu yang mengambil set ini dapat melihat perubahan yang ketara terutamanya bagi yang mempunyai masalah kulit.tengok !! set ini amat berbaloi bukan shj untuk meningkatkan kesihatan ibu malah memberi kesannya kulit yang cantik tau!!!.

antara beberapa faktor kenapa susu mudah merudum  adalah:
~ibu kurang mengambil makanan berkhasiat.
~emosi yang sering terganggu dan stress ditempat kerja.
~gaya hidup yang sibuk,si ibu terlalu penat.
~kekurangan minum air masak.ini selalu terjadi bila rasa mcm minum air tu banyak tapi bila disukat tak sampai 3 liter pun minum.
~kurangnya sesi mengepum ni penting jika tiada demand mcmna nak dapat supply?


set tripple yang menjadi pilihan ibu masa kini !!!!!!!!sy sendiri pun sedang menggunakannya tau....
dalam set ini terkandung:

~mulitivitamin@vitalea whit iron
~vitamin c 
~vitamin b com
~alfalfa
~esp(enegizing @soy protein isolate powder)
~ostematrik kalsium(tiada dalam gambar).

set ini amat membantu mempercepatkan penghasilan susu (esp dan alfalfa).
jom tengok apa kata ibu yang memilih set ini>>

testimoni 1
tak percaya boleh tgok sendiri gambar beliau ni>>

ambil yang basic pun  dah mengagumkan apatah lagi jika ambil satu set penyusuan ni ;) pilihan ditangan anda!!!!.


testimoni 2
tambah 100 oz dalam masa seminggu..cayalah!!!!


nak order?tiada bajet lebih?? sy akan bantu cuma perlu:

pm/add fb:ain naina boleh chat terus dengan sy ...segala konsultasi akan diberi setelah membuat pembelian hanya dari mamasihatbabyceria.

like page:MAMA sihat baby ceria untuk informasi terkini dan harga diskaun ;).

emelkan kepada:ainaina1@gmail.com

sms/whatsapp:0129773915


*segala testi /penulisan tentang produk yang dikongsi disini bukanlah bertujuan merawat,menyembuh atau mendiagnos apa jua penyakit*

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

RAHSIA WANITA DI SINI~~

RAHSIA WANITA DI SINI~~